فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شد بارسلونا هنوز هیچ پیشنهادی برای جذب ادینسون کاوانی به منچستر یونایتد ارائه نداده است.

به گزارش “ورزش سه”، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد، ادینسون کاوانی فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب یونایتد پیدا نکرده و اغلب بازی های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. این مهاجم 34 ساله قصد دارد در فصل زمستان لیگ برتر را ترک کند و اخیرا گفته شد پیشنهاد بارسلونا به قدری برای ادینسون کاوانی جذاب بوده که او به هر طریقی به دنبال انتقال به نوکمپ و پوشیدن لباس بلوگرانا حداقل تا پایان فصل است.

 

از طرف دیگر بارسلونا نیز در فصل جاری شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها اخیراً از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در لالیگا نیز با تیم‌های بالای جدول فاصله دارند؛ اتفاقی که یکی از مهم‌ترین دلایل آن ضعف بلوگرانا در فاز هجومی بوده است. در واقع بارسا نمی تواند روی بازیکنانی نظر لوک دی‌یونگ و مارتین برایتویت حساب ویژه ای باز کند و از طرف دیگر خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال کار آن ها را دشوارتر هم کرده است.

حتما بخوانید  فِرِد دخیا را مصدوم کرد؛ آرسنال گل زد! (عکس)

 

 

 

 

همه این مسائل باعث شده که گفته شود بارسلونا به شدت شرایط جذب ادینسون کاوانی را بررسی می‌کند و قصد دارد این ستاره اروگوئه‌ای را در ژانویه به خدمت بگیرد اما حالا فابریتزیو رومانو ادعای متفاوتی را مطرح کرده است. این خبرنگار معتبر ایتالیایی مدعی شده که بارسلونا هنوز هیچ پیشنهادی برای به خدمت گرفتن کاوانی به منچستریونایتد ارائه نداده و اصلا بعید نیست که ستاره اروگوئه تا پایان فصل به کار خود در اولدترافورد ادامه دهد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 10 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.