گزینه اصلی سرمربیگری در تیم ملی والیبال زنان ایران به ستایش بازیکنان ایرانی پرداخت.

به گزارش “ورزش سه”، الساندرا کمپدلی، مربی نامدار آرژانتینی با بررسی‌های انجام شده از سوی فدراسیون والیبال به عنوان گزینه نهایی برای سرمربیگری تیم ملی والیبال زنان مشخص شده است؛ او به ایران سفر کرده تا آخرین توافقات را با فدراسیون انجام دهد و قراردادش را به صورت رسمی به امضا برساند.

کمپدلی میهمان ویژه بازی حساس ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران بود و این مسابقه حساس در هفته پایانی نیم‌فصل را از نزدیک نظاره‌گر بود.

 

بعد از پایان این بازی، این سرمربی آرژانتینی درباره شرایط بازی و عملکرد بازیکنان ایرانی گفت: مسابقه ذوب آهن و سایپا را با شور و شوق زیادی تماشا کردم و بسیار لذت بردم؛ دو تیم بانظم و بازیکنان از توانایی بسیار بالایی برخوردار بودند.

حتما بخوانید  آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان

او با ستایش بازیکنان ایرانی گفت: با دید ملی به بازی نگاه کردم و نقاط مثبت زیادی دیدم؛ از دیدن روحیه رقابتی و جنگندگی بالای بازیکنان دو تیم لذت بردم.

 

الساندرا کمپدلی با تمجید از عملکرد بازیکنان دو تیم توضیح داد: این‌که بازیکنان چطور با اراده بازی کردند؛ بدون شک می‌تواند نقطه مثبت برای هر بازیکن و از نظر فنی هم به سود تیم ملی باشد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 15 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.