کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در میان تعجب فرصت چندانی در اختیار 4 بازیکن جوان باشگاه که فصل قبل از سوی زیدان مورد استفاه قرار می گرفتند، نداده است.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب باید به مصاف آلکویانو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برود و فهرست کارلو آنچلوتی برای این بازی، مملو از بازیکنان سرشناس تیم اول باشگاه است. تنها دو بازیکن آکادمی برای این بازی دعوت شده اند.

وقتی کارلتو به عنوان جانشین زیدان انتخاب شد، گمان می رفت که او پروسه جوانگرایی که توسط مربی فرانسوی شروع شده بود را ادامه دهد ولی در عمل چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

 

 

 

زیدان فصل گذشته به 4 بازیکن جوان در ترکیب رئال میدان داد. ابتدا ماروین پارک و سرخیو آریباس بودند که 20 سپتامبر برابر سوسیداد به ترکیب تیم اول رسیدند و هر دو به ترتیب 132 و 157 دقیقه در طول فصل فرصت بازی پیدا کردند.

فصل جاری هیچکدام زیر نظر آنچلوتی شانس بازی پیدا نکرده اند و به ندرت هم نام شان وارد فهرست 21 نفره شده است.

 

 

 

 

حتما بخوانید  شانس رئال مادرید برای صعود از ما بیشتر است

دو مورد بعدی میگل گوتیرز و آنتونیو بلانکو هستند. گوتیرز در مقطع پایانی فصل گذشته و با مصدومیت فرلاند مندی به ترکیب ثابت رئال رسید و مارسلو را نیمکت نشین کرد. زیزو از او 314 دقیقه استفاده کرد و بازی های خوبی هم انجام داد.

 

 

 

 

بلانکو هم از سوی زیدان 218 دقیقه مورد استفاده قرار گرفت و به جای مودریج و تونی کروس وارد زمین می شد. گوتیرز فصل جاری 261 دقیقه در میدان حاضر بوده و از اواخر سپتامبر دیگر کارلتو از او در ترکیب رئال استفاده نکرده است. بلانکو کاپیتان تیم دوم رئال نیز تنها 36 دقیقه برابر شریف به میدان رفت. جالب اینکه 4 بازیکن فوق حتی برای بازی با آلکویانو هم دعوت نشدند.

گفته می شود گوتیرز همین ژانویه با قراردادی قرضی راهی گرانادا خواهد شد و بلانکو هم قرضی به ختافه می رود. در قراردادشان نیز بند خرید گنجانده نخواهد شد.

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.