نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر منافع مردم اصفهان در تخصیص ردیف های بودجه ای در مجلس هستیم.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: امروز (۲۸ آذرماه)، مجمع نمایندگان استان اصفهان برای بررسی بودجه و زمینه‌هایی که می‌توانیم بالاترین حد در تامین منافع استان اصفهان را تامین کنیم جلسه ای را با حضور اعضای مجمع و نمایندگان تمام شهرستانهای استان اصفهان برگزار می‌ کند.

وی افزود: در این جلسه از مسئولان برنامه و بودجه استان اصفهان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی دعوت کردیم تا با توجه به اینکه بودجه، لایحه است و از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود؛ تمام سرخط‌ها، سرفصل‌ها، ردیف‌ها و مواردی که در خصوص اصفهان در بودجه وجود دارد و یا زمینه تقویت آن در روزها و هفته‌های آن وجود دارد را گزارش کنند و ما در بخش‌های مختلف تلاش خواهیم کرد تا به وحدت نظر در پیگیری مسائل برسیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این حق نمایندگان است که پیشنهادات خودشان را به کمیسیون های تخصصی مربوطه ارائه کنند و این حق نمایندگان است که در مواردی که لازم می‌دانند پیشنهادهایی به صورت فردی و گروهی تنظیم و به امضا برسانند.

حتما بخوانید  لب‌های خشک زاینده‌رود در انتظار باران یا مدیریت مسئولان/کی می‌رسد باران بر بساطی که بساطی نیست؟!

وی تاکید کرد: اکنون در ابتدای راه بودجه ۱۴۰۱ هستیم و نباید قضاوتهای زودهنگام و یا کُندی هایی که سبب می‌شود در مسیر به نتایج مثبتی نرسیم، رخ دهد. به این معنا که هم افراط و هم تفریط مضر به حال ما در بررسی بودجه است.

مقتدایی گفت: اینکه افکار عمومی نسبت به بودجه و ردیف‌های بودجه و رقابتهای بین استانی دقت لازم را دارند، فرصتی مغتنم است اما باید تمام صحبت‌ها عالمانه، حکیمانه و مستند به متون و به دور از سوگیریهای منفی باشد. مکاتبات لازم را درخصوص برخی از ردیف ها با مراجع مربوطه در کشور انجام داده ایم.

وی اضافه کرد: خود من حداقل چهار بار با عالیترین مقامات تصمیم گیرنده بودجه ای کشور و کمیسیون های تخصصی کشور انجام داده ام و امیدوارم در آینده بتوانیم بیشترین حد از منافع مردم را پاسداری کنیم.

48

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.