بازیکن وایله دانمارک در آستانه انتقال به استقلال قرار دارد.

به گزارش نیک استار، باشگاه استقلال که فصل گذشته هروویه میلیچ را به عنوان بازیکن خارجی که در خط دفاعی و میانی توانایی بازی می کرد را در اختیار داشت و پس از جدایی این بازیکن ایتالیایی به دنبال جذب جانشین وی بود که حالا با نظر فرهاد مجیدی گزینه نهایی خود را مشخص کرده است.

 

آرتور کوین یامگا که فصل ۲۲-۲۰۲۱ را همراه با وایله دانمارک شروع کرد و هم تیمی سعید عزت اللهی است، پس از انجام هفت مسابقه در سوپر لیگ این کشور تصمیم به جدایی گرفته و در آستانه پیوستن به استقلال قرار دارد.

 

 

باشگاه استقلال اعلام کرد کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، هم اکنون وارد تهران شد و در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی پوشان اضافه می شود.

 

این بازیکن راست پا که ۲۵ سال سن دارد، در پست های دفاع راست، هافبک راست و هافبک چپ را دارد و حتی در پست دفاع چپ هم  طی سال گذشته و فصل جاری به میدان رفته که طی مدت حضورش در وایله دانمارک ۲۷ بازی در سوپر لیگ این کشور انجام داده و تنها یک پاس گل داده است.

حتما بخوانید  فرزاد مجیدی: درباره بیانیه علیه استقلال حرفی ندارم

 

 

کوین یامگا علاوه بر اینکه در فصل اخیر و سال جاری هم تیمی سعید عزت اللهی بوده، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ نیز همراه با مهرداد محمدی، دیگر لژیونر ایرانی در آوس پرتغال حضور داشت که در آن فصل ۲۱ بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند.

 

این مدافع- هافبک راست علاوه بر وایله دانمارک و آوس پرتغال، سابقه بازی در سیه نا، آرِزو و پِسکارا ایتالیا در سری B و لیگ های پایین تر این کشور را هم دارد و یک فصل هم در لیگ دسته دوم فرانسه برای شاتورو به میدان رفته است.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.