سرمربی سابق تیم ملی المان ممکن است هدایت فنرباغچه را برعهده بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه فنرباغچه ترکیه به شکل رسمی از برکناری سرمربی خود ویتور پریرا خبر داد. پس از تساوی 2 – 2 دو روز پیش فنرباغچه در دیدار برابر بشیکتاش، این تیم به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط کرد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا به همکاری خود با این مربی پرتغالی پایان دهند.

 

 

 

 

این مربی که در سال های 2015 تا 2016 نیز هدایت فنرباغچه را برعهده داشت، جولای گذشته به این تیم بازگشت و در 25 دیدار هدایت فنر را برعهده گرفت که حاصل آن 11 پیروزی، 7 تساوی و 7 شکست بود و افزایش اختلاف این تیم با صدر جدول(14 امتیاز)باعث شد تا مدیران تیم تصمیم به برکناری او بگیرند.

 

 

 

 

فنر این روزها به دنبال جانشینی برای پریرا می گردد و طبق ادعای رسانه های ترکیه، یوآخیم لوو سرمربی سابق تیم ملی آلمان نیز جزو گزینه هاست. لوو پس از کناره گیری از هدایت مانشافت، فعلا به دور از فوتبال است ولی این دوری ممکن است خیلی زود به پایان برسد.

حتما بخوانید  وب سایت پناهندگان ایرانی در ترکیه

لوو به هیچ وجه با فنرباغچه بیگانه نیست چرا که فصل 99-1998 هدایت این تیم را برعهده داشت و همواره گفته است دوست دارد روزی به این باشگاه برگردد و اینکه علاقه خاصی نیز به زندگی در شهر استانبول دارد. حتی پس از رسمی شدن انتقال مسوت اوزیل به فنر، لوو یکی از کسانی بود که به وی تبریک گفت.

لوو فصل 01-2000 سرمربیگری آنادنا اسپور را نیز بر عهده داشت و باید دید در نهایت مذاکرات فنر با او به کجا ختم خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.