روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، می‌گوید لذت نبردن ادن هازارد از فوتبال باعث نگرانی‌اش می‌شود.

به گزارش “ورزش سه،” ادن هازارد برای حضور در دو دیدار آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر برابر استونی و ولز به اردوی تیم ملی بلژیک ملحق شد.

با این حال به نظر می‌رسد که حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی به نوعی راه فرار از انتقادات شدید و تردیدهایی است که در رئال درباره بازی او مطرح می‌شود. خصوصا با توجه به شرایط یک ماه اخیر و اظهارات کارلو آنچلوتی شرایط کمی برای این بازیکن سخت‌تر شده و مارتینز تصمیم گرفته که به صورت علنی به تحسین این بازیکن تیمش بپردازد.

 

 

او در گفتگو با HLN اظهار داشت:« این موقعیتی غیرعادی است. ما انتظار داشتیم که شرایط بدین شکل پیش برود. اما فوتبال همین است. من دیده‌ام که او از نظر پزشکی شرایط خوبی دارد. او کاملا آماده است. ما رابطه خوبی با رئال مادرید داریم. می‌دانیم که او بیشتر از حد عادی تلاش می‌کند تا خودش را در آماده‌ترین حالت ممکن حفظ کند. ادن می‌خواهد هر کاری می‌تواند انجام دهد تا به بالاترین سطح برسد.»

حتما بخوانید  نفس راحت رئال، شانس بالای بنزما برای دربی مادرید

با این حال حضور کم او در دیدارهای گذشته برای رئال، از نظر مارتینز نیز نکته مثبتی نیست. او در این باره گفت:« این وقفه دیدارهای ملی فرصت بسیار خوبی برای اوست که به میدان برود. این موقعیت ایده‌آلی نیست. اما ما تا زمانی که ادن دست از لذت بردن از فوتبال برندارد نگران نیستیم. در حال حاضر چنین شرایطی وجود ندارد. من فکر می‌کنم این فصل می‌تواند بسیار خوب و قدرتمندانه برای او به پایان برسد.»

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.