جان لوییجی بوفون مدعی شد شاید برخی بازیکنان یوونتوس آمادگی همبازی شدن با کریستیانو رونالدو را نداشتند.

به گزارش “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا سه فصل را در لباس بیانکونری سپری کرد و در این مدت 101 گل به ثمر رساند، اما او نیز نتوانست یوونتوس را به مسیر رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند. جان لوییجی بوفون چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد با خرید رونالدو اتحاد باشگاه یوونتوس کم شد و حالا او در جدیدترین صحبت های خود در مورد آن مصاحبه توضیحات جدیدی ارائه داده است.

 

جان لوییجی بوفون گفت: “من در مصاحبه خود گفتم که DNA خاص یوونتوس با خرید کریستیانو رونالدو از بین رفته بود و واقعا هم فکر می کنم که اینطور بود. اما حالا با تفکر عمیق تر می توانم بگویم که این اتفاق تقصیر کریستیانو نبوده، زیرا او در سطح بالایی قرار داشت و وقتی بازیکنی با آن کیفیت را به خدمت می گیرید، باید بدانید که چه چیزی در انتظار شماست.

حتما بخوانید  نگرانی اسطوره یوونتوس؛ ما به یک شوک نیاز داریم

 

 

شما باید ابتدا متوجه شوید که آیا بقیه بازیکنان آماده بازی کردن در کنار چنین بازیکنی هستند یا خیر. به نظر من بسیاری از بازیکنان یوونتوس آماده نبودند تا این تجربه را با رونالدو تقسیم کنند. چه بخواهید چه نخواهید، همه باید حسی مانند کریستیانو داشته باشند و این هرگز به خصوص در باشگاهی مانند یوونتوس هرگز نباید رخ می داد.

 

آینده پائولو دیبالا در یوونتوس؟ او قطعا رهبر فنی تیم بوده و بهترین بازیکن یووه است. دیبالا سپس در سال های اخیر به بلوغ رسیده، اما برای اینکه بتوانید این نقش را بازی کنید، باید همشه در ترکیب حاضر باشید، اما دیبالا در دو سال اخیر بارها به دلیل مصدومیت غایب بوده است. پس لحظه ای که این بازیکن به ثبات برسد به عنوان رهبر یوونتوس شناخته خواهد شد.”

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.