کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش شاخص آلودگی هوا در اصفهان تا روز جمعه گفت: توصیه می شود که افراد حساس از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به منفی یک درجه سانتی‌گراد رسید. طی این مدت چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۶ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر اصفهان بوده است. دمای فعلی شهر اصفهان صفر درجه سانتی‌گراد است که نسبت به دیروز تغییری نداشته است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: امروز بارش باران در مناطق کوهستانی و وزش باد در مناطق غرب و شمال استان اصفهان پیش بینی می شود که منجر به لغزندگی جاده ها و کاهش دید و احتمال کولاک برف در گذرگاه ها و گردنه های کوهستانی دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید  ۷۱ درصد جان باختگان تصادفات معابر اصفهان در مراکز درمانی فوت شده‌اند

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوا تا روز جمعه در کلانشهر اصفهان ناسالم خواهد بود، تصریح کرد: در مناطق مرکزی و صنعتی و کلانشهر اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود و به شهروندان به ویژه گروه های حساس نیز توصیه می کنیم از تردد غیرضروری در فضاهای باز خودداری کنند.  

رفیعی اظهار کرد: دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه سانتی گراد می رسد. خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد گرمترین و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۷ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان اصفهان است.

48

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.