با انتقال فیلیپ کوتینیو به استون ویلا، حالا می توان انتظار داشت که نام فران تورس نیز وارد فهرست بارسلونا شود.

به گزارش “ورزش سه”، دقایقی پیش بود که اعلام شد فیلیپ کوتینیو با انتقالی قرضی و بند خرید به استون ویلا پیوسته است. نکته قابل توجه در قرارداد کوتینیو با ویلا این است که باشگاه انگلیسی بخش قابل توجهی از دستمزد این ستاره برزیلی را پرداخت خواهد کرد تا به این ترتیب یک جای خالی بزرگ در بودجه دستمزدهای بارسلونا ایجاد شود. موردی که اجازه خواهد داد این باشگاه بتواند نام فران تورس خرید جدید خود را وارد فهرست کند.

 

 

 

 

تورس دوشنبه گذشته در نوکمپ به هواداران بارسا معرفی شد ولی متئو آله‌مانی مدیر بخش فوتبال بارسا تایید کرده بود که فعلا قادر به وارد کردن نام این بازیکن در فهرست نیستند چرا که با مشکل فرپلی مالی روبرو خواهند شد. برای این مهم یا باید یکی از بازیکنانی که دستمزد بالایی دریافت می کرد از بارسا جدا می شد یا عثمان دمبله با کسر دستمزدش تمدید می کرد. 

حتما بخوانید  پایان اسفناک بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری تاریخ بارسلونا! (عکس)

 

 

 

 

در نهایت با جدایی کوتینیو، شرایط برای ثبت نام تورس فراهم شد و به این ترتیب می توان انتظار داشت که او بتواند در بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر رئال به میدان نیز برود. تورس فعلا درگیر کووید19 است و قطعا بازی فردا برابر گرانادا را از دست خواهد داد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.