آینده چهار بازیکن بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد و هنوز تکلیف آنها روشن نشده است.

به گزارش “ورزش سه”، فصل نقل و انتقالات ژانویه به زودی به صورت رسمی آغاز می شود و مطابق سال های اخیر بعید است بایرن مونیخ خواهان انجام خرید بزرگی در این مقطع باشد. حسن صالح حمیدزیچ حتی پیش از آغاز بازار ژانویه اعلام کرد در نیم فصل دوم برنامه خاصی در دستور مدیران بایرن نیست و با توجه به کیفیت بالای ترکیب فعلی، این تیم با همین بازیکنان به کار خود ادامه خواهد داد.

 

اما هیئت مدیره و شخص الیور کان باید در چند ماه اول سال 2022 به چند داستان پیچیده و مهم رسیدگی کند. سوال اصلی در بین اعضای هیئت مدیره صدرنشین فعلی بوندسلیگا این است: چه سرنوشتی در انتظار نیکلاس سوله، سرژ گنابری، کینگزلی کومان یا کورنتین تولیسو خواهد بود؟

 

 

الیور کان، مدیر اجرایی بایرن در این رابطه گفت: “به عنوان یک باشگاه فوتبال، ما شرایط خاص در مقطع شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر را مدیریت کردیم. اما این روند در سال جدید با توجه به سویه جدید امیکرون ادامه دارد و برای بایرن مونیخ برگزاری هر بازی خانگی بدون حضور تماشاگران به معنای ضرر 3.5 میلیون یورویی است.”

 

پس از اینکه داوید آلابای اتریشی تابستان گذشته به رئال مادرید رفت، حالا احتمال جدایی سوله، مدافع ملی پوش بایرن و کورنتین تولیسو، انتقال 41.5 میلیون یورویی این باشگاه که هر دو در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شوند نیز وجود دارد. البته سوله زیر نظر جولیان ناگلزمن دوباره عملکرد خود را تثبیت و دوران افت را فراموش کرده، اما گفته می شود احتمال انتقال این بازیکن به لیگ برتر انگلیس نیز وجود دارد. البته اولیور کان تمایلی به اظهار نظر در مورد آینده سوله نداشته و تنها مدعی شد تصمیم آتی باید به سود هر دو طرف باشد.

حتما بخوانید  آرزوها و اشک‌های مربی جوان بایرن برای کریسمس

 

اما قرارداد کینگزلی کومان، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ نیز به زودی تمام می شود و هنوز توافق نهایی در مورد تمدید قرارداد با او صورت نگرفته است. ناگلزمن پس از برتری پرگل اخیر بایرن در مقابل اشتوتگارت گفت: “من چیزی جز تمدید قرارداد با کومان نمی خواهم. این بازیکن فرانسوی یکی از بهترین وینگرهای روی کره زمین است و ما مایل هستین برای سالهای طولانی با او همکاری کنیم.”

 

 

همچنین قرارداد سرژ گنبری نیز در تابستان سال 2023 به اتمام می رسد و هنوز بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد با این وینگر ارزشمند به توافق نرسیده است. البته به نظر می رسد ترکیب فعلی ناگلزمان برای نیم فصل دوم کافی است. او در پایان نیم فصل اول دوران حضور در بایرن مونیخ گفت: “اگر 6 ماه گذشته را در نظر بگیرید، خوشحالم که تیم گذشته را حفظ کردم و ما به همه بازیکنان نیاز داشتیم.” علیرغم رضایت سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدیران این باشگاه به خوبی می دانند که 2022 سال شلوغی برای آنها خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.