مصاف نساجی - آلومینیوم اراک در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت که ابتدا نساجی نتیجه را با گل کریم اسلامی در دقیقه 40 بازی پیش افتاد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که پایان نیمه نخست بازی نزدیک می شدیم نساجی در یکی از حملات خود با سانتر رضا جعفری روی تیر دو و ضربه سر کریم اسلامی به گل رسید. این چهارمین گل مهاجم با تجربه نساجی بود. مهاجمی که سانتر دقیق روی سرش باشد در هر شرایطی ضربات خوبی به توپ می زند و شبیه این گل را در بازی با پرسپولیس هم از او دیده بودیم. در مسابقه ای که مرتضی منصوری روی تیر دو سانتر کرد و کریم اسلامی هم با ضربه سر توپ را دور از دستان حامد لک وارد دروازه پرسپولیس کرد. جالب اینکه در چنین شرایطی کریم اسلامی با ضربه سر توپ را به زاویه مخالف دروازه بان هدایت می کند.

 

این گل شادی بیش از اندازه کریم اسلامی و دوستانش را در استادیوم شهدای ساری به همراه داشت چرا که حریف آلومینیوم اراک یکی از تیم های بالانشین جدول بود و شکستی در کارنامه نداشت. هر چند در ادامه این گل منجر به کسب سه امتیاز از سوی نساجی نشد. چرا که در نیمه دوم آلومینیوم اراک به لطف ضربه میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند و جالب اینکه به لطف دریافت اخطار کمتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفت.

حتما بخوانید  الهامی: پرسپولیس هم تصور چنین روز سختی را نداشت

 

 

 

 

 

این 4 فریم صحنه سرزنی مهاجم تکنیکی نساجی را نشان می‌دهد؛ضربه سر محکمی که مقاومت پورحمیدی را شکست.عکسها:معین نادری

 

 

کریم اسلامی با گل زیبایی که به تیم آلومینیوم اراک زد شمار گل های خود را به عدد 4 رساند ودر کورس آقای گلی این فصل از بازی ها باقی ماند. منشا 6 گله و پریرا 5 گله است. با این توضیح که این دو مهاجم در تیم های خود زننده ضربات پنالتی هستند اما در نساجی این حامد شیری است که ضربات پنالتی را می زند. مهاجمان باتجربه لیگ برتر در تیم های خود جز مهره های تاثیر گذار هستند و این نشان می دهد دود از کنده بلند می شود.

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.