سقوط زن جوان یاسوجی به طرز مشکوک

مرگ دلخراش زن جوان در اثر سقوط از آپارتمانی در یاسوج روز جمعه اتفاق افتاد این زن جوان به طرز مشکوکی از پنجره آپارتمان به پایین پرت شده بود در بررسی که پزشک قانونی انجام داده است این زن قبل از سقوط ضربه ای یه سرش خورده است و سپس از پنجره یه بیرون پرت شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مرگ دلخراش زن جوان در اثر سقوط از آپارتمانی در یاسوج را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سقوط مرگبار زن جوان در یاسوج

جلال پوران فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این حادثه در حدود ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۱ آبان ۹۷ به وقوع پیوست.

حتما بخوانید  فوت ۵۸ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته
مرگ دلخراش زن جوان
مرگ دلخراش زن جوان

سقوط مرگبار زن ۲۵ ساله در کهگیلویه و بویراحمد

جلال پوران فرد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بلافاصله اکیپ اورژانس به منطقه اعزام شد، اما بر اثر شدت ضربه وارده شده به سر زن جوان، قبل از هر اقدامی توسط اورژانش جهت نجات وی، زن جوان جان باخته بود. پوران فرد بیان کرد: دلیل وقوع حادثه توسط پزشکی قانونی و کارشناسان نیروی انتظامی در دست بررسی است.

 

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.