خودسوزی مرد جوان همدانی در خانه اش به دلیل اختلاف خانوادگی

پسر جوان همدانی که به دلیل اختلاف های خانوادگی دست به خودسوزی زد خودسوزی این مرد به اندازه ای شدید بود که باعث مردنش شد ولی داستان خودسوزی این مرد به اختلاف خانوادگی بر می گردد او از دست دعوا و بحث های همسرش خسته شده بود همسرش مدام با او درگیری لفظی پیدا می کرد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ماجرای خودسوزی مرد جوان همدانی به دلیل اختلاف با همسرش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

ماجرای خودسوزی مرد جوان
ماجرای خودسوزی مرد جوان

خودسوزی مرد در همدان

سرهنگ جمشید باقری گفت: مردی ۳۷ ساله پس از بروز اختلاف خانوادگی با همسرش، به در خانه پدر همسرش مراجعه کرده و پس از مشاجره لفظی بنزین را به روی خود پاشیده و بلافاصله اقدام به خودسوزی کرد.

ماجرای خودسوزی مرد جوان
ماجرای خودسوزی مرد جوان

خودسوزی مردی در همدان

همسایه‌های محل که شاهد این درگیری لفظی و خودسوزی بودند بی درنگ اقدام به خاموش کردن این مرد و انتقال وی به بیمارستان کردند، اما متاسفانه این شخص به علت شدت سوختگی پس از گذشت دو روز بستری شدن در بیمارستان، جان خود را از دست داد.

با دستور مقام قضایی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد تا بررسی‌های لازم در ارتباط با دلایل این خودسوزی صورت پذیرد.

 

منبع: ایلنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.