تلگرام در مهر 97 ار دسترس ایرانی ها خارج شد

تلگرام دقایقی پیش در  21 مهر 97 از دسترسی ایرانی ها خازج شد این مشکل در ترکیه و اروپا نیز جریان دارد  تلگرام این پیام رسان محبوب ایرانی ها دچار اختلال سراسری شده است و در بیشتر مناطق با فیلتر شکن نیز باز نمی شود پیام رسان تلگرام در ایران فیلتر می باشد و همه با فیلتر شکن با این پیام رسان کار می نمایند بیشتر سایت ها و شرکت ها ممبرهای زیادی در تلگرام دارند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر  قطع تلگرام در ایران و سراسر اروپا در مهر 97 را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

قطع تلگرام در ایران
قطع تلگرام در ایران

از ساعاتی قبل دسترسی کاربران به پیام رسان تلگرام قطع شد؛ هم نسخه‌ی موبایلی و هم نسخه کامپیوتری این پیام‌رسان، برای مشترکان اینترنت ثابت و همراه با اختلال روبرو شده است و کاربران نمی‌توانند به حساب‌های کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است در ماه های اخیر این چندمین بار است که در سرورهای داخلی تلگرام اختلالاتی به وجود می آید و باعث عدم دسترسی کاربران به این پیام رسان می شود.

قطع تلگرام در ایران
قطع تلگرام در ایران
قطع تلگرام در ایران
قطع تلگرام در ایران

پاول دورف مدیر تلگرام در حساب توییتر خود اعلام کرد اختلالی که از ساعاتی پیش در اروپا و در استفاده از این پیام‌رسان ایجاد شده به دلیل مشکلی است که برای برخی از سرورهای آن بوجود آمده است.

به نظر می رسد پیام رسان تلگرام دچار اختلال شده است.کاربران این شبکه اجتماعی از نقاط مختلف دنیا از جمله اروپا و خاورمیانه اختلال در اپلیکیشن موبایل و نسخه دسکتاپ تلگرام را در توئیتر گزارش کرده اند.

گفتنی است؛ برخی از خبرگزاری ها از جعلی بودن پیام دورف خبر داده بودند. مدیر تلگرام بر اساس توییت بالا در پاسخ به یکی از کاربران اختلالات تلگرام در ایران را تایید کرده است.

 

منبع: مهر / باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =