قتل پسر کفترباز 14 ساله

قتل پسر کفتر بار به دلیل رفتن بالای یک ساختمان هفت طبقه و پرت شدن از بالای ساختمان به پایین این پسر که با دوستش به بالای این ساختمان متروکه رفته بود به طرز مشکوکی از بالای ساختمان هفتم سقوط نموده و فوت کرد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر قتل پسر کفترباز 14 ساله به خاطر گرفتن یک کبوتر را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

قتل پسر کفترباز
قتل پسر کفترباز

ساعت 21 شب پنجشنبه (29 شهریور جاری) مأموران کلانتری 132 نبرد، مرگ مشکوک پسر چهارده ساله‌ای را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران و تحقیقات اولیه، متوفی همراه با چهار دوستش به بالای ساختمان هفت طبقه متروکه‌ای رفته و برای گرفتن یک کبوتر اقدام کرده بود که ناگهان از پشت‌بام به پایین سقوط کرده و جان باخته بود.

همزمان با اعلام مراتب این اتفاق به سجاد منافی‌ آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و تحقیقات درباره این پرونده صادر شد.

بررسی‌های نشان داد که این حادثه عمدی نبوده است اما با این حال تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.