عکس دختر علی دایی با لباس اسپورت قبل ازبازی در زمین تنیس

علی دایی به تازگی عکس هایی جدیدی را از دخترش نورا در فضای مجازی منتشر نموده است دختر علی دایی در حال آموزش تنیس می باشد او در حال حاضر سر مربی تیم سایپا است نورا به بازی تنیس علاقه خاصی دارد او کوچکترین بازیکن در این سالن ورزشی می باشد علی دایی با عکسی که امروز در صفحه شخصی خود قرار داد اینستاگرام خود را بروز نمود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر علی دایی و دخترش نورا قبل از بازی در زمین تنیس را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

تصویری جدید از علی دایی،سرمربی تیم سایپا منتشر شده که او را در کنار دخترش نورا نشان می دهد. نورایی که با راکت تنیس کنار پدرش ایستاده و گویا جدیدترین و البته کوچک ترین بازیکن این مربی است.

حتما بخوانید  عکس همسر علی دایی با تیپ خفن در رستوران
علی دایی و دخترش نورا
علی دایی و دخترش نورا

علی دایی (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل) بازیکن فوتبال بازنشسته، سرمربی فوتبال کنونی، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او سرمربی سایپای تهران و نیز مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. دایی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال آسیا و ایران به‌شمار می‌رود. او در دوران فوتبالی خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ‌ زده در بازی‌های ملی تاریخ فوتبال مردان جهان را به‌دست آورد.

علی دایی و دخترش نورا
علی دایی و دخترش نورا

علی دایی سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی سایپا البرز، پرسپولیس تهران، راه‌آهن و صبای قم و بیش از یک سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد. او همچنین از ژوئن ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۳ عضو کمیته فنی فیفا بود.

علی دایی و دخترش نورا
علی دایی و دخترش نورا
علی دایی و دخترش نورا
علی دایی و دخترش نورا
مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =