سرقت از بانک با چادر زنانه در لردگان

مردی با چادر زنانه دست به سرقت مسلحانه از بانک نمود او رئیس بانک را تهدید نموده و همه از بانک فرار نمودند این سارق مسلح با تیر اندازی موجب ترس و وحشت حاضرین در بانک صادارات لردگان شد سرقت از بانک توسط 3 نفر صورت گرفت که هر سه نفر این سارقین دستگیر و تحویل پاسگاه در لردگان شدند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مردی با چادر زنانه دست به سرقت مسلحانه از بانک نمود را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سرقت مسلحانه از بانک صادرات

جعفر مردانی افزود:۲ تن از سارقان با شلیک یک گلوله و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت حاضران بانک صادرات و با استفاده از ازدحام مردمی در خارج از بانک توانستند این مقدار پول نقد را به سرقت ببرند.

 

سرقت از بانک صادرات لردگان

سرقت مسلحانه از بانک
سرقت مسلحانه از بانک

وی گفت:سارقان مسلح با استفاده از یکدستگاه پراید و با استفاده از ازدحام و شلوغی بیرون از بانک گریختند، اما ماموران انتظامی در تعقیب سارقان هستند.ماموران انتظامی همچنان در حال بررسی چگونگی وقوع سرقت هستند.

برخی شاهدان عینی از تعداد ۳ سارق خبر می دهند و عنوان می کنند دستگیر شده اند.

شهرستان لردگان در ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد و محل تردد استان چهارمحال و بختیاری با خوزستان است.

 

منبع: ایرنا

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.