لتا دختر نیوشا ضیغمی در 5 ماهگی

نیوشا ضیغمی 5 ماه پیش صاحب فرزند دختری شده است که نامش لنا است او به تازگی عکسی را از لنا که در آغوشش می باشد را ثبت نموده است الان لنا 5 ماهه می باشد نیوشا ضیغمی دخترش را در کشور خارجی به دنیا آورده است او در برنامه دورهمی به ببینده ها گفته باردار می باشد و به زودی صاحب یک فرزند می شود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اولین عکس دختر نیوشا ضیغمی لنا در آغوش مادرش را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

عکس دختر نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی

عکس دختر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون کشورمان در آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال ۹۷ صاحب دختری شد که اسم او را لنا گذاشت .

عکس لنا دختر نیوشا ضیغمی

عکس دختر نیوشا ضیغمی
دختر نیوشا ضیغمی
عکس دختر نیوشا ضیغمی
عکس جدید نیوشا ضیغمی

لنا دختر نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان

آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی فروردین ماه امسال در یک برنامه نوروزی اعلام کرد که ۲ ماه دیگر پدر می شود و در پاسخ به علی ضیا مجری برنامه نوروزی درباره جنسیت فرزندش گفت: یک فرشته نازنین یعنی دختر در راه داریم. نیوشا ضیغمی نیز درباره اسم فرزندش در این برنامه گفت : انتخاب کردن اسم کار خیلی سختی است . من دوست دارم اسم ایرانی باشد و معنی قشنگی داشته باشد یک اسم ایرانی و کردی در نظر داریم به نام لارا که به معنی زیبا و ظریف است.

آرش پولادخان هم گفت : اسم لارا اسم قشنگی است و به اسم نفس هم فکر می کنیم .

نیوشا ضیغمی به عنوان سفیر بچه های کار فعالیت می کند و درباره این بچه ها در این برنامه گفت: این بچه های عزیز را خیلی دوست دارم و خودشان این موضوع را می دانند و هر کاری از دستم بر بیاید برای این بچه ها انجام می دهم .

عکس دختر نیوشا ضیغمی
عکس زایمان طبیعی نیوشا ضیغمی

منبع: پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =