خواص آیت الکرسی برای ازدواج

قرآن، کتاب آسمانی مسلمان ها، معجزه ی پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) می باشد. پیامبر همواره قرآن را خط مشی زندگی مسلمانان می دانستند و تاکید فراوانی به یادگرفتن و عمل به دستورات قرآن داشتند. ایشان راه حل تمام مشکلات و دوای تمام دردها را قرآن ذکر می کردند و آن را راست ترین گفتار و نیکوترین سخن ها می دانستند.

قران نه تنها کتابی جامع و کامل برای هدایت انسان ها در تمام اعصار می باشد بلکه در برگیرنده ی نکات علمی و اخلاقی شگفت انگیزی می باشد که برخی از آن در سالهای اخیر به تایید محققان و دانشمندان و روانشناسان رسیده است. علاوه بر این برای سوره ها و آیات قران خواص خاصی ذکر شده است که با توجه به روایات مستند و معتبر برای حل مشکل ها و گرفتاری ها می توان به آن ها تمسک جست.

در طولانی ترین سوره ی قرآن، بقره، آیاتی با خواص شگفت انگیز وجود دارد که  از آن به نام  آیت الکرسی یاد می شود. طبق روایات و احادیث معتبر شیعه و سنی آیت الکرسی به آیه ی دویست و پنجاه و پنج تا دویست و پنجاه و هفت سوره ی بقره اطلاق می شود.  

 اگر چه در بعضی روایات منظور از آیت الکرسی فقط آیه ی دویست و پنجاه و پنج سوره ی بقره می باشد اما به جز در مواردی که تاکید به  خواندن همین یک آیه به عنوان آیت الکرسی دارد، می توان در بقیه موارد به خواندن هر سه  آیه ی مذکور  استناد کرد.

در روایات گفته می شود که یکی از آیاتی که اسم اعظم خداوند در آن وجود دارد آیت الکرسی می باشد، از  بیان معجزات و خواص شگفت انگیز  اسم اعظم در این متن معذوریم اما همین را بدانید که تمام بزرگان دین که اثرات و کارهای خرق عادت بسیاری در زمان حیات و حتی پس از حیات خود داشتند همه در مورد اثرات عجیب و خارق العاده ی اسم اعظم متفق القولند .

در روایتی از حضرت علی داریم : بر هر مسلمانی واجب است حداقل یک مرتبه در شبانه روز آیت الکرسی را بخواند و اگر میدانستید که آن چیست، هرگز آن را رها نمی کردید.

از آیت الکرسی به عنوان افضل آیات و سخن ها نیز  یاد می شود.

خواص آیت الکرسی برای ازدواج

 

برای حل تمام مشکلات خواندن و ختم آیت الکرسی توصیه می شود. در ادامه چند نمونه ختم آیت الکرسی برای حل مشکلات و امور مهم و ازدواج جوانان قرار داده می شود:

نکته: قبل از انجام ختم ها و دعاهای ذکر شده، توجه به این نکته ضروری است که اولا دعا و حاجت خواستن از درگاه خداوند بزرگ آدابی دارد که مهم ترین آن، توبه کردن و پشیمانی از گناهان گذشته می باشد، سپس با اطمینان خاطر از قدرت لایناهی خداوند در حل مشکلات  یک صلوات فرستاده و  حاجت خود را از خدا بخواهید،  و بعد از دعا کردن باقی امور را به خدا بسپارید چرا که طبق آیه ی شریف قران، چه بسا چیزی را بخواهید و آن برای شما مناسب نباشد و چه بسا چیزی را زشت بدانید و مکروه بدانید که برای شما خیر باشد، بنابر این شما دعا کنید اما نتیجه را به خدا واگذار کنید که او از همه بهتر  به خیر و صلاح شما آگاه است.

 

ختم های مجرب آیت الکرسی

1. برای ازدواج و باز شدن بخت

نیت کرده به مدت طولانی (تا هنگام نتیجه گرفتن) هرشب یک بار با وضو و حضور قلب رو به قبله نشسته آیتالکرسی را بخوانید (تا یک سال به خواندن به این روش ادامه دهید با اطمینان از حصول نتیجه، نتیجه خواهید گرفت، تجربه شده است)

 

2. برای حل مشکلات پیچیده از جمله رفع موانع ازدواج

این دستور بسیار مجرب است، نیت کرده، غسل کنید، سپس وضو گرفته به بیابان بروید، (به بیابان های حاشیه ی شهرتان نیز میتوانید بروید) کسی نزدیک شما نباشد، رو به قبله نشسته و دور خود خطی بکشید. بعد با توجه و تمرکز و حضور قلب آیت الکرسی را به تعداد هفتاد مرتبه بخوانید، ان شالله همان روز به خواسته تان می شود. (خانم ها می توانند به منظور رعایت نکات ایمنی  یک نفر را همراه خود به بیابان ببرند فقط نفر مذکور باید دور از فردی که دعا می خواند باشد)

 

3. ختم بیست و نه آیت الکرسی برای حل  تمام مشکلات از جمله ازدواج و جلب محبت طرفین

از روز اول ماه قمری نیت کرده  شروع به انجام این ختم کنید، روز اول یک بار آیت الکرسی خوانده پس از آن یک صلوات بفرستید. روز دوم دو بار آیتالکرسی خوانده دو صلوات بفرستید، و به این روش تا روز بیست و نهم ادامه دهید. و در روز بیست و نهم پس از خواندن بیست و نه آیت الکرسی و بیست و نه صلوات حاجت خود را از خدال بخواهید. برآورده می شود ان شالله.

حتما بخوانید  خواص دعای چهل کلید حضرت فاطمه زهرا و نحوه خواندن آن برای حل مشکلات

 

4. ختم چهل بار آیت الکرسی برای امور مهم  از جمله به دست آوردن دل معشوق

در شرع مقدس اسلام چهل عددی مقدس می باشد و ختم دعاها و آیه ها برای چهل روز خواص شگفت انگیزی دارد. یک ختم مجرب و نافع آیت الکرسی هم به این روش است که چهل روز هر روز (در زمان مشخصی بهتر است) با وضو و حضور قلب رو به قبله نشسته یک بار آیت الکرسی بخوانید، تا چهل روز این کار را انجام دهید و اگر یک روز فراموش کردید از نو شروع کنید.

 

5. ختم هفت بار آیت الکرسی برای ازدواج

تا هفت روز هر روز هفت بار آیت الکرسی را تا ( و هو العلی العظیم) بخوانید .

 

6. ختم ایت الکرسی برای رسیدن به معشوق و ایجاد محبت شرعی بین دو طرف:

یکی از  روش های مجرب در ختم دعاها و اذکار، خواندن آن ذکر به تعداد عدد حروف ابجدش می باشد. عدد ابجد ایت الکرسی به تعداد کلمه ی (الکرسی) دویست و نود می باشد. برای این منظور دویست و نود مرتبه (یک جا خوانده شود افضل است) با وضو و حضور قلب و در مکانی خلوت، آیت الکرسی را بخوانید. همچنین برای جذب محبت شرعی  می توان به  تعداد عدد ابجد  اسم خود و طرف مقابل به نیت عشق دوطرفه، ایت الکرسی را بخوانید. فقط دقت شود که در این مورد حتما آیت الکرسی را تا (و هو العلی العظیم) خوانده شود و بیشتر از آن نخوانید.

 

7. ختمی مجرب برای باز شدن بخت

هفت روز هر روز روزی هفتاد بار آیت الکرسی، هفتاد بار سوره ی توحید، هفتاد بار سوره ی ناس، و هفتاد بار سوره ی فلق با وضو و حضور قلب خوانده شود.

 

8. برای عزیز و محترم شدن نزد مردم

می توانید  این آیات را روی کاغذ یا پارچه ای تمیز بنویسید به بازوی خود ببندید نزد دیگران عزیز می شوید .

 

9. ختمی برای سر گرفتن ازدواج جوان ها

به نیت رسیدن به مقصود، وضو گرفته رو به قبله بنشینید ، با حضور قلب بیست و پنج مرتبه آیت الکرسی را بخوانید (پس از هر بار خواندن آیت الکرسی   صد مرتبه ذکر یا عزیز را تکرار کنید) در انتها نه مرتبه سوره ی انا انزلنا را خوانده در کف دست چپ خود با  رنگ سیاه یا زعفران بنویسید ( یا طا طو طوت) (واو را تو خالی بنویسید)

 

10. به جهت دل بستن و عشق بین طرفین

بعد از نماز صبح بدون تکلم رو به قبله نشسته، یازده بار آیت الکرسی را بخوانید و وقتی به این قسمت آیه رسیدید ( یشفع عنده ) بین دو عین از خدا بخواهید محبت شما را در دل فرد مورد نظر قرار دهد .

 

11. نمازی برای  عشق بین طرفین

شب جمعه دو رکعت نماز بخوانید، در هر رکعت یک مرتبه حمد یک مرتبه آیت الکرسی و یازده مرتبه سوره ی توحید. بعد از پایان نماز هفت مرتبه دعای زیر را بخوانید: 
یا مقلب القلوب و الابصار اقلب قلب فلان بمحبتی انک علی کل شی غیر
ای تغییر دهنده ی حال دل ها و قلب ها قلب فلانی را به محبت من تغییر بده همانا تو بر هر کاری توانایی.
(به جای کلمه ی فلان اسم فرد مورد نظرتان را بگویید)

خواص آیت الکرسی برای ازدواج

 

خواص آیت الکرسی در کلام  معصومین

  •  خانه ای که در آن ایت الکرسی خوانده می شود دچار فقر و بلا نخواهد شد.
  •  کسی که آیت الکرسی می خواند خداوند برای او امان نامه می فرستد.
  •  هر کس صد مرتبه آیت الکرسی را بخواند مانند کسی است که در تمام طول عمر خود خدا را عبادت کرده باشد.
  •  خواندن آیت الکرسی برای اموات باعث آمرزش گناهان  شخص می شود.
  •  برای افزایش ثروت و مال و برطرف شدن فقر آیت الکرسی را روی یک کاغذ یا پارچه نوشته بالای در مغازه یا خانه ی خود نصب کنید.
  •  هر کس بعد از هر نماز آیت الکرسی را بخواند از نیش سمی موجودات گزنده در امان خواهد بود
  •  برای حفظ جنین و جلوگیری از سقط جنین در شکم مادر، آیت الکرسی را با زعفران بر روی پارچه یا کاغذی نوشته به کمر زن باردار ببندند.
  •  هر کس یک بار آیت الکرسی را بخواند هزار ( به روایتی دو هزار) شر و بدی از بدیها و مشکلات دنیا و آخرت از او رفع می شود .
  •  برای ایمن شدن از حوادث هنگام سفر خواندن سوره ی حمد و آیت الکرسی نافع است.

ذکر  تمام خواص و معجزات بی شمار آیت الکرسی آنقدر زیاد است که در این مطلب نمی گنجد اما  در تایید معجزه وار بودن آیت الکرسی همین کلام حضرت علی( ع) کافیست که فرمودند: اگر کسی واقعا آیت الکرسی را بشناسد هرگز آن را رها نمی کند و از خواندن آن دست نمی کشد.

خواص آیت الکرسی برای ازدواج و بخت گشایی
خواص آیت الکرسی برای ازدواج

 

منبع: nikstar.ir

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =

همچنین بخوانید
قیمت آهن یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در تولید محصولات فلزی و ساخت و سازها است. از قرن ها پیش، آهن به عنوان یک منبع اصلی برای تولید واحدهای صنعتی و مصارف مختلف به کار می‌رفته است. بنابراین، تغییرات در قیمت آهن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر اقتصاد و صنعت داشته باشد.
بازار پر از برندها و مدل های مختلف بخارشوی است که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. انتخاب بهترین بخارشوی، نیازمند شناخت دقیق نیازها و انتظارات شما است.
حوله‌ نخی یزدی، از انواع منسوجات سنتی یزد است. با پیشرفت تکنولوژی و فرایند تهیه‌ نخ ویسکوز، به دلیل جذب آب بسیار بیشتر آن نسبت به نخ، بیشتر از نخ ویسکوز تولید می‌شوند. باتوجه به تبحر بالای بافندگان یزدی، از کیفیتی بی‌نظیر هم برخوردارند.