تصادف سمند و کشته شدن راننده این خودرو

تصادف سمند نقره ای در جاده لردگان باعث کشته شدن راننده این خودرو شد لردگان در استان بختیاری واقع شده است این خودرو در جاده لردگان واژگون شده و راننده اش در جا فوت نمود در آخرین روزهای تعطیلات تابستان تصادفات جاده ای بیشتر شده است و به دلیل بارش باران و لغزندگی جاده ها تصادفات رانندگی در تمام نقاط ایران اتفاق می افتد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر تصادف سمند و کشته شدن راننده این خودرو در لردگان را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت:براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور لردگان یک نفر کشته شد.رپورتاژ

محسن ابراهیمی با اعلام این خبر افزود:این حادثه رانندگی در محور بروجن به لردگان در حد فاصله سه راه گوشکی به فلارد شهرستان لردگان رخ داد.

وی اظهار داشت:در حادثه رانندگی دیگر نیز بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو در محور شهرکرد به خوزستان در حوالی روستای زوردگان 5 نفر مصدوم شدند.

تصادف
کشته شدن راننده این خودرو در لردگان

ابراهیمی ، از اعزام 2 دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه خبر داد و گفت:مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی ، به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

از ابتدای سالجاری تاکنون تکنسین های اوراژنس 115 به 3 هزار و 312 ماموریت حوادث رانندگی اعزام شدند.

شهرستان لردگان یکی از محورهای پر تردد این استان به جنوب کشور است.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =

همچنین بخوانید
فارس نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران به دنبال بازدیدهای مستمر خود، این بار به همراه هیات قضایی ۱۲۵ نفره به ندامتگاه تهران بزرگ رفت و ضمن استماع درخواست‌های مددجویان به صورت چهره به چهره با آن‌ها دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.