بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن جاذبه گردشگری این کشور

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن بسیار زیبا و دیدنی هستند سالانه افراد بسیاری برای دیدن این گل ها از سراسر جهان وارد ژاپن می شوند تا این پارک کنار آب را در ژاپن از نزدیک مشاهده نمایند این بوته های گل فقط در این منطقه از ژاپن رشد نموده اند و توریست ها عکس های بسیاری را از این پارک ثبت می نمایند چون واقعا دیدن این مناظر فوق العاده جذاب هستند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های زیبا از بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

استفاده از ظرفیت‌های گردشگری یکی از منابع تغذیه اقتصاد هر کشور است که نقش مهمی در توسعه و کسب درآمد آن کشور دارد. در تصاویر زیر گردشگران را در پارک کنار آب هیتاچی در هیتاچیناکا استان ایباراکی ژاپن را می‌بینید. فایروید یک نوع بوته چمن است که در پاییز به رنگ قرمز روشن ظاهر می شود.

 

معرفی پارک هیتاچی | Hitachi Seaside Park

پارک ساحلی هیتاچی با مساحت 350 هکتار در استان ایباراکی (Ibaraki) و شهر هیتاچیناکا (Hitachinaka) ژاپن قرار دارد و به مانند تکه ای از بهشت بر روی زمین است. نکته ای که سبب شهرت اینجا شده، میلیون ها گلی است که در گوشه گوشه اش به چشم می خورند و در هر چهار فصل سال نیز دیده می شوند. از وسعت این پارک همین بس که بدانید تنها در فصل بهار هیتاچی میزبان بیش از 4 و نیم میلیون گل به رنگ آبی و 170 نوع گل لاله است.

تعداد زیاد گل های رنگی و مسیرهای پیاده روی مناسب و تفریح های گوناگونی که در پارک ساحلی هیتاچی وجود دارد، باعث شده تا اینجا به یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در سراسر ژاپن تبدیل شود. بسیاری از فستیوال های مهم کشور ژاپن نیز در همین مکان برگزار می شوند تا بازدیدکننده ها در حین لذت بردن از طبیعت چشم نواز، با آداب بومی های ژاپن نیز آشنا شوند.

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

پارک هیتاچی درست در کنار ساحل اقیانوس آرام واقع شده و محیطی خوب برای رشد گیاهان دارد. تپه های کوچک و بزرگ، چمنزارها، چشمه ها و درختان انبوهی که اینجا گرد هم آمده اند، بدون شک شما را به وجد خواهند آورد. خبر خوب این که بازدید از 200 هکتار این پارک برای همه ممکن است و برای گشت و گذار در این قسمت هیچ محدودیتی نخواهید داشت. شاید تصور کنید که پیاده روی در چنین محوطه عظیمی بسیار خسته کننده است؛ اما باید بدانید که دوچرخه سواری اینجا از پرطرفدارترین فعالیت ها نزد بازدیدکننده ها به شمار می رود. حتا اگر حوصله دوچرخه سواری را هم ندارید می توانید در کافه و رستوران های پارک بنشینید و از طبیعت لذت ببرید.

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

باغ های مختلف پارک هیتاچی

می توان پارک هیتاچی را به چند باغ اصلی تقسیم کرد. در اینجا می خواهیم شما را کمی بیشتر با باغ های گوناگون این پارک آشنا کنیم و بدانیم در آن ها چه می گذرد.

حتما بخوانید  کینگ کازو تا شصت سالگی بازی می‌کند؟ 

1-باغ میهارشی | Miharashi: دشت های وسیع که پر هستند از گل های آبی رنگ «بیشه‌دوست» را می توانید در این باغ مشاهده کنید. گل هایی که به عقیده ژاپنی ها همانند چشمان آبی نوزادها هستند. همین دشت در فصل تابستان پر می شود از جاروهای قزوینی و رنگی قرمز و نارنجی به خود می گیرد. هر زمان از سال که به باغ میهارشی قدم بگذارید تماشاگر گیاهان بسیار زیبایی خواهید بود. این باغ معروف ترین بخش پارک هیتاچی به حساب می آید.

2-باغ گل نرگس | Suisen Garden: به دلیل این که گل نرگس ماندگاری خوبی دارد، یک باغ جداگانه را در پارک هیتاچی به آن اختصاص داده اند که می توانید در اغلب ماه های سال از تماشای گل های نرگس در آن لذت ببرید.

3-باغ تاماگو نو موری | Tamago no Mori: این باغ محل بازدید از لاله هاست و اگر به این گل های دلربا علاقه مندند این قسمت را از دست ندهید.

4-باغ رز | Rose Garden: همان طور که از نام این باغ مشخص است، اینجا پر شده از گل های رز. گل رز از محبوب ترین گیاهان در دنیاست به همین خاطر یک باغ چهار فصل را به این گیاه اختصاص داده اند.

5-باغ دایزجن | Daisogen Flower Garden: اینجا لذت دوچرخه سواری در میان گل های شقایق و لذت بردن از شکوفه ها را برای شما به ارمغان می آورد و منظره بی نظیری دارد.

6-باغ جنگلی هیتاچیناکا | Hitachinaka Nature Forest: این قسمت از پارک هیتاچی کاملا طبیعی است و هیچ تغییری در آن نداده اند و گیاهی در آن نکاشته اند.

7-باغ کاری نو تانی | Kaori no Tani: باغ کاری نو تانی بهشتی برای عاشقانِ رنگ بنفش است؛ اسطوخودوس و رزماری در تمام طول سال در این بخش به چشم می خورند و با رنگ جذاب شان جلوه گری می کنند.

8-باغ ساکیو | Sakyu Garden: در این بخش اغلب گیاهان و گل هایی به چشم می خورند که در مناطق ساحلی می رویند.

 

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن
بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن
بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن
بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

گل های پارک هیتاچی ژاپن

گل و گیاهان گوناگونی در پارک هیتاچی کاشته می شوند و در هر فصلی به این مکان سر بزنید با چهره و رنگ جدیدی مواجه خواهید شد. به طور کلی سالانه حدود 15 نوع گل مختلف در این مکان پرورش داده می شود که می توانید از تماشای شان لذت ببرید.

مهم ترین گل هایی که در این پارک به چشم می خورند عبارت اند از:

 

گل نرگس | Narcissus

همه گل نرگس را می شناسیم، دلبرهایی که با رنگ سفید و زردشان حسابی می درخشند.

زمان بازدید در پارک هیتاچی: اواخر مارچ تا آواسط آوریل (فروردین ماه)

 

گل لاله | Tulip

یکی از بهترین گل ها برای کاشت در باغ و باغچه لاله است، گل هایی که در انواع رنگ ها موجودند و هر یک از آن ها زیبایی خاص خودشان را دارند.

زمان بازدید در پارک هیتاچی: اواسط تا اواخر آوریل (اواسط فروردین تا اواسط اردیبهشت)

بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن
بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن
بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن
بوته های گل پارک هیتاچی ژاپن

 

خبر آنلاین / کارناوال

مطالب پیشنهادی
نظرات

یک پاسخ

  1. خیلی عکسای قشنگی بود. شهر ما هم یه دشت داره به اسم دشت لاله های واژگون. نمیدونم چرا یاد اونجا افتادم با دیدن این مناظر؟ به هر حال ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =