اسرارآمیز ترین جزیره های زیبا در جهان را بشناسید

جزیره های جهان که به جزیره های اسرارآمیز معروف می باشند این جزیره ها طبیعت بسیار زیبایی دارند که چشم هر بیینده ای را می نوازد بیشتر این جزایر سرسبز و رویایی هستند و افرادی نیز در این جزیره ها زندگی می نمایند اما خیلی از جزیره ها خالی از سکنه است و چون در وسط دریا ها و اقیانوس ها قرار دارد کسی نمی تواند وارد این جزایر شود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس زیباترین جزیره های جهان که بسیار اسرارآمیز می باشند را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

وقتی به یک سفر عالی فکر می‌کنیم ناخودآگاه تصویر یک جزیره سرسبز رویایی را در ذهن تداعی می‌کنیم، اما در میان آن‌ها جزیره‌های استثنایی و مرموزی هم وجود دارد که شاید اصلا دوست نداشته باشید از نزدیک ببینید. از جمله جزایری که در ادامه مطلب شما را با آن‌ها آشنا خواهم کرد.

 

جزیره گوکی

عکس زیباترین جزیره های جهان
عکس زیباترین جزیره های جهان

جزیره گوکی یکی از بهترین نمونه‌هایی است که اگر در آرامش رها شود طبیعت در آن همیشه برنده است. زمانی که ماهیگیران این روستا تصمیم گرفتند به زندگی شهری برگردند طبیعت بر روستا چیره شد و تمام خانه‌ها و کوچه پس کوچه‌های روستا را غرق در شاخ و برگ‌های سرسبز خود کرد.

آبشار زیردریایی در جزیره مائوروتیوس

جزیره مائوروتیوس علاوه بر این که یک بهشت گرمسیری است منابع طبیعی منحصر به فردش چشم انداز بسیار زیبایی را بوجود آورده است. وقتی از بالا به این جزیره نگاه بیندازید نمای آبشار زیردریایی که در اثر جریان شن‌ها به سمت پایین بوجود آمده است را ببینید.

 

جزیره مار‌ها

این جزیره به علت این که محل زندگی افعی طلایی سمی‌ترین مار دنیاست به این اسم نام گذاری شده است. تخمین زده شده است که در این جزیره ۴۰۰۰ مار افعی زندگی می‌کند به عبارت دیگر در هر متر مربع یک مار. این جزیره به قدری خطرناک است که دولت برزیل رفتن به آن جا را منع کرده است.

جزیره بووه

عکس زیباترین جزیره های جهان
عکس زیباترین جزیره های جهان

جزیره بووه دورافتاده‌ترین جزیره در کره زمین است که در جنوبی‌ترین نقطه اقیانوس اطلس قرار دارد. این جزیره به علت دورافتاده بودنش چندین بار و اولین بار در سال ۱۷۳۹ کشف شده است. دومین بار در سال ۱۸۰۸ صیادی به نام جیمز لیندسی آن را کشف کرد. ۱۷ سال بعد شخص دیگری نیز آن را کشف کرده و لیورپول نامگذاری کرد. سرانجام پس از مناظرات فراوان در سال ۱۹۷۱ کشف جزیره به نام Jean-Baptiste ثبت شد.

جزیره کلیپرتون

عکس زیباترین جزیره های جهان
عکس زیباترین جزیره های جهان

کلیپرتون یک جزیره مرجانی است در اقیانوس آرام که هزاران کیلومتر از خشکی دور است. در سال ۱۹۰۰ از این جزیره برای استخراج کود گوانو استفاده می‌شده است. در سال ۱۹۱۰ یک فانوس دریایی در این جزیره ساخته شد و حدود ۱۰۰ نفر در جزیره زندگی می‌کردند. هر دو ماه یک بار یک کشتی برای فراهم کردن غذا و دیگر نیاز‌های ساکنان جزیره می‌آمد. در سال ۱۹۱۴ به علت جنگ داخلی در مکزیک فرستادن کشتی به این جزیره متوقف شد و مردم جزیره فراموش شدند. آخرین بازماندگان جزیره ۳ زن و ۸ کودک بودند که توسط کشتی آمریکایی نجات پیدا کردند.

 

جزیره ارنست تلمان

عکس زیباترین جزیره های جهان
عکس زیباترین جزیره های جهان

ارنست تلمان جزیره کوچکی در نزدیکی کوباست. در سال ۱۹۷۲ رهبر کوبا فیدل کاسترو قرار ملاقاتی با رهبر آلمان شرقی اریش هونکر در این جزیره برقرار کرد و در آن زمان به افتخار رهبر حزب کمونیست آلمان ارنست تلمان نامگذاری شده بود. از زمانی که دیوار برلین فرو ریخت و آلمان شرق و غرب به یک کشور متحد تبدیل شد دیگر نام جزیره ارنست تلمان در هیچ سند و مدرکی ذکر نشد.

 

جزیره پالمیرا

عکس زیباترین جزیره های جهان
عکس زیباترین جزیره های جهان

این جزیره مرجانی نیز یکی دیگر از دورافتاده‌ترین مکان روی کره زمین است. جزیره پالمیرا دارای مرداب‌هایی است که از جنگل‌های انبوه پوشیده شده است. خرافه‌های زیادی در رابطه با این جزیره وجود دارد و چندین کشتی در اطراف این جزیره ناپدید شده اند. برای رفتن به این جزیره باید اجازه کسب کرد.

 

جزیره ولکان

عکس زیباترین جزیره های جهان
عکس زیباترین جزیره های جهان

در شمال فیلیپین رودخانه‌ای بنام تال وجود دارد و در این رودخانه جزیره‌ای است به نام تال ولکانو. در وسط جزیره رودخانه دیگری وجود دارد که در واقع دهانه یک کوه آتشفشان است و داخل این رودخانه جزیره دیگری وجود دارد به نام جزیره ولکان.

آیا جزیره دیگری می‌شناسید که بتوان به این لیست اضافه کرد؟

 

بدونیم

مطالب پیشنهادی
نظرات

یک پاسخ

  1. چه باحال. مرسی از این عکس های زیبا که با وسواس انتخاب کردین. قشنگن واقعا. مخصوصا اون عکس اولی که روستایی بود که همش سبز بود انگاری که کلش رو چمن کاری کردن. خیلی جالب بودن. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =