سلفی جالب باران کوثری و سحر دولتشاهی

باران کوثری و سحر دولتشاهی سلفی جدیدی از پشت صحنه فیلم عرق سرد که همگی سویشرت های قرمزی به تن کرده اند و  سلفی جالبی را با هم ثبت نمودند سحر دوتشاهی و باران کوثری یکی از بهترین بازیگران در عرصه سینما و تلویزیون می باشد این دو بازیگر در فیلم عرق سرد همبازی شده اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس باران کوثری و سحر دولتشاهی با سویشرت قرمز را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

باران کوثری و سحر دولتشاهی
عکس باران کوثری

سلفی باران کوثری و سحر دولتشاهی

باران کوثری یک عکس از پشت صحنه فیلم «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی در اینستاگرام گذاشت. در این عکس هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی نیز حضور دارند.

باران کوثری تصویری از پشت صحنه فیلم «عرق سرد»‌ به اشتراک گذاشت و نوشت:‌ «با سحر و هدی و بچه‌های فوتسالیست. پشت صحنه عرق سرد.»

باران کوثری و سحر دولتشاهی
پشت صحنه فیلم سینمایی عرق سرد

عرق سرد فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل بیرقی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری محصول سال ۱۳۹۶ است. فیلم سینمایی «عرق سرد» تابستان ۱۳۹۶ در تهران جلوی دوربین رفت. یکی از نکات جالب توجه دربارهٔ فیلم تازه سهیل بیرقی، حضور باران کوثری در نقش یک فوتبالیست است. کوثری برای بازی در این نقش تمرینات بسیار سخت و تخصصی رشته فوتبال را پشت سر گذاشت و بیش از ۲۰ کیلو وزن کم کرده‌است.

باران کوثری و سحر دولتشاهی
لوگوی فیلم عرق سرد

به گفته سهیل بیرقی این فیلم توسط حوزه هنری تحریم شده و اجازه اکران در سینماهای این حوزه داده نمی‌شود.

فضای فیلم «عرق سرد» نسبت به کار قبلی کارگردان «من» بسیار متفاوت است و نخستین نمایش این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر بوده است. این فیلم براساس واقعیت ساخته شده و قصه زندگی افروز اردستانی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان است که حق‌اش را تضییع می‌کنند و مانع از حضور او در فینال بازی‌های آسیایی می‌شوند.

 

خلاصه فیلم عرق سرد
افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است. با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازی‌های آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی می‌شود، در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده است.

 

منبع: خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =