ثبت نام برای هاستینگ نصب وردپرس

وبلاگ شما باید در جایی زندگی کند و برای این کار نیاز به میزبانی دارید. به این فکر کنید که جایی را در اینترنت اجاره کنید که وبلاگ شما با خیال راحت در سرورها نگهداری شود. من چند ارائه دهنده میزبانی عالی را در این سایت توصیه می کنم اما انتخاب اول من برای مبتدی ها Bluehost است. این دلایل عبارتند از:

  • آن ها به معیارهای اصلی من برای میزبانی سرعت، قابلیت اطمینان و امنیت رسیدند.
  • این شرکت میزبان شماره ۱ توصیه شده توسط وردپرس است.
  • تنظیمات مربوط به مبتدیان کامل است.
  • آن ها وردپرس را برای شما نصب می کنند.
  • مطمئن شوید که سایت شما با گواهی نامه SSL رایگان به صورت HTTPS راه اندازی شده است.
  • لینک های خود را به درستی برای پست کردن نام تنظیم کنید تا URL پست شما https://yourdomain/postname.com باشد، نه یک عدد یا تاریخ تصادفی.
  • شما یک دامنه رایگان برای سال اول دریافت می کنید و آنها تمام تنظیمات فنی را برای شما انجام می دهند.
  • پشتیبانی 24/7 وجود دارد
  • این واقعا مقرون به صرفه است و شما با هزینه های بالای تمدید ضربه نمی خورید.

طرح‌های آن‌ها پهنای باند نامحدودی دارند، بنابراین تا زمانی که سایت شما بزرگ و موفق نشود، دیگر نگران ارتقا به یک طرح گران‌تر نباشید. (من سایت Love Life Be Fit خود را با استفاده از SiteGround راه‌اندازی کردم و به محدودیت‌های پهنای باند خود ادامه دادم. دقیقاً پس از پیوستن به Mediavine زمانی که سایت من واقعاً شروع به کار کرد، دردسر انتقال به میزبانی جدید را داشتم. عاقلانه تر و همه وبلاگ های جدید من را در Bluehost شروع کنم).

لطفا توجه داشته باشید که یک شرکت وابسته به Bluehost است. اگر شما با استفاده از این لینک خرید کنید من بدون هیچ هزینه اضافی برای شما کمیسیون دریافت می کنم. آن ها شرکت میزبانی شماره ۱ توصیه شده توسط وردپرس هستند و من به هر حال آن ها را توصیه می کنم.

امضا برای میزبانی

این لینک شما را به سایت Bluehost می برد که در آن تخفیف شما به صورت خودکار اعمال می شود. روی دکمه سبز رنگ «شروع به کار» کلیک کنید. صفحه بعدی به شما امکان انتخاب طرح ها را می دهد. برنامه اصلی شما را با هر چیزی که برای وبلاگ سبک زندگی خود نیاز دارید، آشنا می کند.نت یجه گیریشما باید نام دامنه خود را وارد کنید.

دامنه خود را ایجاد کنید

اگر هنوز نام دامنه خود را انتخاب نکرده اید، می توانید این مرحله را رد کرده و بعداً به آن بازگردید.

  • حساب Bluehost خود را تنظیم کنید
  • مشخصات خود را وارد کنید و طرح خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که تخفیف شما اعمال شده است.
  • شما می توانید از بین طرح های ۱،۲۲۰ یا ۳،۳۲۰ یکی را انتخاب کنید. حداکثر تخفیف در طرح ۳ ساله اعمال می شود.
  • اگر این هزینه در حال حاضر بسیار زیاد است، برنامه یک ساله هنوز هم بسیار زیاد است.

نکته: Bluehost ضمانت ۳۰ روزه دارد و شما می توانید در هر زمانی در ۳۰ روز اول برنامه خود را لغو کنید و هزینه های میزبانی خود را به طور کامل بازپرداخت کنید.

ضمیمه های بسته

اکثر موارد اضافی بسته را می توان بدون علامت رها کرد. همیشه می‌توانید بعداً آنها را اضافه کنید، اما در حال حاضر جایگزین‌های رایگانی وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید. تنها مورد اضافی که من توصیه می کنم، Domain Privacy + Protection است، به خصوص اگر در ایالات متحده زندگی می کنید. از اضافه شدن اطلاعات شخصی شما به سابقه عمومی جلوگیری می کند.

ساخت وبلاگ سبک زندگی از انتخاب هاست تا راه اندازی سایت

 

پرداخت خود را تکمیل کنید

جزئیات پرداخت خود را وارد کنید و تیک مربوط به شرایط پرداخت بلواستکس را بزنید.

وبلاگ سبک زندگی وردپرس خود را با Bluehost راه اندازی کنید

حالا Bluehost قبل از ساخت سایت وردپرس شما را در یک سری مراحل قرار می دهد. اکثر این سوالات خیلی مهم نیستند اما مطمئن شوید که گزینه blog را انتخاب کرده اید. پیشنهاد می کنم فروشگاهی را انتخاب نکنید. همیشه می توانید بعدا یک فروشگاه را به وبلاگ خود اضافه کنید اما در حال حاضر ما یک وبلاگ ساده می خواهیم.

Bluehost از شما در مورد نام سایت و تگ شما سوال خواهد کرد. اگر می خواهید این اطلاعات را پر کنید یا بعدا آن را تغییر دهید، از این موضوع صرف نظر کنید.

شعار شما به سادگی هدف وبلاگ شما را توصیف می کند. این به گوگل کمک می کند تا بفهمد وبلاگ شما در مورد چیست.

در نهایت، Bluehost از شما می خواهد که یک موضوع را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنم از این کار صرف نظر کنید. من قصد دارم در بخش بعدی به شما کمک کنم تا بهترین تم رایگان را برای شروع وبلاگ خود انتخاب کنید.

پس از تکمیل یا حذف این مراحل، Bluehost وردپرس را نصب کرده و سایت خود را برای شما می سازد.

یک تم انتخاب کنید

هنگامی که به وبلاگ جدید وردپرس خود وارد شدید، پیشنهادات و نکات زیادی برای کمک به راه اندازی وبلاگ خود خواهید یافت. فعلاً اینها را نادیده بگیرید، ما یک تم رایگان عالی نصب می کنیم.

یک وبلاگ با تم رایگان راه اندازی کنید

وسوسه انگیز است که زمان و پول زیادی را صرف سر و صدا کردن ظاهر سایت خود کنید و سعی کنید صفحه اصلی عالی را تنظیم کنید.

تم های آماده و رایگان زیادی وجود دارد که می توانید از بین آن ها انتخاب انجام دهید. تم هایی برای سایت های خبری، فیلم و سریال، روزمره نویسی، پزشکی، زیبایی و … مثلا اگر سایت شما مربوط به آرایشگری است و می خواهید بهترین سالن زیبایی تهران شناخته شوید هم می توانید از تم های آماده استفاده کنید و هم اینکه تم سفارشی خود را بسازید. برای سایت های پزشکی هم تم های زیادی وجود دارد . شما باید بررسی کنید که کدام تم برای شما مفید است و سئوی قوی تری را ارائه می دهد. مثلا کمک کند تا عنوان بهترین جراح لیفت صورت تهران را بهتر و سریع تر در گوگل بالا بیاورید.

وقتی برای اولین بار وبلاگ نویسی را شروع می کنید، اتلاف وقت کامل است.

چرا؟ زیرا اکثر مردم پست های وبلاگ را در گوشی خود می خوانند. شرط می بندم که در حال خواندن این پست در گوشی خود هستید!

بسیاری از تم ها به گونه ای طراحی شده اند که در یک لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی فوق العاده به نظر می رسند و صفحه نمایش بزرگ می تواند آخرین سبک های طراحی گرافیکی را به نمایش بگذارد.

ظاهر صفحه اصلی اهمیت بسیار کمتری دارد. ممکن است خواننده حتی به صفحه اصلی هم سر نزند. پس گنجاندن مطالب و عناوینی مثل بهترین سالن زیبایی تهران و یا بهترین جراح لیفت صورت تهران در صفحه ی اصلی سایت کار خوبی نیست.

گرایش تمام پروموتورها به سمت تم های ساده ای است که به سرعت بارگذاری می شوند.

در داشبورد خود، از منوی سمت چپ Appearance > Themes را انتخاب کنید. از اینجا می توانید > افزودن تم جدید را انتخاب کنید و صدها تم رایگان را جستجو کنید تا یکی را که می خواهید نصب کنید پیدا کنید.

من قویاً پیشنهاد می‌کنم GeneratePress را حداقل برای چند ماه اول انتخاب کنید تا زمانی که به وبلاگ‌نویسی دست پیدا کنید و ایده واضح‌تری از آنچه از طراحی وبلاگ خود نیاز دارید داشته باشید. تا همین اواخر من از نسخه پولی GeneratePress در این وبلاگ استفاده می کردم، Simply Hatch، که کمی عملکرد اضافی به شما می دهد. مهم این بود که مطمئن شوم پست‌های طولانی‌مدت سریع بارگیری می‌شوند. من اکنون از تم Mediavine Trellis استفاده می کنم. این به طور خاص برای بارگیری سریع طراحی شده است، به خصوص اگر تبلیغاتی را اجرا می کنید، اما یک تم پولی است و از روز اول به آن نیاز ندارید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =