ادکلن ویکتور
ژک ساف یک اسم آشنا در صنعت عطر و ادکلن ایران است. عطرهای جیبی و ادکلن های بزرگ صد و 80 میلی مردانه و زنانه جزو تولید ژک ساف هستند. این برند در کشور ما بسیار شناخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد.

پرطرفدارترین عطر ژک ساف مردانه

در این مقاله قصد داریم پرطرفدارترین ادکلن های شرکت ژک ساف را معرفی کنیم:

پرطرفدارترین ادکلن های مردانه ژک ساف

ادکلن ویکتور

ادکلن ویکتور که معروف به ادکلن آبی ژک ساف هم هست رایحه  شیرین، تند و گرم دارد. نت های این عطر از  میوه، ادویه، مرکبات، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است.

ویکتور در دو حجم 100 و 22 میلی جیبی به بازار عرضه شده است و پرطرفدارترین ادکلن ژک ساف به حساب می آید.

ادکلن ویکتور

 

ادکلن دارک ماسک

ادکلن دارک ماسک با رایحه شیرین و گرم در حجم های 22 و 100 میلی تولید شده و نت های آن متشکل از استخدوس، چوب، عنبر و مشک است. محبوبیت دارک ماسک بیشتر به خاطر رایحه عالی همچنین پخش بو و ماندگاری بالای آن است.

ادکلن داوینچی ژک ساف

ادکلن داوینچی که در حجم های 75 و 22 میلی به بازار عرضه شده است رایحه گرم و شیرین دارد. طراحی ظاهری ادکلن داوینچی بسیار خاص است که این ادکلن را بسیار زیبا جلوه می دهد.

ادکلن مردانه اف اف

ادکلن اف اف رایحه شیرین، تند و گرم دارد و در حجم های 22 و صد میل تولید شده است. نت های این ادکلن متشکل از مرکبات، چوب، عنبر و گل است. اف اف یا همان ادکلنن فندی طلایی رنک با طرح دو حرف F طراحی شده است.

ادکلن مردانه گلادیاتور

طراحی خاص ادکلن گلادیاتور در بین محصولاتت ژک ساف معروف است این ادکلن ظاهری مانند سپر یک گلادیاتور را دارد. ادکلن گلادیاتور با رایحه خنک و تلخ دارای نت های مرکبات، میوه، گیاهان معطر و چوب است و در اندازه های 22 و صد میلی تولید شده است.

ادکلن مردانه گلادیاتور

 

 ادکلن مردانه اَوِنجر

اونجر دارای رایحه تند، گرم و شیرین است و از نت های میوه، مرکبات، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. اونجر در حجم های 22 و 100 میلی به بازار عرضه شده است.

ادکلن پلار بلو

پولار بلو رایحه خنک دارد و از نت های چوب و میوه تشکیل شده است.

سخن نهایی:

برند ژک ساف از برندهای باکیفیت ایرانی است در این مقاله سعی شد بهترین های مردانه ژک ساف معرفی شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =