نمونه سوالات icdl عصر اندیشه
این بسته شامل نمونه سوالات ICDL با جواب برای فرهنگیان است و به آن‌ها در قبولی در آزمون ضمن خدمت کمک می‌کند. محتویات این بسته شامل نمونه سوالات فن‌آوری اطلاعات، کامپیوتر، واژه‌پردازها، صفحه‌گسترده‌ها، بانک‌های اطلاعاتی، ارائه اطلاعات به صورت کامپیوتری و اطلاعات و ارتباطات است.

نمونه سوالات icdl عصر اندیشه با جواب

این مجموعه، نمونه سوالات icdl یا نمونه سوالات مهارت هفتگانه کامپیوتر ICDL را که مختص تمامی فرهنگیان (رسمی، پیمانی، حق التدریس، ماده ۲۸ و دانشجومعلمان) است، شامل می‌شود. این بسته، کامل‌ترین و جامع‌ترین بسته برای استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی در آزمون ضمن خدمت ICDL است. این بسته دقیقاً براساس منابع آزمون ضمن خدمت ICDL و سوالات برگزار شده در آزمون‌های مراحل قبلی طبقه‌بندی شده است. برای تهیه این بسته، تجربیات اساتید فرهیخته اموزش و پرورش و تیم جمع‌آوری سوالات سایت بازارسوال مورد استفاده قرار گرفته است و کسانی که در دوره‌های قبل از بسته‌های این مجموعه استفاده کرده‌اند، از میزان نزدیکی منابع ارائه شده توسط مجموعه به مواد آزمون شگفت‌زده شده‌اند. این بسته با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و به شما در زمینه قبولی در این آزمون کمک بسیاری می‌کند. با مطالعه این بسته، نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت. محتویات این بسته عبارتند از:

دانلود نمونه سوالات مهارت هفتگانه کامپیوتر عصر اندیشه با جواب

نمونه سوالات مفاهیم پایه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات (مهارت اول) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۰
نمونه سوالات استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل‌ها (مهارت دوم) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۱
نمونه سوالات واژه‌پردازها (Word) (مهارت سوم) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۲
نمونه سوالات صفحه‌گسترده‌ها (Excel) (مهارت چهارم) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۳
نمونه سوالات بانک‌های اطلاعاتی (Access) (مهارت پنجم) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۴
نمونه سوالات ارائه اطلاعات به صورت کامپیوتری (Power Point) (مهارت ششم) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۵
نمونه سوالات اطلاعات و ارتباطات (اینترنت) (مهارت هفتم) با کد دوره ۹۲۰۰۲۵۲۶.

جهت دانلود نمونه سوالات icdl عصر اندیشه بر روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه سوالات icdl عصر اندیشه

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 11 =

همچنین بخوانید
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.