نذری دادن عمو پورنگ برای کودکان بی بضاعت

عمو پورنگ (داریوش فرضیایی ) به کودکان بی بضاعت در روز عاشورا نذری داد که مورد تحسین همه قرار گرفت چون اول مهر نزدیک می باشد و کودکان بی بضاعت نیاز به کیف و کفش برای رفتن به مدرسه هستند عمو پورنگ برای این کودکان فقیر لوازم تحریر و وسایل مدرسه را فراهم نمود تا در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه نشوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نذری دادن عمو پورنگ برای کودکان بی بضاعت در شهریور 97 را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

نذری عمو پورنگ داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

کاش در این ایام تعدادی از غذاهای نذریرمان را به بیمارستانها و پرورشگاهها و آسایشگاه سالمندان ببریم ، یا قدری از هزینه آن را صرف هزینه درمان بیماران صعب العلاج یا تهیه لوازم التحریر یا کیف و کفش در آستانه شروع سال تحصیلی جدید برای کودکان بی بضاعت کنیم.

ناگفته نماند که مردم مهربانم همیشه در این راه پیشقدم بوده اند اما امسال با توجه به تورم و گرانی های بی حدو مرزی که روزانه شاهدش هستیم ترجیحا باید بیشتر به این عزیزان توجه داشت. هرچند مسئولین دلسوز و زحمتکش این روزها خیلی به داد مردم میرسند!!!!!!!!!!!!!!

اقدام پسندیده عمو پورنگ در محرم

عمو پورنگ
نذری عمو پورنگ
عمو پورنگ
عکس جدید عمو پورنگ

بیوگرافی مختصر عمو پورنگ (داریوش فرضیایی):

داریوش فرضیائی متولد اول مرداد ۱۳۵۲ در تهران ، برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون می‌باشد که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می‌شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری هستند. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

عمو پورنگ
عکس قدیمی عمو پورنگ

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 1 =

همچنین بخوانید