مشاهده‌ قیمت لباس زنانه‌ زمستانی از برند های معتبر در ایمالز
فصل زمستان و پاییز، دو فصلی است که با وجود انواع لباس‌های متنوع آن‌ها، می‌توان بسیار خوش‌تیپ بود. لباس‌هایی مانند انواع بافت، چکمه و بوت، کت‌های چرمی، هودی و غیره از آیتم‌های لباس زمستانی هستند.

فصل زمستان و پاییز، دو فصلی است که با وجود انواع لباس‌های متنوع آن‌ها، می‌توان بسیار خوش‌تیپ بود. لباس‌هایی مانند انواع بافت، چکمه و بوت، کت‌های چرمی، هودی و غیره از آیتم‌های لباس زمستانی هستند. در ادامه‌ی این مقاله به بررسی قیمت لباس زنانه‌ زمستانی می‌پردازیم و هرکدام از آن‌ها را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

ژاکت زنانه

ژاکت زنانه

ژاکت‌های بافتنی در ابتدا به‌قصد گرم نگه‌داشتن بدن در زمان کار برای مردان بافته شدند. ماهیگیران و ملوانان جزء اولین افرادی بودند که از ژاکت‌های بافت استفاده می‌کردند. اکنون زنان نیز هم به‌عنوان لباسی گرم و هم برای تکمیل استایل، از ژاکت زنانه استفاده می‌کنند. این آیتم از لباس زنانه، می‌تواند آستین‌بلند و جلوباز باشد. ژاکت‌های بافت زنانه با بافتی صنعتی در ایمالز از حدود صد هزار تومان قیمت دارند. یک ژاکت بافت کوتاه زنانه در ایمالز نیز قیمتی حدود 2 میلیون تومان دارد. گران‌ترین ژاکت نیز در ایمالز مربوط به برند زارا در حدود 2 میلیون و 800 تومان قیمت دارد. قیمت متوسط قیمت بافت بلند زنانه بین 300 تا 900 هزار تومان است. با کیفیت‌های متنوع‌تر قیمت‌های بافت بلند زنانه نیز کمتر و بیشتر می‌شوند.

مشاهده قیمت ژاکت، بافت و پلیور زنانه بلند مجلسی ارزان در ایمالز

پلیور زنانه

در دومین مورد برای بررسی قیمت لباس زنانه‌ زمستانی، به سراغ پلیور زنانه می‌رویم. پلیورها یک نوع دیگر از بافت زنانه هستند. پلیور زنانه معمولاً جلوبسته و بدون دکمه و زیپ در جلو هست. پلیورها در انواع یقه‌اسکی، یقه‌هفت و یقه‌ایستاده وجود دارند. در تمام سال‌ها با پلیور و ژاکت‌ها به‌عنوان بافت زنانه می‌شود استایل کرد و از مد نمی‌افتند. قیمت پلیورهای زنانه با بافت صنعتی از حدود 200 هزار تومان در ایمالز آغاز می‌شود. برند اچ اند ام گران‌ترین پلیورها را در ایمالز دارد. قیمت آن‌ها در حدود 2 میلیون تومان است. از پلیورها و یا ژاکت زنانه‌ مجلسی هم می‌شود در فصل سرما به‌عنوان شومیز برای مهمانی استفاده کرد. یک بافت و یا ژاکت زنانه‌ مجلسی قیمتی متوسط بین هشتصد هزار تا 2 میلیون تومان دارد.

هودی زنانه

سومین مورد از بررسی قیمت لباس زنانه‌ زمستانی، هودی است. هودی به‌عنوان یک گرمکن مانند سویشرت ولی جلوبسته و کلاه‌دار است. با هودی یک استایل اسپرت و غیررسمی را می‌شود ست کرد. جنس اغلب هودی‌ها پلی‌استر، پشم، تدی، مخمل و یا ترکیبی از هر دو هستند. هودی‌هایی که داخل آن‌ها خزدار است هم انتخاب خوبی برای فصل سرما هستند. برخی هودی‌ها نیز نیم زیپ دارند. برای استفاده و پوشیدن راحت‌تر، این هودی‌ها مناسب‌اند. این لباس طرفداران زیادی در بین نوجوانان، زنان و مردان دارد. متوسط قیمت یک هودی زنانه با کیفیتی خوب، 1 میلیون تومان است. قیمت‌های کمتر تا 500 هزار تومان هم وجود دارد. گران‌ترین هودی‌های زنانه در حال حاضر در ایمالز متعلق به برند پیرکاردین است که قیمتی حدود 15 میلیون تومان دارد.

هودی زنانه

پالتو زنانه

مورد دیگر از لیست بررسی قیمت لباس زنانه‌ زمستانی، پالتوی زنانه است. پالتو یک نوع کت محسوب می‌شود. قد پالتو بلند متفاوت است. بهتر است در هنگام خرید یک پالتو، به‌تناسب قد آن با قد خود نگاه کنید. در جنس‌های متفاوتی نیز پالتوها را تولید می‌کنند. شاید بتوان گفت بهترین جنس تولیدی برای پالتو، کشمیر است. هم سبک است و هم گرمای خوبی دارد. پالتوها انواع مختلفی دارند. پالتو ربدوشامبری که بدون دکمه و فقط با یک کمربند بسته می‌شود. پالتو زنانه‌ فوتر که از انواع پرطرفدار پالتو است. دلیل این امر می‌تواند عمر زیاد این مدل پالتوها باشد. گران‌ترین پالتو زنانه‌ فوتر در ایمالز 34 میلیون تومان قیمت دارد. پالتوهای شنلی، نظامی و غیره از انواع دیگر پالتوهای زنانه هستند. برند منگو پالتوهایی با قیمتی بین 15 تا 20 میلیون تومان دارد. برندهای اچ اندام، ال سی وایکیکی و پیرکاردین قیمت کمتری در حدود 6 میلیون تومان دارند. انواع متنوع دیگر پالتوها قیمتی حدود 1 میلیون تومان هم دارند.

خرید و قیمت پالتو زنانه و دخترانه فوتر شیک و جدید 

کت چرم زنانه

یکی دیگر از قیمت لباس زنانه‌ زمستانی یعنی کت چرم را بررسی می‌کنیم. کت چرم یک آیتم کلاسیک و شیک است. چرم اصل از پوست حیوانات به‌دست می‌آید. البته لباسی که از چرم اصل تهیه‌شده باشد، بسیار بادوام خواهد بود؛  بهتر است کت و لباس‌های چرمی که از چرم مصنوعی تهیه شده‌اند را استفاده کنید. چرم مصنوعی را از انواع مختلف پلی‌اورتان، پی‌وی‌سی و دیگر مواد پلاستیکی می‌سازند. اگر می‌خواهید یک لباس با چرم مصنوعی تهیه کنید، ترکیبات سازنده‌ی آن باید 100% پلی‌اورتان یا ترکیب پلی‌اورتان با الیاف دیگری مثل ویسکوز باشد. توجه داشته باشید که حتی این جملات و عبارات، تضمین‌کننده کیفیت کت شما نیستند. حتی کتی که با عنوان “صددرصد چرم” هم معرفی می‌شود می‌تواند کیفیت پایینی داشته باشد. درواقع در این مواقع با قیمتی بالاتر، کیفیت به‌مراتب پایین‌تر را به‌دست خواهید آورد. در نتیجه بهتر است از برندهای معروف و فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید. البته پیش از خرید تحقیقات خود را کامل کنید و نظرات مشتریان را در مورد این محصول، در فروشگاه‌های اینترنتی بخوانید.

کت‌های چرم زنانه در انواع بلند و کوتاه در فروشگاه ایمالز به فروش می‌رسند. ارزان‌ترین قیمت برای یک کت چرم با قدی متوسط در حدود 300 هزار تومان است. گران‌ترین قیمت کت چرم نیز برای برند سرزمین چرم با حدود قیمت 17 میلیون تومان است. چرم‌های استفاده‌شده در این برند، طبیعی است. متوسط قیمت کراپ کت‌های چرم نیز بین 1 تا 2 میلیون تومان است.

بارانی یا ترنچ کت زنانه

بارانی یا ترنچ کت یکی دیگر از موارد معرفی قیمت لباس زنانه‌ زمستانی است. بارانی نوعی لباس مقاوم به آب است. بارانی‌ها در ابتدا لباسی مردانه بوده‌اند. در جنگ جهانی دوم برای محافظت از خیس شدن افسران و سربازان در برابر باران مورداستفاده قرار می‌گرفته‌اند. بعد از پایان جنگ جهانی دوم به‌مرور بارانی یا ترنچ کت وارد عرصه‌ی مد شد. با پیشرفت در صنعت مد، بارانی‌ها در رنگ‌ها، مدل‌ها و انواع مختلفی طراحی و تولید شدند. در نتیجه مورد استقبال زنان و مردان جامعه قرار گرفتند. بارانی کلاسیک یقه‌انگلیسی،  چهار دکمه و یک کمربنددر قسمت میانی  دارد. اغلب بارانی‌ها قد بلندی تا زیر زانو دارند. این لباس‌ها معمولاً از مواد اولیه ضدآب تولید می‌شوند.

خرید و قیمت کاپشن زنانه کوتاه و بلند جدید ارزان شیک

بارانی یا ترنچ کت زنانه

 ایمالز

ایمالز درگاهی برای ارتباط میان خریداران و فروشندگان است. ایمالز یک فروشگاه نیست. این پلتفرم با ایجاد یک فضای رقابتی میان فروشندگان در کاهش قیمت‌های آنان نیز مؤثر است. در این مقاله قیمت لباس زنانه‌ی زمستانی زنانه را موردبررسی قرار دادیم. برای خرید محصولاتی اعم از پوشاک، لوازم خانگی، کتاب و مجلات و غیره ابتدا می‌توانید با سرچ در ایمالز به قیمت واقعی و نظرات خریداران یک محصول دست پیدا کنید؛ سپس بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =

همچنین بخوانید
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.