تصفیه آب خانگی آکوا پرو
با دستگاه تصفیه آب خانگی، آبی پاک و بدون هرگونه آلودگی را به آسانی در خانه خود تهیه کنید. آبی که شما و خانواده‌تان به آن اعتماد کنید.

استفاده از دستگاه‌ تصفیه آب به دلیل افزایش آلودگی و به گوش رسیدن اطلاعات مرتبط با مضرات مصرف آب لوله کشی شهری، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین، با توجه به شرایط تحریمی کشور، قیمت دستگاه‌های تصفیه آب خانگی تحت تأثیر عوامل مختلف قرار گرفته است.

انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی به دلیل مصرف برق کم، استفاده آسان، کاهش هزینه‌های خرید آب آشامیدنی بسته بندی شده و همچنین کاهش میزان آلودگی در محیط زیست برای خانوارهای ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارند. با این حال، قیمت آب تصفیه کن خانگی بسته به نوع و کیفیت دستگاه و همچنین نوع فیلترهای استفاده شده در آنها متفاوت است. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو، از جمله معتبرترین محصولات موجود در بازار بوده که از مدلهای متنوع با قیمت‌های مناسب برخوردار است.

تصفیه آب خانگی آکوا پرو

در ایران، برندهای مختلفی از دستگاه‌ تصفیه آب خانگی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. به طور کلی، قیمت آب تصفیه کن خانگی در بازار متغیر می‌باشد. به همین خاطر نمی‌توان برای آنها قیمت خاصی را مدنظر قرار داد. همچنین قیمت‌ها بسته به نوع فیلترها، کیفیت دستگاه و همچنین برند آن‌ها متفاوت می‌باشد. در شرایط تحریمی کشور، تامین قطعات و مواد اولیه برای تولید انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی با مشکلات زیادی مواجه است. همین عامل ممکن است باعث افزایش قیمت‌ آب تصفیه کن شود. همچنین ارزش ارز که در شرایط تحریمی کاهش پیدا می‌کند در افزایش قیمت‌ها نقش مهمی را ایفا می‌نماید.

 

در نهایت، توصیه می‌شود در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو به جای قیمت، به کیفیت و کارایی آن توجه نموده و حتی الامکان این محصول را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. با خرید این محصولات باکیفیت، به آب شرب پاک و دائمی دسترسی نامحدود داشته و از خطر ابتلا به انواع بیماری‌های مرتبط با مصرف آب آلوده، در امان خواهید بود.

تاثیر کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو بر قیمت آن

امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو به دلیل مزایای فراوان آن از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردار می‌باشد. با این حال، قیمت دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بستگی به کیفیت آن‌ها دارد. به عنوان مثال، قیمت انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی مکانیکی با فیلترهای معمولی نسبت به قیمت آب تصفیه کن با فیلترهای کربنی و اسمز معکوس بسیار کمتر می‌باشد.

در تولید انواع دستگاه‌ تصفیه آب، فیلترهای مختلفی به کار می‌روند. فیلترهای اسمز معکوس، فیلترهای رسوب گیر، فیلترهای کربن فعال و فیلترهای الیافی از جمله فیلترهایی هستند که در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به کار می‌روند. فیلترهای با‌کیفیت‌تر معمولا جهت حذف مواد زائد و همچنین نوع خاصی از آلودگی‌ها که با فیلترهای معمولی حذف نمی‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع فیلترها در کلیه دستگاه‌های تصفیه آب خانگی استفاده می‌شوند، اما با توجه به کیفیت و نوع فیلترها، قیمت آنها متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی با فیلترهای اسمز معکوس، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های مکانیکی با فیلترهای رسوبی دارند. این مدل از دستگاه‌‌ها با استفاده از فناوری اسمز معکوس، توانایی حذف آلودگی‌هایی را دارند که با فیلترهای رسوبی حذف نمی‌شوند. همچنین، دستگاه‌‌های تصفیه آب خانگی با فیلترهای کربن فعال با قیمت کمتری نسبت به انواع دستگاه‌ تصفیه آب با فیلترهای اسمز معکوس به بازار عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها، معمولاً برای حذف آلودگی‌های بزرگتر و همچنین به منظور حذف بو و طعم نامطبوع آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین، کیفیت دستگاه تصفیه آب خانگی مستقیما بر قیمت آن تأثیر گذار است. همچنین، با توجه به اینکه قیمت دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به نوع فیلترهای استفاده شده در آن‌ها بستگی دارد، توصیه می‌شود قبل از خرید، نوع فیلترهای مورد نیاز خود را بررسی کنید. سپس می‌توانید با در نظر گرفتن تمام جوانب، دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین، بهتر است خرید خود را از طریق فروشگاه‌های معتبر انجام داده تا از کیفیت و قیمت مناسب دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.

تاثیر استانداردهای بین المللی بر قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو

استانداردهای بین المللی مختلف بر روی قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو تأثیر گذار هستند. در این مطلب به برخی از این استانداردها و تأثیر آن‌ ها بر قیمت این دستگاه پرداخته خواهد شد.

  • یکی از استانداردهای مهم در حوزه تصفیه آب، استاندارد NSF/ANSI 42 است که برای ارزیابی عملکرد فیلترهای آب استفاده می‌شود. این استاندارد، فیلترهایی که توانایی حذف ذرات بزرگتر از 0.5 میکرون را دارند، مورد تایید قرار می دهد.
  • همچنین، استاندارد NSF/ANSI 53 برای ارزیابی عملکرد فیلترهایی که توانایی حذف آلاینده‌های شیمیایی را دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این استاندارد به فیلترهایی که توانایی حذف مواد آلی، سموم شیمیایی و فلزات سنگین را دارند، گواهینامه اعطا می‌نماید.

 

استفاده از فیلترهای دارای استاندارد NSF/ANSI 42 و 53، باعث بهبود کیفیت آب آشامیدنی می‌شود. با استفاده از فیلترهای دارای این نشان استاندارد، هرگونه مواد آلاینده از آب حذف می‌شود. این امر منجر به افزایش سطح سلامت در افراد جامعه خواهد شد. این مورد را باید حتما قبل از خرید دستگاه‌ تصفیه آب مدنظر قرار دهید. با این حال، استفاده از فیلترهای دارای استانداردهای بین المللی، هزینه بیشتری نسبت به سایر فیلترهای دستگاه تصفیه آب موجود در بازار دارد. زیرا این استانداردهای بین المللی می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت آب تصفیه کن های موجود در بازار داشته باشند.

همچنین، قیمت آب تصفیه کن با ویژگی‌ها و قابلیت‌‌های پیشرفته‌تر، بالاتر از سایر مدل‌های موجود در بازار است. مثلاً دستگاه‌هایی با قابلیت فیلتراسیون غشائی، توانایی حذف آلاینده‌های بیشتری را دارند و به همین دلیل از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند.

در نهایت، باید گفت که استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی با استانداردهای بین المللی، مزایای بسیاری دارد. در هر صورت قیمت آب تصفیه کن استاندارد گرچه کمی بالاتر است اما ارزشش را دارد. خریداران باید با توجه به نیاز و بودجه شخصی خود تصمیم‌گیری کنند که آیا استفاده از دستگاه تصفیه آب با استانداردهای بین المللی برایشان مناسب می‌باشد یا خیر. به هر حال، استفاده از دستگاه های استاندارد منجر به بهبود کیفیت آب و حفظ سلامتی مصرف کنندگان خواهد شد. تهیه این نوع از دستگاه‌ها با استانداردهای بین المللی از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

تاثیر گارانتی و خدمات پس از فروش در قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مهمترین این فاکتورها می‌باشند. البته بیایید این موضوع را از دو منظر نگاه کنیم:

✤ شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو یکی از محصولات معتبر موجود در بازار بوده که توسط شرکت معروف آکوا پرو تولید می‌شود. این شرکت به منظور تسهیل شرایط خرید و جلب اعتماد خریدار، خدمات پس از فروش ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به طور کلی، دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو دارای دو سال گارانتی طلایی بوده که شامل تعمیرات رایگان و تعویض قطعات آسیب دیده می‌باشد. همچنین این شرکت خدمات خاص دیگری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که شامل مشاوره در خصوص نحوه استفاده، رفع اشکالات و پاسخ به سوالات مشتریان می‌شود. معمولا این خدمات به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری ارائه می‌گردد.

در صورتی که در طول دوره گارانتی، در رابطه با دستگاه تصفیه آب خانگی مشکلی ایجاد شود، کاربر می‌تواند با شرکت تماس گرفته و درخواست تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد. در صورتی که مشکلات دستگاه در دوره گارانتی رفع نشود، شرکت موظف است حتی پس از اتمام زمان گارانتی، دستگاه را تعمیر و یا تعویض نماید.

در این دستگاه از فیلترهایی با قابلیت تصفیه بالا استفاده شده است که می‌توانند انواع آلودگی‌ شامل باکتری‌ها، ویروس‌ها و مواد شیمیایی موجود در آب را حذف کنند. همچنین این دستگاه مجهز به یک گیج فشارسنج روغنی بزرگ بوده که به کاربر امکان بررسی و کنترل فشار آب داخل سیستم را می‌دهد.

در کل، شرکت آکوا پرو به منظور تامین نیازهای مشتریان خود، خدمات پس از فروش ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. با توجه به این موارد، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو برای مصرف کنندگانی که به دنبال محصول باکیفیت و عالی با خدمات پس از فروش مادام العمر هستند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. همچنین، مشتریان با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و رعایت دستور العمل ‌های استفاده می‌توانند به خوبی از محصول مورد نظر نگهداری نمایند.

✤ تاثیر گارانتی و خدمات پس از فروش در قیمت دستگاه

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو به طور مستقیم تاثیری بر قیمت دستگاه ندارد، اما می‌تواند بر تصمیم مصرف کنندگان در هنگام خرید تاثیر گذار باشد. آکوا پرو این تضمین را می‌دهد تا در صورت بروز مشکل در رابطه با دستگاه، کاربران از خدمات تعمیر و تعویض قطعاتی که به صورت رایگان توسط این شرکت ارائه می‌شود، بهره‌مند خواهند شد. این خدمات می‌تواند اعتماد مصرف کنندگان را نسبت به شرکت آکوا پرو افزایش دهد.

همچنین با ارائه خدمات پس از فروش مناسب، کاربران می‌توانند از پرداخت هزینه‌های اضافی برای تعمیر و تعویض قطعات دستگاه در آینده جلوگیری نمایند. این موضوع می‌تواند به طور غیرمستقیم در تصمیم آنها جهت خرید دستگاه آکوا پرو تاثیر گذار باشد. به طور کلی خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند در رفع مشکلات مربوط به دستگاه تصفیه آب و افزایش رضایت مشتریان، به صورت غیرمستقیم تاثیر داشته باشد. این امر به خودی خود منجر به استقبال بیشتر کاربران از محصولات این شرکت خواهد شد. از این رو، شرکت‌هایی که خدمات پس از فروش مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، معمولا از توانایی رقابتی بیشتری در بازار برخوردار هستند.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو، یکی از بهترین برندهای تولیدی با قابلیت نصب و استفاده آسان می‌باشد. قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستگاه‌های تصفیه آب موجود در بازار با توجه به کیفیت و برند تولیدی، از قیمت‌های مختلفی برخوردار می‌باشند. در ادامه به طور خلاصه به مجموعه‌ای از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این دستگاه اشاره خواهیم نمود:

1- نوع دستگاه: نوع دستگاه، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آب تصفیه کن می‌باشد. در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی آکوا پرو از فیلترهای متنوعی نظیر فیلترهای کربن فعال، فیلتر اسمز معکوس و فیلترهای الیافی استفاده می‌شود. هرچه تکنولوژی‌های بکار رفته در دستگاه بالاتر و فیلترهای آن پیشرفته‌تر باشند، متناسب با آن قیمت آب تصفیه کن نیز افزایش خواهد یافت.

2- قدرت تصفیه: قدرت تصفیه نمودن آب در دستگاه آکوا پرو بر قیمت آن تاثیر گذار است. هرچه قدرت تصفیه و میزان حذف آلاینده‌ها در انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی بیشتر بوده و آبی با کیفیت بالاتر ارائه دهند، از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود.

3- حجم تولید: حجم تولید آب در دستگاه آکوا پرو نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. این مورد را به هنگام خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی باید مدنظر قرار داد. قیمت آب تصفیه کن با حجم تولید آب بیشتر، نسبت به سایر مدل‌های کم ظرفیت بالاتر خواهد بود..

4- قابلیت نصب و استفاده: قابلیت نصب و استفاده آسان از دستگاه از جمله موارد دیگری بوده که می‌تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. دستگاه‌‌های تصفیه آب خانگی با قابلیت نصب و استفاده آسان، در بازار با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

5- خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش نیز در قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو تاثیر گذار است. دستگاه‌هایی که خدمات پس از فروش بهتری دارند در مقایسه با سایر برندها از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

با توجه به این عوامل، قیمت دستگاه آکوا پرو با توجه به فاکتورهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. بهترین راه برای خرید دستگاه‌ تصفیه آب خانگی با کیفیت، مقایسه‌ قیمت‌ آب تصفیه کن بر اساس نوع و ویژگی‌های مختلف آن می‌باشد. در این زمینه حتما باید از نظرات و تجربیات سایر کاربران استفاده نمود.

قیمت آب تصفیه کن آکوا پرو

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه‌‌ تصفیه آب با توجه به نوع و سایز آنها، دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشند. به همین علت، عوامل متعددی در هنگام انتخاب و خرید این محصول تاثیر گذار هستند. در ادامه قصد داریم به برخی از مهمترین این عوامل اشاره نماییم:

· کیفیت آب منطقه

کیفیت آب لوله کشی و میزان آلاینده‌های موجود در آن در مناطق مختلف متفاوت می‌باشد. اگر آب شهری دارای املاح زیادی باشد، به دستگاه آب تصفیه کن قوی‌تر و با تعداد فیلترهای بیشتر، نیاز است. هرچه کیفیت دستگاه بالاتر بوده و تعداد فیلترهای آن بیشتر باشد، قیمت آب تصفیه کن نیز افزایش می‌یابد.

· نوع دستگاه تصفیه آب

دستگاه‌ های تصفیه آب خانگی موجود در بازار به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. بعضی از تصفیه ‌کننده‌‌های آب موجود در بازار به دلیل قابلیت حمل آسان و سایز بهینه، بهترین گزینه برای خانه‌‌های کوچک به شمار می‌روند. انواع دستگاه تصفیه آب رومیزی و کیسی در سایر کشورها تولید و عرضه می‌شوند که در شرایط تحریم واردات آنها به کشور امکان پذیر نیست. در صورتی که فضای بیشتری در اختیار دارید و به دنبال خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی هستید، نوع زیرسینکی کلاسیک این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

· سایز مخزن دستگاه

سایز مخزن دستگاه تصفیه آب به تعداد اعضای خانواده و میزان آب مصرفی شما بستگی دارد. دستگاه‌‌های دارای مخزن ذخیره سازی بزرگتر، معمولاً بیشترین حجم آب تصفیه شده را در اختیار افراد قرار می‌دهند. بزرگترین سایز مخزن آب در بین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، مخزن 5 گالنی یا 20 لیتری می‌باشد. دستگاه آکوا پرو تایوانی به بهترین مدل این مخازن یعنی مخزن تانک پک 5 گالنی مدل TP-19P مجهز است.

· قابلیت نصب

قابلیت نصب آسان در قیمت آب تصفیه کن تاثیر گذار بوده و از جمله مهمترین نکاتی است که قبل از خرید باید مدنظر قرار گیرد. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به راحتی نصب می‌شوند. در حالی که جهت نصب برخی دیگر از این دستگاه ها باید از کمک افراد حرفه ای و متخصص استفاده نمود.

· هزینه‌ خرید و نگهداری

قیمت و شرایط نگهداری از دستگاه تصفیه آب نیز می‌تواند بر تصمیم شما برای خرید تاثیر گذار باشد. برخی از دستگاه‌ها هزینه‌ خرید بالایی داشته، اما هزینه‌ نگهداری آنها کمتر است. در حالی که برخی دیگر هزینه‌ خرید کمتری داشته، اما از هزینه‌ نگهداری بیشتری برخوردار می‌باشند. بعنوان مثال قیمت آب تصفیه کن های اینلاین از مدل‌های زیرسینکی پایین‌تر بوده اما هزینه‌های مربوط به تعویض فیلتر آنها بیشتر است.

· طول عمر مفید دستگاه

طول عمر مفید دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله نکات مهم دیگری است که باید مد نظر خریداران قرار گیرد. دستگاه‌‌های تصفیه آب با طول عمر بیشتر، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر بوده و نیاز به تعویض کمتری دارند. ازجمله مهمترین قطعات تاثیر گذار در طول عمر مفید دستگاه می‌توان به پمپ آب، ترانس برق، مخزن ذخیره سازی آب و هوزینگ‌های تصفیه اشاره نمود.

· برند و کیفیت دستگاه

برند و کیفیت دستگاه‌ تصفیه آب خانگی از جمله نکاتی بوده که می‌توانند بر تصمیم خرید کاربران تاثیر مستقیم داشته باشند. برند معروف و معتبر، نشان از بالا بودن کیفیت قطعات دستگاه دارد. برخی برندهای معتبر از قابلیت اطمینان و کارایی بیشتری در مقایسه با سایر برندها برخوردار هستند.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

آبگونه؛ بستری مطمئن جهت خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین، یکی از پیشگامان فروش آنلاین دستگاه‌های تصفیه آب در کشور می‌باشد. این شرکت با ارائه‌ انواع دستگاه‌ تصفیه آب با کیفیت بالا، تنوعی کم نظیر و با قابلیت نصب آسان، در بین خریداران خود از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. در سایت آبگونه، می‌توانید انواع دستگاه‌های تصفیه آب را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. این سایت با ارائه‌ محصولاتی با کیفیت بالا و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، به خریداران خود امکان می‌دهد تا به سادگی و با اطمینان خاطر، دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در سایت آبگونه، انواع دستگاه‌ تصفیه آب از جمله دستگاه‌های اسمز معکوس RO، اولترا فیلتراسیون UF، اشعه UV، پیش تصفیه مکانیکی و نیمه صنعتی با توانایی تصفیه بالا و در مدل‌های متنوع قابل دسترسی هستند. همچنین، شرکت آبگونه با ارائه‌ اطلاعات دقیق و کامل درباره‌ ویژگی‌ها، امکانات و عملکرد هر دستگاه، به خریداران خود امکان می‌دهد تا بهترین تصمیم را جهت خرید باکیفیت ترین محصولات داشته باشند.

مزایای خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت آبگونه

شرکت آبگونه با ارائه‌ گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات معیوب با شماره سریال منحصر به فرد و خدمات پس از فروش مادام العمر جهت فروش محصولات متنوع خود، به خریداران مجموعه اطمینان و اعتماد بیشتری بخشیده است. این شرکت با برخورداری از تیم فنی مجرب و تکنسین های متخصص، قادر است بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه داده و مشکلات آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف نماید.

با توجه به تمامی ویژگی‌ها و خدماتی که شرکت آبگونه ارائه می‌دهد، می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت‌های آنلاین فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه‌‌ تصفیه آب در ایران نام برد. اگر شما نیز به دنبال مناسب‌ترین قیمت آب تصفیه کن و خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت و اوریجینال هستید، شرکت آبگونه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

شرکت آبگونه بسته به مقدار خرید و محل تحویل، امکان ارسال رایگان را برای خریداران محترم فراهم نموده است. ارسال و نصب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی جهت مشتریان گرامی مجموعه در شهر تهران و حومه رایگان خواهد بود. همچنین ارسال رایگان برای سفارشاتی صادر می‌شود که مقدار خرید مشتریان بیشتر از سقف تعیین شده در سایت باشد. در صورتی که مقدار خرید شما کمتر از سقف تعیین شده باشد، هزینه‌ ارسال محصول بر اساس وزن و محل تحویل سفارش را محاسبه نموده و به صورت جداگانه در هنگام خرید به شما اعلام می‌نماید.

از دیگر مزایای خرید دستگاه تصفیه آب و دریافت خدمات از شرکت آبگونه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تنوع بی‌نظیر محصولات تصفیه آب
  • امکان پرداخت وجه در محل
  • اطلاع رسانی پیامکی زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای
  • تضمین اصالت و کیفیت محصولات
  • تضمین بهترین قیمت آب تصفیه کن در بازار
  • ارائه مشاوره رایگان و تخصصی به خریداران محترم
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی خریدار
  • ارسال رایگان محصولات به تمامی نقاط کشور
  • ارائه انواع خدمات فنی و تخصصی در محل

 

آبگونه پالایش گستر نوین نمایندگی رسمی محصولات شرکت آکوا پرو در ایران، با سالها تجربه، تخصص و خدمت رسانی صادقانه در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه، در خدمت سلامت جامعه و ترویج فرهنگ بهداشت آب در میان هموطنان عزیز خود می‌باشد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهار =