هیلارى داف برای دومین بار مادر شد

هیلارى داف به تازگی عکس زیبایی را از فرزند دخترش در فضای مجازی منتشر نموده است او برای دومین بار صاحب فرزند شد هیلاری داف از همسر اولش یک پسر دارد که در حال حاضر شش ساله می باشد و از همسر دومش هم یک دختر به دنی آورده است که بسیار خوشحال می باشد هیلاری داف یکی از بازیگران زن بسیار معروف در جهان می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس دختر هیلارى داف که به تازگی متولد شده است را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکس دختر هیلارى داف

هیلارى داف با انتشار تصاویرى خبر از به دنیا آمدن فرزند دومش داد. او متئو کوما صاحب یک‌ دختر شده‌اند.هیلاری داف نوشته است این کوچولو که ظهر پنج‌شنبه به خانه اومده مثل یک جادو تمام قلبشان را تسخیر کرده. هیلاری از همسر اولش یک پسر ۶ ساله نیز دارد.

دختر هیلارى داف
دختر هیلارى داف

بیوگرافی هیلاری داف

هیلاری داف در ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷ متولد شد. پدر و مادرش سوزان داف و باب داف نام دارند. پدرش یکی از شریکان فروشگاههای زنجیره ای convenience است. او از زمانی که خیلی کوچک بود به بازیگری علاقه داشت.

کار بازیگری او را مجبور کرد به جای تحصیل در مدرسه در خانه آموزش ببیند. اولین نقش بزرگ او در فیلم زندگینامه ای «کسپر وندی را ملاقات می‌کند» در سال ۱۹۹۸ در نقش «وندی» بود. بعد از آن سال ۲۰۰۱ در مجموعه تلویزیونی دیسنی به نام «لیزی مگوایر» هنرنمایی کرد. بعد از اکران فیلم «لیزی مگوایر» در سال ۲۰۰۳ دیسنی اعلام کرد تولید این مجموعه را متوقف خواهد کرد. در همان سال هیلاری داف اولین آلبومش به نام «Metomorphisis» را منتشر کرد.

هیلارى داف
عکس زیبا از هیلارى داف

درآمد فیلم ها:

Agent Cody Banks – ۲۰۰۳- ۵۰۰٫۰۰۰ دلارفیلم لیزی مگوایر- ۲۰۰۳- ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلارCheaper by the Dozen- 2003، ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلارلیزی مگوایر- ۲۰۰۱- هر اپیزود ۱۵٫۰۰۰ دلارداستان سیندرلایی- ۲۰۰۱- ۲٫۲۰۰٫۰۰۰ دلارصدایت را بالا ببر- ۲۰۰۴- ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ دلارمرد کامل- ۲۰۰۵- ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ دلارCheaper by the Dozen 2 – 2005-2.000.000 دلاردختران مادی- ۲۰۰۶- ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار

 

فیلم شناسی هیلاری داف

۱۹۹۸ – ملاقات کسپر با وندی۱۹۹۸- بازی با قلب۱۹۹۹- The Soul Collector2002- Cadet Kelly2002- طبیعت انسان۲۰۰۳- Agent Cody Banks2003- فیلم لیزی مگوایر۲۰۰۴- داستان سیندرلایی۲۰۰۴- صدایت را بالا ببر۲۰۰۴- در جستجوی بابانوئل۲۰۰۵- مرد کامل۲۰۰۵- Cheaper by the Dozen 22006- دختران مادی۲۰۰۸- War, Inc2009- What Goes Up2009- According to Greta2010- Beauty & the Briefcase2011- ارزش خون ۲۰۱۱- Stay Cool

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

همچنین بخوانید