جدید ترین پرده پذیرایی 2023
پرده موج دار جدید ترین مدل پرده پذیرایی میباشد . علت محبوبیت بالای این مدل استفاده راحت و زیبایی فراوان میباشد.

بسیاری از مدل های پرده به دلیل مشکلات زیادی که دارند در حال فراموشی هستند . سختی در استفاده ، شلوغی بیش از حد و قدیمی شدن مدل باعث این اصل شده است .  صنعت دیزاین همواره در حال پیشرفت و تکامل است  و در زمینه پرده علاوه بر زیبایی ، بر استفاده و کارایی پرده نیز  تمرکز دارد . جدید ترین پرده های پذیرایی 2023 که شاید هنوز کمتر کسی از آن ها باخبر باشد مدل هایی هستند که در  هتل های لوکس و منازل اروپایی استفاده میشود . در ادامه این مقاله جدید ترین پرده پذیرایی را به شما معرفی خواهیم کرد .

پرده مینیمال یا موج دار :

پرده موج دار جدید ترین مدل  پرده  پذیرایی 2023 میباشد . این پرده  شباهت زیادی با پرده پانچ دارد ، با این تفاوت که  استفاده بسیار آسان تری نسبت به پانچ دارد . پرده مینیمال  زیبایی فراوانی دارد و در عین سادگی استفاده فوق العاده راحت تری نیز دارد . یکی از نقطه ضعف های بزرگ پرده پانچ هنگام جابه جایی آن رخ میدهد  که در این زمان نظم پرده بهم میخورد . اما پرده مینیمال هرچقدر جابه جا شود نظم آن بهم نمیخورد .

نکته : پرده موج دار به صورت دستی ، اتومات و برقی قابل استفاده میباشد .

پرده پذیرایی مدل مینیمال پرده پذیرایی مدل موج دار

 

 

علت محبوبیت پرده پذیرایی 2023 :

مدل پرده های پذیرایی 2023 عموما مینیمال است . پرده های مینیمال را به سادگی میتوان با لوازم منزل ست کرد . چون در پرده های مینیمال برای پذیرایی از پارچه های ساده و شیک استفاده میشود ،  با  تمام لوازم منزل همخوانی دارد و زیبایی خود را به منزل القا میکند . اما برخی مدل ها از قبیل کلاسیک یا  ژورنال که پارچه های با سبک خاص و دوختی منحصر به فرد داردن ، عموما محدود به همان لوازم ست شده منزل هستند . در این صورت اگر از پرده ها خسته شوید و قصد تعویض آن هارا داشته باشید ، باید مبلمان ، فرش ها و … را نیز تعویض کنید. این دلیل یکی از علت های محبوبیت بسیار بالای  این پرده ها میباشد .

پرده پذیرایی 2023

 

قیمت پرده های پذیرایی 2023 :

عوامل تاثیر گذار زیادی بر روی قیمت پرده وجود دارد . مثلا : جنس پارچه ، نوع دوخت ،  متریال استفاده شده در لوازم و … . اما عموما  پرده های جدید 2023  نسبت به مدل های قبلی خود کم هزینه تر میباشند ، دلیل آن هم مصرف کمتر از پارچه ها میباشد . در انتخاب پارچه پرده ای با توجه به کیفیت ، بافت  و طرح های خاص از متری 200 هزارتومان تا متری 20 میلیون تومان پارچه موجود است . در واقع سلیقه ما قیمت را مشخص میکند .

پارچه پرده ای

 

کلام آخر 

طبیعتا در یک صفحه کوچک نمیتوانیم دنیایی بزرگ پرده پذیرایی را به شما نمایش دهیم .  مجموعه شهر پرده  همواره بروز ترین و جدید ترین مدل های  روز دنیا را به شما عزیزان ارایه میدهد . اگر قصد خرید پرده دارید و به مشاوره نیاز دارید حتما با کارشناس ما به شماره     که به صورت رایگان آماده خدمات دهی به شما میباشد در ارتباط باشید . برای خرید حضوری یا دیدن نمونه پارچه ها و مدل های بیشتر نیز میتوانید به نشانی : تهران ، خیابان 14 ولنجک ، ساختمان هوما مراجعه فرمایید .

مطالب پیشنهادی
نظرات

یک پاسخ

  1. پرده مینیمال انتخاب خوبی برای من بود و من کاملا ازش راضی هستم ممنونم بابت راهنماییتون 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =