تاثیر لباس بر جذابیت زنان
لباس می‌تواند به طور مستقیم بر جذابیت زنان تاثیر بگذارد، به‌ویژه در محیط‌های اجتماعی و حضور در جمع دوستان و همچنین در جذب مردان.

لباس تنها برای پوشش تن کاربرد ندارد و می تواند باعث زیبایی و درخشش شما در جمع شود. اکثر افراد زمانی که لباس نامناسبی را تن می کنند دچار کمبود اعتماد به نفس می شوند! اما لباسی شیک و زیبا می تواند اعتماد به نفس افراد را بازگرداند و حتی باعث افزایش جذابیت ظاهری آن ها شود.

با توجه به این مسئله تصمیم گرفتیم در این مقاله بررسی کنیم که چه لباسی باعث جذابیت زن می شود ؟ در صورتی که به دنبال راهی برای افزایش جذابیت ظاهری خود می گردید حتماً در این مقاله همراه ما باشید.

لباس چه تاثیری بر زیبایی دارد؟

به نظرتان لباس چه تاثیری بر زیبایی دارد ؟ آیا انتخاب یک لباس مناسب باعث می شود چهره ما زیباتر از قبل به نظر برسد؟ اغراق نیست اگر بگوییم انتخاب یک لباس مناسب گاهی با عمل های زیبایی برابری کرده و باعث می شود زیبایی چهره شما دو چندان شود.

البته این در صورتی است که لباس هماهنگ با رنگ پوست و موی خود را تهیه کرده و با استفاده از آن برخی از عیوب ظاهری اندامتان را بپوشانید.

برای مثال لباس مناسب مو روشن کاملا متفاوت از لباس مناسب مو تیره است و با انتخاب یک لباس منحصر به فرد و ایده آل می توانید زیبایی مو و چهره خود را چند برابر کنید!

با توجه به این توضیحات زمانی می توانید از تاثیر لباس بر جذابیت زنان مطمئن شوید که لباس انتخابی شما اولاً با رنگ پوست و مویتان هماهنگ باشد، دوماً باعث پوشش عیوب ظاهریتان شود.

برای مثال اگر قد کوتاهی دارید شلواری را انتخاب کنید که پاچه گشاد و بلندی داشته باشد. همچنین می توانید پیراهن هایی را انتخاب کنید که بالاتنه کوتاهی دارند؛ به این صورت پایین تنه شما کشیده تر به نظر می رسد.

چه لباس هایی مردان را جذب می کند؟

به نظرتان چه لباسی باعث جذابیت زن می شود ؟ زیبایی خدادادی زنان باعث شده تا با هر لباسی حتی پیراهن مردانه جذاب به نظر برسند. اما برخی از لباس ها باعث نمایش بیشتر زنانگی شما شده و به همین دلیل از نظر مردان جذابیت بیشتری دارند.

بنابراین اگر علاقه مندید در نظر پارتنر خود جذاب تر جلوه کنید می توانید لباس های زیر را انتخاب کنید:

پیراهن

اگر برایتان سوال است که چه لباس هایی مردان را جذب می کند ، باید بگوییم پیراهن بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اکثر آقایان در این زمینه اتفاق نظر دارند که پیراهن باعث زیبایی و جذابیت بیشتر زنان می شود. شما می توانید برای افزایش جذابیت ظاهری خود پیراهن کوتاهی را به رنگ قرمز یا مشکی انتخاب کنید. البته پیراهن ماکسی نیز به نظر ۲۵ درصد از مردان باعث زیبایی ظاهری بیشتر خانم ها می شود.

چه لباس هایی مردان را جذب می کند

دامن

اگر نظر پارتنرتان در انتخاب لباس اهمیت دارد و قصد دارید بدانید که چه لباس هایی مردان را جذب می کند ، بهتر است حتماً انواع دامن را امتحان کنید. البته دامن شما نباید بلند باشد و بهتر است نهایتاً دامنی را انتخاب کنید که تا سر زانوهایتان را بپوشاند.

دامن های کوتاه نیز انتخاب مناسبی برای شما هستند که می توانید به همراه نیم تنه یا شومیز بپوشید.

خوشرنگ ترین لباس از نظر مردان

چه بخواهیم چه نخواهیم زمانی که بحث تاثیر لباس بر جذابیت زنان مطرح می شود نمی توان لباس قرمز رنگ را نادیده گرفت. لباس قرمز معمولاً با هر نوع رنگ پوستی هماهنگ شده و باعث می شود جذابیت ظاهری شما چندین برابر شود.

اما جالب است بدانید که در کنار رنگ قرمز اکثر آقایان به رنگ های ملایم به خصوص رنگ صورتی ملایم نیز علاقه نشان می دهند. در واقع لباس هایی که رنگی ملایم دارند باعث می شوند تا زنان با اعتماد به نفس جلوه کنند.

چه لباسی باعث جذابیت زن می شود؟

اگر برایتان سوال است که چه لباسی باعث جذابیت زن می شود لازم است بدانید که هر لباسی که باعث افزایش زنانگی شما شود در نگاه آقایان جذاب است!

اما بسیاری از خانم ها شخصیتی مستقل دارند و در حین انتخاب لباس ابتدا نظر و سلیقه خودشان را در نظر می گیرند. اگر جزو این دسته از افراد هستید می توانید با رعایت نکاتی لباس زیباتری را انتخاب کرده و از استایل جدید خود لذت ببرید.

شناخت فرم بدن

در بخش های قبلی این مقاله بررسی کردیم که لباس چه تاثیری بر زیبایی دارد . همانطور که گفته شد لباس می تواند عیوب ظاهری شما را بپوشاند اما در صورتی که فرم بدن خود را بشناسید!

فرم های کلی بدن شامل فرم مستطیل، مثلث وارونه، سیب، گلابی و ساعت شنی هستند که فرم ساعت شنی به عنوان ایده آل ترین فرم بدن شناخته می شود.

با شناخت فرم بدنتان می توانید لباس هایی را انتخاب کنید که عیوب ظاهریتان را بپوشانند. برای مثال افرادی که فرم بدن مستطیل شکل دارند با انتخاب پیراهن و دامن چین دار می توانند باعث ایجاد انحنا در اندام خود شوند.

شناخت فرم بدن برای انتخاب لباس مناسب

به ترند روز توجه کنید

اگر می خواهید بدانید که چه لباسی باعث جذابیت زن می شود ، بهتر است حتماً به ترند روز توجه داشته باشید. طراحان لباس هر ساله طرح های زیبا و جدیدی را ارائه می دهند که با توجه به فاکتورهای مختلفی طراحی شده و در افزایش جذابیت ظاهری خانم ها نقش دارند.

همچنین برای انتخاب لباس مناسب می توانید برخی از سلبریتی ها را نیز الگو قرار دهید. البته بهتر است شخصی را انتخاب کنید که اندامی شبیه به شما داشته باشد.

به رنگ چشم، پوست و مویتان توجه کنید

برای دانستن اینکه لباس چه تاثیری بر زیبایی دارد ، بهتر است لباسی هم رنگ چشمان خود انتخاب کنید. برای مثال افرادی که چشمانی سبز رنگ دارند با پوشیدن لباسی هم رنگ زیباتر می شوند. در کنار آن می توانید رنگ لباس خود را با رنگ مو و پوستتان هماهنگ کنید.

برای مثال افرادی که پوست و موی تیره دارند می توانند لباس های طلایی و زیتونی رنگ را امتحان کنند. خانم هایی که پوست و موی روشن دارند بهتر است رنگ های ملایم به خصوص صورتی ملایم را انتخاب کرده و افرادی که پوست روشن و موی مشکی دارند می توانند با انتخاب لباس قرمز رنگ در جمع بدرخشند.

لباس خوش دوخت و با کیفیتی را انتخاب کنید

در حین خرید لباس بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا برای تولید لباس های ارزان قیمت از پارچه های بی کیفیت استفاده می شود. همچنین این لباس ها خوش دوخت نیستند و جذابیت ظاهری شما کم می کنند.

به همین دلیل بهتر است مبلغ بیشتری را برای خرید لباس در نظر بگیرید و برای مثال به جای خرید دو لباس بی کیفیت یک لباس زیبا و خوش دوخت را انتخاب کنید.

همچنین لباس های استوک گزینه مناسبی هستند؛ چرا که قیمت پایین تری دارند. البته ذکر این نکته ضروری است که خرید لباس های استوک وارداتی از نظر بهداشتی توصیه نمی شود و بهتر است از خرید این لباس ها صرف نظر کنید.

خوشرنگ ترین لباس از نظر مردان

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تاثیر لباس بر جذابیت زنان پرداختیم. اگر احساس می کنید اندام مناسبی ندارید و هیچ لباسی باعث زیبایی شما نمی شود سخت در اشتباهید!

تمامی افراد با فرم های بدن مختلف زیبا هستند، اما برای شیک پوشی و افزایش جذابیت ظاهری خود بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که برخی عیوب ظاهریتان را بپوشانند و با رنگ پوست و مویتان هماهنگ باشند.

در انتها توصیه می کنیم در کنار لباس از اکسسوری های مناسب نیز استفاده کنید تا استایلتان تکمیل شود.

مطالب پیشنهادی
نظرات

یک پاسخ

  1. واقعا به نظر من برای بهترین تاثیر لباس بر جذابیت زنانه ، بهتره هر کسی با توجه به فرم، استایل و سلیقه خودش لباس هاش رو انتخاب کنه نه مد روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهارده =

همچنین بخوانید
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.