لیلا بوشهری در مصاحبه ای افشا نمود ریحانه پارسا در کافه کار می کرد

بی استعداد بودن ریحانه پارسا در بازیگری از نظر لیلا بوشهری گفته شد و گفت ریحانه پارسا قبل از بازیگری در کافه کار می کرد و سریال پدر توانسته است به اوج شهرت دست یابد او در بازیگری بی استعداد می باشد و حتی نمی داند بازیگری چیست و تحصیلاتش در مقطع بازیگری نمی باشد ا وبا سن کمی که داشت در کافه کار می کرد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ادعای لیلا بوشهری درباره بی استعداد بودن ریحانه پارسا در بازیگری را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

 

ادعای لیلا بوشهری درباره بازیگر شدن ریحانه پارسا

لیلا بوشهری در یک ویدئو حرف‌هایی را درباره چگونه بازیگر شدن ریحانه پارسا مطرح کرده و او را بازیگری بی‌استعداد خوانده است.

بوشهری در پاسخ به این سوال که آیا ریحانه پارسا بازیگر خوبی نیست گفت: “من خیلی چیز‌ها را می‌دانم، ولی نمی‌خواهم بگویم، اما این خانم پیش از این در کافه کار می‌کرد. ”

حتما بخوانید  هومن شاهی خواننده آهنگ سوسن خانم بازیگر شد
لیلا بوشهری
بی استعداد بودن ریحانه پارسا در بازیگری

او ادامه داد: “کار کردن در کافه بسیار شریف است، و این حرکت او با وجود سنی کمی که داشت ستایش برانگیز است. ”

ریحانه پارسا
بی استعداد بودن ریحانه پارسا در بازیگری

نحوه انتخاب شدن ریحانه پارسا برای بازی در سریال پدر

بوشهری درباره انتخاب شدن ریحانه پارسا برای بازی در سریال “پدر” هم بیان کرد: “بازیگر سریال “پدر” شب قبل می‌گوید نمی‌تواند در پروژه همکاری کند، یکی از عوامل فیلم می‌گوید، من دختری را می‌شناسم که در کافه کار می‌کند و بسیار خوش‌چهره است و علاقه زیادی به بازیگری هم دارد. همان شب او برای ایفای نقش لیلا پذیرفته می‌شود. او در ابتدا بسیار بی‌استعداد بود، ولی کارگردان با هر زحمت و سختی که بود از او بازی گرفت. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که برخی یک در یک مشهور می‌شوند. امیدوارم ظرفیتش را داشته باشند. ”

 

خبر آنلاین

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =

همچنین بخوانید