از بین بردن لکه پوستی با سرم
سرم ضدلک نیاسینامید و زینک، یکی از محصولات پرفروش برند اوردینری است. این سرم دارای فرمولاسیون قدرت‌مند برای رفع لک، جوش و جای جوش است.

لک و جوش از آزاردهنده‌ترین مشکلات پوستی هستند که تاثیر منفی بر زیبایی ظاهر چهره می‌گذارند. عوامل بسیاری در بروز این مشکلات پوستی و سایر بیماری‌های پوستی موثر هستند که از انواع آن می‌توان به استفاده مکرر از لوازم آرایشی بی‌کیفیت، قرار گرفتن طولانی ‌مدت در مقابل اشعه نور ماوراء خورشید، بالا رفتن سن، ژنتیک، عوامل محیطی و… اشاره کرد. سرم ضدلک نیاسینامید و زینک، یکی از محصولات پرفروش برند اوردینری است. این سرم دارای فرمولاسیون قدرت‌مند برای رفع لک، جوش و جای جوش است. همچنین، این محصول تاثیر بسزایی در کنترل تولید غددهای چربی دارد و به مرور زمان منافذ باز پوست را برطرف می‌کند.

برای خرید سرم ضدلک نیاسینامید و زینک به سایت ریحا مراجعه کنید.

ویژگی‌های سرم پوست ضدلک نیاسینامید + زینک اوردینری

سرم ضد لک Ordinary یکی از محصولات مراقبتی فوق‌العاده‌ای است که فواید بسیار زیادی برای سلامت پوست دارد. این محصول، به وضوح می‌تواند پوست را یک‌دست ساخته و بافت پوست را بهبود ببخشد. در این سرم، درصد بالایی از ماده نیاسینامید وجود دارد.

درصد بالای این ماده مغذی می‌تواند قرمزی پوست را کاهش دهد و به عنوان تسکین‌دهنده التهاب پوستی عمل کند. ویتامین B3 موجود در سرم اوردینری می‌تواند لک و جوش روی پوست را به حداقل رسانده و پوست را یکنواخت کند. در این سرم علاوه‌بر ماده نیاسینامید، ویتامین زینک نیز وجود دارد. زینک باعث شفاف شدن پوست و روشن‌تر شدن آن می‌شود. از سایر فواید و ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برنده بیش از 100 جایزه جهانی
  • فاقد عطر و بو
  • ضد انواع جوش‌های زیرپوستی
  • آب‌رسان، شفاف‌کننده پوست و تغذیه‌رسانی
  • بدون تست حیوانی و کاملا وگان
  • ایده‌آل برای روتین پوستی شب و روز
  • حاوی BHA، سالسیک اسید، ویتامین زینک، ویتامین B، کلاژن و نیاسینامید
  • در دو حجم 30 و 60 میل موجود است.
  • ساخت کشور کانادا
  • حاوی مواد معدنی
  • درخشان‌کننده پوست
  • فاقد مواد مضر همچون پارابن، سیلیکون، روغن معدنی، سولفات و گلوتن
  • فاقد ترکیبات مضر و مناسب برای پوست حساس
  • بدون ایجاد حساسیت
  • حاوی کمپلکس ویتامین
  • تاثیر مستقیم روی جوش و جای جوش
  • ضد‌لک
  • رفع لکه‌های تیره یا روشن روی پوست
  • کنترل منافذ باز پوستی
  • قابل استفاده به عنوان پرایمر قبل از انجام میکاپ
  • مناسب برای تمامی سنین بالای 16 سال
  • مناسب برای انواع پوست خشک، معمولی، حساس و چرب یا مختلط
  • مناسب برای خانم‌ها و حتی آقایان
  • کاهش التهاب پوست
  • یک‌دست کردن ظاهر پوست
  • بهبود بافت پوست
  • بازسازی سول‌های پوستی
  • افزایش تولید کلاژن در پوست
  • رفع ناهمواری‌های پوستی
  • کنترل و تنظیم چربی و غددهای تولید چربی پوست

ترکیبات فعال و فواید سرم پوست ضدلک نیاسینامید و زینک اوردینری

یکی از اصلی‌ترین ترکیبات درون این سرم، نیاسینامید است. به این ماده، نیکوتین آمید نیز گفته می‌شود. نیکوتین آمید نوعی ویتامین B3 است. زمانی که این ویتامین در درون بدن ما کاهش می‌یابد، لکه و جوش روی پوست ظاهر می‌شود؛ از این رو سرم اوردینری با تغذیه‌رسانی این ویتامین به پوست صورت باعث رفع لکه و جوش می‌شود. البته کمبود این ویتامین بر سایر اعضای بدن به خصوص کلیه‌ها نیز تاثیر بدی می‌گذارد. همچنین، ماده مغذی نیاسینامید از بروز اگزاما جلوگیری می‌کند. چندین مورد از فواید نیاسینامید به شرح زیر است.

سد چربی

نیاسینامید نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد مانع سرامیدی دارد. سرامید یک نوع بافت چربی است که در بالاترین لایه پوست قرار دارد. در واقع 50 درصد ترکیب پوست توسط سرامید ساخته شده از این رو با ایجاد مانع، پوست به مرور زمان رطوبت و زیبایی خود را از دست می‌دهد. ماده مغذی نیاسینامید، می‌تواند از ایجاد لیپید یا همان مانع سرامیدی پیشگیری کرده و رطوبت پوست را حفظ نماید.

مصونیت و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست

نیاسینامید، در فرآیند ساخت منبع کراتین بسیار موثر است. کراتین نوعی پروتئین موجود در پوست است که باعث حفظ خاصیت ارتجاعی پوست شده و پوست صورت یا بدن را سفت و محکم نگه می‌دارد از این رو کاهش آن در بدن و پوست باعث شل شدن پوست می‌شود.

کاهش قرمزی و جای لک

نیاسینامید ماده مغذی بسیار موثر در کاهش جای لک روی پوست است. این ماده می‌تواند قرمزی ناشی از لک یا حتی اگزاما را برطرف کند. همچنین، اگر دچار سایر بیماری‌های التهابی شده باشید، نیاسینامید قرمزی و التهاب حاصل از آن بیماری را روی پوست رفع می‌کند.

به حداقل رساندن ظاهر باز منافذ

کاهش رطوبت پوست باعث باز شدن منافذ می‌شود، از این رو نیاسینامید با نگه داشتن رطوبت پوستی این امر را به حداقل می‌رساند. همچنین، این ماده مغذی به مرور زمان باعث کاهش اندازه طبیعی منافذ باز شده و ظاهر آنها را بهتر می‌کند. در سرم ضدلک اوردینری، درصد بالایی از نیاسینامید وجود دارد که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان تاثیر فوق‌العاده خود را روی پوست بگذارد.

محافظت از پوست در برابر آسیب‌های حاصل از نور خورشید

نور خورشید می‌تواند به الیاف کلاژن پوست آسیب برساند و قرار گرفتن در برابر نور خورشید به مرور زمان باعث تیره شدن پوست و ایجاد لک می‌شود. در واقع نور خورشید سبب تولید آنزیم متالوپروتئیناز در پوست شده و فرآیند تولید کلاژن پوست را مختل می‌سازد. تولید کلاژن به روش نادرست به مرور زمان باعث ایجاد خطوط و چروک روی پوست می‌شود. نیاسینامید با بازسازی سلول‌های پوستی، از آنها در برابر اشعه ماوراء نور خورشید نیز محافظت می‌نماید.

تنظیم چربی پوست

نیاسینامید برای انواع پوست خشک و چرب مناسب است. این ماده می‌تواند چربی پوست را کاهش دهد و از تولید بیش از حد چربی در پوست صورت جلوگیری نماید. اگر پوست خشکی داشته باشید، نیاسینامید رطوبت لازم را به پوست شما می‌رساند.

درمان آکنه

آکنه‌های شدید دارای شکل‌های مختلفی به همراه التهاب هستند که براثر عوامل محیطی و… روی پوست ظاهر می‌شوند. جوش‌های چرکی و یا پاپیول‌ها ظاهر بسیار بدی دارند؛ از این رو نیاسینامید در کاهش علائم آنها و همچنین بهبود بافت پوست بسیار موثر است.

کاهش چین‌وچروک

بنابر نظر کارشناسان پوست و همچنین براساس تحقیقات، نیاسینامید با غلظت 5% الی 10% می‌تواند اثرات منفی حاصل از نور خورشید را از روی پوست رفع کند و خطوط ریز و درشت حاصل از بالا رفتن سن یا مواردی دیگر را از بین ببرد.

محافظت از پوست در برابر استرس اکسیداتیو

استرس اکسیداتیو به معنای نبودن تعادل بین آنتی‌اکسیدان‌ها و رادیکال‌های آزاد در بدن است. عدم تعادل بین این دو، باعث پیری زودرس شده و به بافت چربی و پروتئین‌های موجود در بدن آسیب می‌رساند. استرس عامل بسیار مهمی در بروز مشکلات پوستی است که این ماده مغذی می‌تواند مشکلات پوستی حاصل از استرس را رفع کند.

درمان هایپرپیگمنتیشن

در درون سرم اوردینری، 10% نیاسینامید استفاده شده که می‌تواند لکه‌های تیره روی پوست را از بین ببرد. این ماده مغذی با افزایش تولید کلاژن پوست، هایپرپیگمنتیشن را درمان می‌کند. هایپرپیگمنتیشن یک نوع مشکل پوستی خاصی است که براثر آن، لکه‌های تیره‌ای برروی نواحی مختلف پوست صورت ظاهر می‌شوند. این لکه‌های تیره آسیب و یا ضرری ندارند؛ اما ظاهر بد آن‌ها می‌تواند برای بسیاری از خانم‌ها ناخوش‌آیند باشد.

فواید زینک موجود در ترکیبات سرم ضدلک اوردینری

زینک مکمل نیاسینامید است. این ویتامین با همکاری سایر ویتامین‌های موجود در سرم می‌تواند ضایعات پوستی را برطرف کند. زینک نقش مهمی در تسکین التهاب دارد از این رو می‌تواند قرمزی و التهاب حاصل از انواع بیماری‌های پوستی را درمان نماید. همچنین، این ماده، ضدپیری بوده و از پیری پوست جلوگیری می‌کند. زینک می‌تواند علائم پیری را همچون خطوط ریز روی پوست و چین‌وچروک روی پیشانی یا دور چشم را کاهش دهد. زینک از پوست در برابر اشعه ماوراء نور خورشید، محافظت کرده و در برخی مواقع به عنوان SPF موضعی کاربرد دارد.

بافت و رایحه سرم پوست ضدلک نیاسینامید + زینک اوردینری

سرم ضدلک نیاسینامید و زینک اوردینری، بافتی همانند ژل دارد. رنگ آن بسیار شفاف و درخشان است. بافت سبک و نرم آن باعث می‌شود تا در هنگام استفاده، مایع سرم سریع‌تر جذب پوست شود و شما روی پوست خود هیچ احساس سنگینی نداشته باشید. همچنین، سرم اوردینری، باعث ایجاد حالت چسبندگی روی پوست نمی‌شود. این محصول را بایستی روی پوست تمیز و کاملا خشک استفاده کنید؛ زیرا اگر سرم را روی پوست خیس استفاده نمایید باعث کف کردن مایع آن می‌شود. اگر در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید و سرم را در مقدار مناسبی روی پوست خود بزنید، هیچ‌گونه احساس بدی نخواهید داشت. این سرم هیچ رایحه و عطری ندارد. سرم ضدلک نیاسینامید فاقد مواد عطر بوده و این امر سبب شده تا این محصول برای پوست‌های حساس کاملا مناسب باشد. این محصول را می توانید از سایت آمازون تهیه کنید.

حجم سرم پوست ضدلک نیاسینامید 10% و زینک اوردینری

سرم ضدلک زینک و نیاسینامید اوردینری در دو نوع 30 میلی‌لیتر و 60 میلی‌لیتر عرضه می‌شود. شما می‌توانید با خرید حجم 30 میل آن، محصول را بیشتر از یک ماه مورد استفاده قرار دهید. مدل 60 میل این محصول بهترین انتخاب است؛ زیرا مدت زمان بیشتری قابل استفاده بوده و حجم آن به زودی تمام نمی‌شود. مدل 60 میل آن مناسب برای استفاده دو الی سه ماه است.

طریقه استفاده از سرم پوست ضد لک نیاسینامید 10% و 1% زینک اوردینری

به این نکته دقت کنید که قبل از شروع روتین پوستی بایستی اقدام به شست‌و‌شوی پوست خود نمایید. برای این کار، پوست صورت خود را با شوینده مناسب خود بشویید و با حوله نرم، پوست خود را کاملا خشک کنید. برای پاکیزه شدن پوست خود و رفع آلودگی‌ها، می‌توانید از کمی تونر قبل از استفاده سرم، استفاده کنید. 2 الی 3 قطره از سرم را روی پوست بزنید و سپس با نوک انگشتان خود، مایع سرم را در نواحی مختلف صورت پخش کنید.

مایع سرم را بهتر است به صورت ضربه‌ای روی پوست بزنید. این ضربه‌ها بایستی بسیار ملایم و به‌صورت مکرر باشند. توجه کنید که مایع سرم نباید داخل چشم برود و از زدن آن به نواحی بسیار نزدیک چشم‌ها خودداری کنید. سرم ضدلک اوردینری را نباید به همراه سرم حاوی ویتامین سی استفاده کنید. برای دریافت نتیجه نهایی مطلوب بهتر است که از این محصول روزی دو الی سه بار در روز استفاده کنید.

مدت زمان مورد نیاز برای اثربخشی سرم ضدلک اوردینری

در همان روزهای اول، با استفاده سرم اوردینری معجزه آن را روی پوست خود مشاهده خواهید کرد. این سرم ضدلک در اولین استفاده، چربی پوست را کاهش داده و از تولید غددهای چربی جلوگیری می‌کند. برای کاهش قرمزی و التهاب پوستی بایستی از این محصول برای یک الی دو هفته به صورت متداول و منظم استفاده کنید. این سرم به مرور زمان منافذ باز پوستی را نیز برطرف کرده و جوش و لک‌ها را از بین می‌برد. به‌طور کلی شما برای داشتن پوستی سالم و بدون نقص بایستی یک الی دوماه از این محصول استفاده کنید. استفاده منظم از آن می‌تواند نتیجه مطلوب و سریعی داشته باشد. با استفاده طولانی مدت از سرم ضدلک اوردینری می‌توانید از پیری پوست خود جلوگیری کنید.

سخن پایانی

پوست نیاز به مرقبت دارد از این رو افرادی که به روتین پوستی خود اهمیت می‌دهند، بدون‌تردید پوستی زیبا و بدون ایراد خواهند داشت. البته ایجاد لک و چین‌وچروک با بالا رفتن سن طبیعی است؛ اما شما با استفاده از سرم‌های ضدلک می‌توانید علائم آن را تا حد چشمگیری کاهش دهید. سرم اوردینری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌تواند لک و جوش و همچنین جاش جوش را رفع کند. این سرم بافت سبک و جذب سریعی داشته و در دو حجم 30 و 60 میل تولید می‌شود. خانم‌ها و حتی آقایان با هر نوع پوست و تناژ رنگی پوستی می‌توانند این محصول معجزه‌آسا را تهیه نمایند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =