عادات خوب را در خود ایجاد کنید

فرقی نمی کند آرزو ها و اهداف کوچک یا بزرگ داشته باشید اگر نتوانید برنامه های خود را به عمل برسانید موفقیتی نیز در کار نخواهد بود. به همین منظور لازم استکه اقدامات مثبت را به عادت های روزانه خود تبدیل کنید. با ایجاد این عادات مثبت و مفید در رسیدن به اهداف خود شتاب بیشتری خواهید داشت.

ایجاد سیستم ‌هایی برای زندگی‌تان در حالی که عادت‌های خوب را در خود ایجاد می‌کنید، می‌تواند به شما در ادامه مسیر کمک کند. شما می توانید با گروه بندی عادت های خوب، سیستم هایی ایجاد کنید. وجود یک سیستم می‌تواند شما را از تصمیم‌گیری‌های برنامه‌ریزی نشده یا پیگیری تمام وظایف هدف‌محور خود یک به یک نجات دهد.

در عوض، شما از یک برنامه روزانه پیروی می کنید که شما را با استرس کمی به سمت اهدافتان هدایت می کند. این کار مزیت دیگری برای کاهش استرس دارد و به شما اجازه می دهد بر کارهایی که واقعا به ظرفیت ذهنی بیشتری نیاز دارند، تمرکز کنید. اگر در ایجاد عادات خوب، کنترل استرس و ایجاد تمرکز مشکل دارید با بهترین روانپزشک در تهران مشورت کنید. حل این مشکلات در اولویت هستند اگر ان ها را رفع نکنید نخواهید توانست زندگی عادی خود را بگذرانید و نخواهید توانست عادات خوب برای زندگی خود ایجاد کنید. بهترین روانپزشک در تهران در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

از اشتباهات خود درس بگیرید

آن ها می گویند که راه موفقیت با شکست هموار می شود و نمی گویند که هر قطعه شکست در این راه احتمالا متفاوت از بقیه به نظر می رسد.

موفقیت احتمالا نتیجه تلاش (و شکست)روش های متعدد بود.

بله، ممکن است در مسیر رسیدن به موفقیت شکست بخورید، اما تقریبا هیچ گاه با مرتکب شدن مکرر یک اشتباه، شکست نخورید.

شکست اگر به عنوان یک تجربه یادگیری مورد استفاده قرار گیرد، جزئی از سفر به موفقیت است. شکست اگر منجر به رشد و یادگیری شود، مفید است.

به عنوان مثال، هر مسابقه ای که یک دونده از دست می دهد، فرصتی برای بهبود است. اگر آن ها قدرت خود را افزایش دهند و تکنیک های جدید دویدن را آزمایش کنند، احتمالا شاهد بهبود خواهند بود. آن ها ممکن است از رتبه پنجم به رتبه سوم به رتبه دوم صعود کنند. حتی اگر در جایگاه اول نباشند، هر مسابقه به موفقیت نهایی آن ها کمک می کند و آن ها را به رتبه اول نزدیک تر می کند.

استراتژی های مختلف را امتحان کنید

مسیر موفقیت مستقیم نیست. آغاز و پایان، چرخش و انحراف وجود دارد. هر کسی که ادعا می کند مسیر دقیق موفقیت شما را می داند احتمالا دروغ می گوید. همانطور که ضرب المثل وحشتناک می گوید، راه های مختلفی برای پوست یک گربه وجود دارد. راه های مختلفی برای انتقال معنای آن عبارت وجود دارد. بیایید یک ضرب المثل جدید و مناسب برای حیوانات خانگی بسازیم: «روش های مختلفی برای پوست کندن موز وجود دارد.»

صرف نظر از اینکه چگونه آن را بیان می کنید، راه های متعددی برای انجام عملی همه چیز وجود دارد. بنابراین، اگر در ابتدا شکست می خورید، روش دیگری را امتحان کنید. اگر قصد دارید سالن زیبایی بزنید و به عنوان بهترین سالن زیبایی تهران برسید از شکست های اولیه و مشکلاتی که در ابتدا در مسیر راهتان قرار دارد نهراسید. سعی کنید از دیدگاهی دیگر، با شخصیتی متفاوت یا در زمانی متفاوت به هدف خود برسید. ممکن است استراتژی های موثر متعددی وجود داشته باشد. شما باید به سادگی استراتژی مناسب را مشخص کنید. تنها راه پیدا کردن آن، ادامه آزمایش و تغییر است تا زمانی که استراتژی مناسب را پیدا کنید.

ریسک های هوشمندانه بپذیرید

ممکن است در حین بررسی استراتژی های مختلف متوجه شوید که در حال تلاش برای چیزی کاملاً جدید هستید. ممکن است ترسناک باشد. پذیرفتن ریسک مسلماً ترسناک است، اما ریسک های حساب شده می تواند مزایای فوق العاده ای به همراه داشته باشد. پذیرش ریسک هوشمندانه یا حساب شده مستلزم تحقیق در مورد نتایج بالقوه و ارزیابی احتمال موفقیت است و اینکه آیا پاداش بالقوه ارزش آسیب احتمالی را دارد یا خیر.

مهارت ریسک پذیری یک مهارت زندگی است که توسعه آن به زمان نیاز دارد. همانطور که یاد می گیرید در زندگی ریسک های حساب شده را بپذیرید، ممکن است چند سقوط دردناک را تجربه کنید. ایده آل است که با ریسک های کوچک شروع کنید. با کسب مهارت، احتمالاً احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. با این حال، راحتی نباید تنها عامل تعیین کننده باشد. معمولاً ریسک کردن تنها راه رسیدن به موفقیت است. اگر قصد یادگیری مهارت دارید به عنوان مثال آرایشگری، باید ریسک کنید و در بهترین کلاس ها شرکت کنید، ریسک هزینه بالای آن ها را متحمل شوید تا بتوانید به عنوان بهترین سالن زیبایی تهران دست بیابید.

بهترین سالن زیبایی تهران

 

استاد چگونگی نه گفتن

نه گفتن از سری مهارت هایی است که هر کسی می خواهید حتی یک زندگی معمولی داشته باشد به آن احتیاج خواهد داشت. نه گفتن به یکسری از پیشنهادات می تواند زندگی شما را از این رو به آن روکند.مسائلی وجود دارد با نه گفتن به آنها می توانید کاملا در مسیر موفقیت بمانید و اگر توانایی نه گفتن را نداشته باشید به اعماق دره هلاکت سقوط خواهید کرد. و این اجتناب ناپذیر است. بنابراین مهم است که این مهارت را در خود تقویت کنید. در طول روز لازم است بسیار نه بگویید و این پاسخ های منفی است که از شما فرد موفقی می سازد.

نه گفتن یکی از مهارت هایی است که در جامعه ما ارزش چندانی ندارد و این بسیار غم انگیر است. اگر به افراد موفق گوش دهید حتما به این پی خواهید برد که آن ها بسیار نه می گویند. آن ها تعریف می کنند که چه فرصت های بزرگی را رد کرده اند زیرا که آن ها را مناسب نمی دیدند. یادگیری چگونگی نه گفتن یکی از عوامل موفقیت است. برای این کار لازم است به محدودیت ها، توانایی ها و ارزش زمان و انرژی خود به طور کامل اجهاف داشته باشید. نه گفتن به گزینه نادرست، فضا را برای گزینه صحیح باز می کند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

همچنین بخوانید
همه ما روزانه بارها در مورد اهمیت ورزش کردن و انجام فعالیت های مختلف صحبت های مختلفی شنیده ایم. به همین دلیل معمولا همه افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، یا به دنبال روشی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند، باشگاه می روند. از طرفی خوشبختانه امروزه در شهرهای بزرگ مانند تهران باشگاه های بدنسازی مخصوص خانم ها مختلفی در نقاط و متطق مختلف راه اندازی شده اند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.
قهوه ترک یک نوشیدنی گرم و محبوب است که از ترکیب دانه قهوه برشته شده و آب تهیه می‌شود و جزو قهوه‌‌های فوری می‌باشد. این نوشیدنی در کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان، یونان و مناطق شرقی خاورمیانه معروف است. ریشه‌های قهوه ترک به قرون وسطی برمی‌گردد و تا به امروز جزء فرهنگ و سنت‌های این مناطق محسوب می‌شود. قهوه ترک بدون شیرینی دارای طعم بسیار غلیظ و قوی است. این نوع قهوه دارای بویی مشابه با آجیل و خشکبارها می‌باشد و در آن تلخی به همراه کمی شوری احساس می‌شود. با دستور تهیه درست و دقیق، پودر قهوه ترک ...
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.