همه ی ما به خوبی می دانیم که از جمله مهم ترین محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی بتن، میلگرد ساده، تیرچه، سیمان، آجر و… می باشند. اما لازم است این موضوع را بدانیم که علاوه بر محصولات نام برده شده مصالح دیگری نیز در ساختمان سازی کاربرد دارند. به عنوان مثال در کنار تمامی محصولات فوق در ساختمان سازی نیازمند ابزاری هستیم که با بهره گیری از آن ها بتوانیم ساختمان خود را از نظر حرارت، رطوبت، صوت یا صدا عایق کاری کنیم. اینجاست که به اهمیت استفاده از دو محصول یونولیت و پشم شیشه برای عایق‌کاری ساختمان پی خواهیم برد. در کنار این ها محصولی به اسم واتراستاپ نیز  وجود دارد که از آن به منظور جلوگیری از نفوذ مایعات (به ویژه آب) در مفاصل و درزهای سازه های بتن استفاده می شود. همچنین مصالح ساختمانی پر کاربرد دیگری چون اسپیسر، رابیتس، سیم آرماتوربندی و ….. وجود دارند که همگی آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب مب توانید در وب سایت فروشگاهی شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ بیابید.در ادامه قصد داریم در مورد یونولیت، واتراستاپ و پشم شیشه و همچنین لیست قیمت این سه محصول صحبت می کنیم. به منظور دریافت اطلاعات کافی در این زمینه با ما همراه باشید.

اسپیسر

لیست قیمت یونولیت

یونولیت یکی از انواع محصولاتی است که به عنوان عایق حرارتی و صوت از آن استفاده می شود. از آنجایی که این محصول از دانه‌های پلی استر تولید می‌شود، به آن پلی استر فشرده نیز گفته می شود. از این رو دارای وزن بسیار سبکی نیز می باشد. در واقع یونولیت‌ها از 95% هوا تولید می‌شوند و 5% باقی مانده از پلاستیک تولید می‌شود، که ذرات پلاستیکی تولید شده از استایرن مونومر هستند. از یونولیت ها به واسطه دارا بودن ویژگی هایی چون عایق حرارتی، وزن سبک، عایق صوتی و…، در کاربرد های گوناگون و گسترده ای استفاده می شود. به عنوان مثال یونولیت ها در صنایع بسته بندی و ساختمان سازی بسیار کاربرد دارند. همچنین این محصول دارای انواع گوناگونی است که از رایج ترین آن ها می توان یونولیت سقفی، دیواری، بسته بندی و… را نام برد. پلی استر فشرده علاوه بر وزن کمی که دارد، دارای خواص دیگری چون مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت، عایق صوتی حرارتی، حمل و نقل و نصب راحت، صرفه‌جویی در مصالح ساختمانی، قابل بازیافت و… است. به منظور خرید و اطلاع از قیمت یونولیت در شهر مفتول با شماره 37556-021 در تماس باشید و یونولیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

قیمت یونولیت

لیست قیمت پشم شیشه

پشم شیشه از دیگر محصولات مهم مورد استفاده در عایق‌کاری ساختمان در برابر صدا، حرارت و رطوبت می باشد. در حقیقت پشم شیشه قدیمی‌ترین محصول در عایق‌کاری ساختمان است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، برای ساخت آن از الیاف نازک شیشه استفاده می‌شود. معمولا از هر ۱۰ بطری شیشه‌ای یک رول پشم شیشه ساخته می شود. الیاف پشم شیشه بسیار ریز و نازک هستند. همچنین این محصول دارای ویژگی های فنی خاصی است.قیمت پشم شیشه بسیار مناسب بوده، از این رو از آن در ساختمان سازی به عنوان محصولی ارزان با کاربرد بسیار خوب یاد می شود. به طور کلی این محصول در دو نوع رولی یا پتویی و پانل یا تخته‌ای تولید شده و در بازار به فروش می‌رسد. پشم شیشه از مواد مختلفی تشکیل می‌شود. المان‌های اصلی آن شامل سیلیس، کربنات سدیم، دولومیت، فلدسپات، براکس و… است. برای ساخت آن نیز لازم است تمام مواد با هم ترکیب شده و در نهایت پس از مخلوط شدن فرآیند تولید روی آن صورت گیرد. اگر در یک ساختمان هدف شما عایق‌کاری حرارتی است، بهترین و مناسب‌ترین گزینه پشم شیشه است. چرا که این محصول در خصوص ایجاد عایق مناسب برای حرارت مقاومت عالی دارد.

قیمت پشم شیشه

لیست قیمت واتر استاپ

واتر استاپ نواری محکم از جنس لاستیک است، این محصول در ساختمان‌سازی و ساخت استخر از اهمیت زیادی برخوردار است. به طور کلی از واتر استاپ در سازه‌های بتنی برای جلوگیری از ورود یا حرکت آب در بتن، در درزهای مختلف استفاده می‌شود. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به استحکام بالای آن و همچنین قدرت انعطاف پذیری بسیار زیاد آن اشاره داشت. با استفاده از این محصول می توان به راحتی ترک یا درز هایی که روی بتن ایجاد شده است را پوشش داد. به طور کلی واتراستاپ بر اساس ساختار دارای سه نوع pvc یا لاستیکی، منبسط شونده و هیدروفیلی می باشد. قیمت واتراستاپ در انواع مختلف آن متفاوت است. همچنین این محصول دارای مزیت های بسیاری چون نصب آسان و سریع، مقاومت عالی در برابر فشار آب، مقاومت کششی بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدی است. اگر بخواهیم کاربردهای اصلی واتراستاپ را بیان کنیم باید بگوییم در آب‌بندی درزهای اجرایی تونل و سد، در سازه‌های صنعتی، در درزهای اجرایی استخر و همچنین آب‌های زیرزمینی از این محصول استفاده می‌شود.

 قیمت واتراستاپ

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =

همچنین بخوانید
همه ما روزانه بارها در مورد اهمیت ورزش کردن و انجام فعالیت های مختلف صحبت های مختلفی شنیده ایم. به همین دلیل معمولا همه افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، یا به دنبال روشی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند، باشگاه می روند. از طرفی خوشبختانه امروزه در شهرهای بزرگ مانند تهران باشگاه های بدنسازی مخصوص خانم ها مختلفی در نقاط و متطق مختلف راه اندازی شده اند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.
قهوه ترک یک نوشیدنی گرم و محبوب است که از ترکیب دانه قهوه برشته شده و آب تهیه می‌شود و جزو قهوه‌‌های فوری می‌باشد. این نوشیدنی در کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان، یونان و مناطق شرقی خاورمیانه معروف است. ریشه‌های قهوه ترک به قرون وسطی برمی‌گردد و تا به امروز جزء فرهنگ و سنت‌های این مناطق محسوب می‌شود. قهوه ترک بدون شیرینی دارای طعم بسیار غلیظ و قوی است. این نوع قهوه دارای بویی مشابه با آجیل و خشکبارها می‌باشد و در آن تلخی به همراه کمی شوری احساس می‌شود. با دستور تهیه درست و دقیق، پودر قهوه ترک ...
برند اوردینری تحت حمایت شرکت مادر DECIEM در سال 2016 شروع به کار کرد و در زمینه تولید محصولات تخصصی پوست فعالیت دارد. این شرکت در سال‌های ابتدایی به دلایل مختلف به سرعت به موفقیت و شهرت جهانی دست یافت. به طوری که در سال 2017، این برند به عنوان شماره یک فروش لوازم بهداشتی در آمریکای شمالی شناخته شد. درادامه مقاله به معرفی چند محصول محبوب اوردینری می پردازیم.