سیاوش یزدانی و رودی ژستد دو بازیکن تاثیرگذار این روزهای استقلال، در پایان دیدار با فولاد به صورت ویژه ای جشن گرفتند.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال یکی از 3 دیدار سخت و دشواری که برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در پیش دارد، با پیروزی پشت سر گذاشت. شاگردان فرهاد مجیدی به لطف گل دیدنی و استثنایی مهدی مهدی پور از فاصله ای دور، موفق شدند تا با غلبه بر خوزستانی ها، انتقام شکست در فینال جام حذفی را نیز از این تیم بگیرند.

 

سیاوش یزدانی که این روزها به یکی از مهره های کلیدی در خط دفاعی و ترکیب استقلال تبدیل شده است، روز گذشته نیز اجازه خودنمایی به مهاجمین فولاد را نداد و با لطف همکاری و هماهنگی که میان او، مرادمند و آقاسی وجود دارد، بجز یک صحنه فرصت خاصی را به حمله وران حریف ندادند تا آبی پوشان دست پر از زمین بازی خارج شوند.

حتما بخوانید  واکنش مظاهری به شایعات مجازی با استوری عاشقانه

 

 

رودی ژستد نیز که در سه دیدار قبلی تیمش روی گل های استقلال تأثیرگذار بود، نتوانست در دیدار برابر فولاد این روند خوب را ادامه دهد اما در خط حمله پرتلاش و دونده ظاهر شد و 9 بار در نبردهای هوایی موفق ظاهر شد اما به دلیل تاکتیک اتخاذ شده مجیدی در نیمه دوم مبنی بر حفظ گل ارزشمند مهدی پور، نتوانست در ادامه خط دفاعی حریف را با مشکل مواجه کند.

 

این دو بازیکن بلند قامت استقلال در پایان دیدار روز گذشته برابر فولاد به شادی ویژه و خاصی پرداختند و پیروزی سخت و دشوار برابر تیم نکونام را در آغوش هم جشن گرفتند تا اینگونه از عزم بالای خود برای ادامه روند موفقیت ها و کسب عنوان قهرمانی خبر دهند.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پانزده =

همچنین بخوانید