کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تاکید کرد کار تیمش مقابل بیلبائو دشوار خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، با توجه به تساوی غیرمنتظره رئال مادرید مقابل کادیز، سویا در صورت برتری در دیدار امشب مقابل بارسلونا به فاصله سه امتیازی صدر جدول خواهد رسید. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار برابر بیلبائو حضور یافته و مدعی شد بازی کردن مقابل این تیم در استادیوم سن مامس اتفاق دلخواه اوست.

 

کارلو آنچلوتی گفت: “دیداری دشوار اما تماشایی در استادیوم مورد علاقه ام سن مامس را در پیش داریم. علیرغم مصدومیت چند بازیکن، فرصت خوبی برای نشان دادن کیفیت تیم خود داریم. یکی از مربیانم به من می گفت که وقتی مالکیت توپ را در اختیار دارید، گلی دریافت نمی‌کنید و اینگونه شانس بیشتری برای برنده شدن دارید. اما ما باید در خط حمله به دنبال افزایش کیفیت و اثربخشی بیشتر بوده و از توانایی باز کردن فضاهای بسته برخوردار باشیم. بیلبائو در بازی سه هفته پیش نشان داد که تیمی متفاوت و تهاجمی تر نسبت به گذشته است.

 

 

تقابل بارسلونا مقابل سویا؟ امیدوارم یک بازی خوب ببینم و فکر می‌کنم اینطور هم خواهد شد، زیرا بارسلونا و سویا تیم‌هایی با شرایط و پویایی متفاوت هستند. فکر می‌کنم دیداری تماشایی خواهد بود و ما از دیدن این بازی از تلویزیون لذت می بریم.

حتما بخوانید  بنزما: این هم یک روش پیروز شدن بود

 

شرایط لوکا مودریچ؟ او در حال حاضر نمی تواند تمرین کند و حال او خوب نیست، حالا چه تست این بازیکن مثبت باشد چه منفی. ممکن است تست یک بازیکن منفی شود، اما شرایط او خوب نباشد. مودریچ تمرین نمی کند و ما باید امیدوار باشیم که اوضاع این بازیکن بهتر شود.

 

تنها اعلام دو پنالتی به نفع رئال مادرید در سال 2021؟ این اتفاق طبیعی نیست، اما مربوط به سال 2021 است و ما امیدواریم در سال 2022 شانس بیشتری از این حیث داشته باشیم.

 

خستگی وینیسیوس جونیور؟ من تصور نمی کنم او خسته باشد. وینیسیوس فردا در بازی شماره 22 خودش حضور پیدا می کند. این بازیکن هیچ علائمی از خستگی نداشته و وظایف خود را به خوبی در زمین انجام می دهد.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

همچنین بخوانید