هر مدل گوشواره طلا برای چه فرم صورتی مناسب است؟
برای جذابیت و شیک بودن، گوشواره‌های طلا ایده آل هستند. با انتخاب مدلی که برای فرم صورت شما مناسب است شما هم می‌توانید جذابیت و شیکی خود را افزایش دهید.

هر مدل گوشواره طلا برای چه فرم صورت مناسب است؟

استفاده از گوشوارهها راهی فوق العاده برای تقویت چهره شما هستند و بعد از این که مرز 40 سالگی را رد می‌کنید، می‌توانند چهره شما را با کلاس‌تر و شیک‌تر از همیشه به رخ بکشند. اما باید مراقب باشید فقط شیک بودن گوشواره مهم نیست بلکه تناسب آن با چهره و فرم صورت شما در افزایش زیبایی و جلوه ظاهر شما بسیار اهمیت دارد. گوشواره‌ها بسته به فرم صورت شما، می‌توانند چهره شما را پهن، باریک، کشیده یا چاق نشان دهند. پوشیدن گوشواره مناسب راهی عالی برای زیبایی استایل و تناسب با دیگر اکسسوری‌ها و ایجاد ظاهری شیک و مدرن است، اما تنوع زیاد گوشواره‌ها انتخاب را دشوار می‌کنند، در این جاست که تناسب گوشواره با فرم صورت می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری شما داشته باشد. در ادامه شما را با انواع فرم صورت و گوشواره‌هایی که مناسب هر کدام هستند آشنا می‌کنیم تا در هنگام خرید مدل گوشواره طلا مناسب با صورتتان را انتخاب کنید.

انواع فرم صورت و گوشواره مناسب آن

گوشواره، بهترین وسیله زینتی برای تکمیل تیپ و ظاهر خانم‌ها است. گوشوارهه‌ا طرح‌ها و شکل‌های بسیار متنوعی دارند. این وسیله زینتی می‌تواند یک قطعه طلای کوچک یا یک آویز بلند و پر زرق و برق باشد. به همین خاطر بسیار مهم است که این زیور را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید صورت شما چه فرمی دارد فقط کافی‌ست جلوی آینه بایستید، موهای‌تان را جمع کنید تا همه جای صورت دیده شود. با تعیین فرم صورت خود می‌توانید بهترین گوشواره را برای خود انتخاب نمائید. در ادامه انواع فرم صورت و گوشواره‌های مناسب هر کدام را به شما معرفی خواهیم کرد.

صورت گرد و گوشواره مناسب آن

وقتی اندازه گوش تا گوش شما با اندازه چانه تا پیشانی وتقریبا برابر بوده و پهن‌ترین بخش صورت در کنار گونه‌ها است، یعنی صورت شما گرد است. در صورت‌های دایره‌ای هیچ خط شکسته‌ای وجود ندارد. برای این فرم صورت باید گوشواره‌های آویز و بلند و مدل‌هایی که به سمت پائین کشیده شده و باریک هستند، استفاده نمائید. به این ترتیب می‌توانید تعادل را به صورت خود بازگردانید و آن را کمی کشیده‌تر کنید. از پوشیدن گوشواره حلقه‌ای طلا ظریف یا گوشواره‌های دایره‌ای بزرگ بپرهیزید، چرا که باعث گرد شدن بیشتر صورت شما خواهند شد.

هر مدل گوشواره طلا برای چه فرم صورتی مناسب است؟

صورت بیضی شکل و گوشواره آن

صورت‌های بیضی شکل عموما بهترین فرم صورت محسوب می‌شوند، به دلیل این که تمام جزئیات با هم تناسب دارند به راحتی با هر مدل گوشواره‌ای هماهنگ می‌شوند. در این مدل فرم صورت پیشانی پهن‌تر و گونه‌ها استخوانی می‌باشد. گوشواره‌های قطره‌ای و اشکی یا هر مدل گوشواره کشیده و بلندی برای ایجاد تعادل در این فرم صورت بهترین گزینه می‌باشند. اما توجه کنید که آویزهای طلا خیلی بلند و پهن نباشند. گوشواره‌های میخی طلا مدرن و جدید می‌توانند به خوبی گونه‌های برجسته و دوست داشتنی شما را به بهترین شکل نشان دهند. برای خرید انواع گوشواره میخی مناسب بهترین گالری طلا ، روبی است. گالری طلایی که در سراسر ایران شعب متعدد دارد و هم‌چنین وبسایت آن با آدرس rubygold.ir در زمینه فروش اینترنتی فعال است.

گوشواره مناسب صورت مربع

افرادی که صورت مربعی دارند، پهنای پیشانی و پهنای چانه شان با هم یکی بوده و در واقع طول و عرض صورت با هم برابر می‌باشد. این افراد در انتخاب گوشواره طلا باید دقت کنند مدلی را برگزینند که لبه‌های سخت صورت شان را نرم کرده و توجه را از روی چانه بردارد. برای همین باید به سراغ گوشواره طلا سبک مانند گوشواره‌های گل میخی و گوشواره حلقه‌ای طلا بروند. دقت کنید گوشواره‌هایی که شکل مربع دارند باعث تقویت حالت مربعی صورت می‌شوند.

صورت قلبی و گوشواره آویز

وقتی پیشانی شما پهنای بیشتری نسبت به پهنای فک‌تان دارد و چانه تیز و کوچک و دراز دارید، در واقع دارای یک صورت قبلی شکل هستید. در این حالت شما باید سعی کنید با استفاده از گوشواره‌های لوستر و اشکی صورت خود را متعادل نمائید.گوشواره‌هایی که در بالا نازک و در پایین پهن‌تر هستند قسمت پایینی صورت شما را پر می‌کنند.

گوشواره متناسب با مشخصات صورت کشیده و باریک

همانطور که از نام این فرم صورت مشخص است، صورت کشیده و بلند بوده و پهنای کمی دارد. برای این فرم صورت باید تاکید شما در هنگام انتخاب گوشواره بر عرض صورت باشد. گوشواره‌های میخی طلا مدرن و جدید مانند گوشواره خوشه‌ای، گوشواره گل میخ گرد یا گوشواره حلقه‌ای طلا در اندازه متوسط و بزرگ مناسب این فرم صورت هستند.

گوشواره و صورت لوزی شکل

در صورت‌های لوزی شکل گونه از پیشانی و چانه پهن‌تر می‌باشد. در این فرم صورت شما باید سعی کنید از گوشواره‌ای استفاده کنید که چانه‌تان را کمی عریض‌تر نشان دهد. همه مدل گوشواره میخی و همچنین گوشواره‌های کوتاه و عریض، گوشواره‌های اشکی کوچک و گلابی شکل، گوشواره مثلثی و گوشواره بیضی شکل می‌توانند به زیبایی هر چه بیشتر این فرم صورت کمک کنند.

کلام آخر

با تمام اطلاعاتی که گفتیم اگر باز هم نمی‌دانید فرم صورت شما در کدام دسته قرار می‌گیرد، بهتر است به سراغ گوشواره‌های میخی الماس ( با سنگ واقعی یا اتمی) بروید. مزیت این گوشواره‌ها در این است که با هر تیپ استایلی از لباس رسمی گرفته تا لباس اسپرت و کژوال هم‌خوانی داشته و به راحتی ست می‌شوند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 17 =

همچنین بخوانید
اقداماتی همچون لایه برداری پوست خارج کردن جوش از صورت ماساژ و... از جمله مواردی است که در فیشیال برای افراد انجام می شود و بسیاری از کلینیک ها این خدمات پاکسازی پوست را به افرادی که علاقمند باشند به صورت مقدماتی و تخصصی آموزش می دهند.
اپیلاتور یا اپلیدی دو واژه ای هستند، که از آنها برای دستگاه های رفع موی زائد بهره وری می گردد. این سوال برای بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران پیش آمده که آیا دو واژه باهم تفاوت دارند و به دو دستگاه متنوع با قابلیت های متفاوت گفته می شود؟ یا در واقع یکی می باشند. این سوال پرتکرار مخصوصا حین خرید یک دستگاه جدید ذهن خریداران را به خود مشغول کرده است و باعث سردرگمی در آنها شده است.
امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه تبدیل شده است. این بستر فرصتی بی‌نظیر برای افراد خلاق و کارآفرین فراهم می‌کند تا از طریق اشتراک‌گذاری محتوا، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و به کسب درآمد بپردازند.
همه ما روزانه بارها در مورد اهمیت ورزش کردن و انجام فعالیت های مختلف صحبت های مختلفی شنیده ایم. به همین دلیل معمولا همه افرادی که به سلامتی خود اهمیت می دهند، یا به دنبال روشی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند، باشگاه می روند. از طرفی خوشبختانه امروزه در شهرهای بزرگ مانند تهران باشگاه های بدنسازی مخصوص خانم ها مختلفی در نقاط و متطق مختلف راه اندازی شده اند که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.
قهوه ترک یک نوشیدنی گرم و محبوب است که از ترکیب دانه قهوه برشته شده و آب تهیه می‌شود و جزو قهوه‌‌های فوری می‌باشد. این نوشیدنی در کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان، یونان و مناطق شرقی خاورمیانه معروف است. ریشه‌های قهوه ترک به قرون وسطی برمی‌گردد و تا به امروز جزء فرهنگ و سنت‌های این مناطق محسوب می‌شود. قهوه ترک بدون شیرینی دارای طعم بسیار غلیظ و قوی است. این نوع قهوه دارای بویی مشابه با آجیل و خشکبارها می‌باشد و در آن تلخی به همراه کمی شوری احساس می‌شود. با دستور تهیه درست و دقیق، پودر قهوه ترک ...