قرص برای چاقی صورت

چه قرصی برای چاقی صورت خوبه و آیا روشهای بهتری نسبت به قرص وجود داره که صورتمون چاق بشه؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده و روش مناسب و بهتری رو معرفی می کنیم.

این روزها افراد زیادی را می بینید که به دنبال راهی برای چاق شدن صورت خود هستند. از مهمترین و موثرترین روش های چاقی، رژیم غذایی چاق کننده صورت، انجام تمرینات ورزشی و استفاده از ماسک های چاق کننده صورت می باشد یکی دیگر از روش های موثر در چاقی صورت استفاده از قرص های مخصوص چاقی صورت یا قرص های مولتی ویتامین می باشد. البته مصرف این قرص ها بدون اجازه پزشک به هیچ وجه توصیه نمی شود و مصرف خودسرانه این قرص ها ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی برای بدن داشته باشد. در ادامه به معرفی مناسبت ترین قرص های چاق کننده صورت می پردازیم.

چه قرصی برای چاقی صورت خوبه

 

انواع قرص های چاق کننده صورت

 

قرص فت فیس

فت فیس (fat face): از معروفترین قرص های چاقی صورت فت فیس می باشد. این قرص ها در بسته بندی های سی تایی فروخته می شود و روش مصرف آن روزی دو بار بعد از صبحانه و قبل از شام می باشد. این قرص ها را باید همراه با مقدار زیادی آب میل کنید. سازندگان این قرص ها مدعی هستند که فت فیس صد در صد گیاهی می باشد که البته این مطلب برای اثبات نیازمند بررسی در ازمایشگاه می باشد. ترکیبات فت فیس طبق توضیحات روی جعبه ی آن ویتامین های گروه بی، ویتامین های گروه ای و امگا سه می باشد که در جوان سازی پوست نیز نقش موثری دارند. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اصلی ترین مواد موجود در قرصهای چاق کننده انواع کورتون ها مانند دگزامتازون،پردنیزولون،اکسی متالون و مقداری داروهای اشتها آور می باشد. البته در تمام داروهای چاق کننده مقداری پودر جوانه گندم، کاکائو و … نیز وجود دارد تا طعمی گیاهی به آن ها بدهند و افراد هنگام خوردن این قرص ها احساس کنند که در حال خوردن یک محصول کاملا گیاهی هستند. مارک های مختلفی از قرص های چاق کننده صورت در بازار موجود است که مواد تشکیل دهنده، عوارض و نتایج اکثر آن ها مشابه یکدیگر می باشد.

 

عوارض مصرف فت فیس

از آن جایی که اصلی ترین ماده موجود در قرص های چاق کننده صورت فت فیس انواع کورتون ها می باشند، مصرف طولانی مدت آن ها عوارض بسیاری دارد. پوکی استخوان، افزایش فشار خون، عقیم شدن در مردان،جوش های زیر پوستی و مشکلات هورمونی و آسیب های شدید کلیوی از شایع ترین عوارض مصرف این قرص ها می باشند. افراد دیابتی و افرادی که دچار بیماری های کبد یا کلیه هستند به هیچ وجه نباید از این قرص ها استفاده کنند. با توجه به عوارض بالای مصرف این قرص ها توصیه می شود برای چاقی صورت روش چاق شدن صورت با سیب زمینی را مطالعه و استفاده کنید و از مصرف قرص های چاقی که باعث بروز مشکلات و عوارض غیر قابل جبرانی در بدن خواهند شد خودداری شود.

حتما بخوانید  معرفی بهترین نوع شیرخشک برای چاقی صورت بزرگسالان + طریقه استفاده

قرص برای چاقی صورت

 

قرص مخمر آب جو

مخمر اّب جو از دیگر داروهای چاق کننده صورت می توان به قرص های مخمر جو یا آب جو اشاره کرد. مخمر آب جو حاوی پروتئین، ویتامین های گروه ب، فسفر و کروم می باشد و میزان انرژی بدن را افزایش می دهد. ترکیبات موجود در مخمر آب جو باعث افزایش اشتها می شوند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند. از آن جایی که مخمر اّب جو کالری بسیار بالایی دارد یک قرص مناسب برای چاقی می باشد اما تضمینی وجود ندارد که مخمر آب جو فقط صورت شما را چاق کند. مخمر آب جو در حالت طبیعی فاقد ویتامین ب 12 می باشد. بهترین نوع قرص مخمر آب جو قرص های غنی شده با ویتامین ب 12 می باشند. مکانیسم عمل قرص های مخمر اّب جو به این صورت است که مصرف این قرص ها متابولیسم بدن را بالا می برد و در نتیجه اشتها افزایش پیدا می کند و به دنبال افزایش اشتها فرد غذای بیشتری می خورد و در نتیجه چاق می شود.

 

عوارض مصرف قرص مخمر آب جو

ممکن است بعضی از افراد به این قرص ها حساسیت داشته و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی شوند، در صورت بروز مشکلات گوارشی مصرف این قرص ها را قطع کنید. افرادی که مبتلا به نقرس هستند، زنان باردار و شیرده و افرادی که سیستم ایمنی بسیار ضعیفی دارند مجاز به استفاده از این قرص ها برای چاقی نمی باشند. مصرف این قرص ها ممکن است در بعضی از افراد باعث تشدید میگرن شود. در روزهای اولیه مصرف مخمر آب جو ممکن است دچار نفخ شوید، برای رفع این مشکل این قرص ها را در روزهای ابتدایی در دوز پایین مصرف کنید. از مصرف قرص مخمر آب جو بدون مشورت با پزشک جدا خودداری کنید زیرا مصرف بیش از حد منابع ویتامین ب برای بدن نه تنها مناسب نبوده بلکه در تحقیقات جدید نشان داده شده است که مصرف بیش از حد گروهی از ویتامین های گروه ب خطر ابتلا به انواع سرطان را افزایش می دهد.

چه قرصی برای چاقی صورت خوبه

 

قرص های ویتامین

انواع ویتامین ها: قرص های مولتی ویتامین و قرص های ویتامین ب  از داروهای موثر برای چاقی صورت به شمار می آیند. تحقیقات نشان داده است که رژیم های غذایی حاوی ویتامین دی و ویتامین ث در چاقی تاثیر قابل ملاحظه ای دارند و استفاده از این قرص ها می تواند منجر به چاقی شود. انواع قرص های مولتی ویتامین نیز با برطرف کردن نیازهای ویتامین بدن باعث شادابی و پرتر به نظر رسیدن صورت می شوند.

قرص چاقی صورت

 

نکته: لازم به ذکر است که مصرف قرص های چاق کننده برای همه افرادد نتیجه یکسانی به دنبال ندارد و ممکن است در بعضی از افراد نتیجه ی مثبتی داشته باشد اما در افراد دیگر باعث عوارض خطرناک و غیر قابل برگشت شود. بنابراین ضروری است که قبل از استفاده از هر قرصی برای چاقی صورت حتما با پزشک مشورت کنید.

 

منبع: سایت نیک استار

مطالب پیشنهادی
نظرات

5 پاسخ

  1. سلام خواستم به همه توصیه کنم که برای چاقی صورت دور این قرص ها رو خط بکشن. خواهر من یه دوره از این قرص هایی که ماهواره تبلیغ می کنه برای چاقی صورت خورد صورتش کلی پف کرد، کلی جوش زد و معده ش هم حسابی به هم ریخت، الان صورتش لاغر شده منتها با کلی چین و چروک و جوش . واقعا ارزش نداره سلامتیتون رو با این قرص هایی که معلوم نیست از چی ساخته شده به خطر بندازید. برید دکتر تغذیه راحت و بی دردسر کمکتون می کنه برای چاقی

  2. ممنون بابت اطلاعاتی که در مورد قرص فت فیس دادید. داشتم تو گوگل در مورد این قرص تحقیق می کردم و اکثر سایت ها کلی تعریفشو کرده بودن دیگه تصمیم داشتم برم بخرمش که این مقاله رو خوندم و به کل منصرف شدم. نمی ارزه به خاطر چاقی صورت پوکی استخوون بگیرم

    1. سلام و درود دوست عزیز، خوشحالیم که قبل از مصرف این قرص های مضر مقاله نیک استار رو خوندید. متاسفانه تبلیغ های گسترده ای از طریق کمپانی های بزرگ تولید کننده این نوع داروها صورت می گیره که گاهی انقدر فریبنده س که می تونه هوس مصرف این قرص ها رو به سر هر کسی بندازه غافل از این که بعد از مصرف قرص فت فیس دچار چه عوارض جبران ناپذیری خواهند شد.

  3. سلام . من خیلی دنبال چاق کردن صورتم هستم روش های زیادی رو امتحان کردم و جواب نداده. در مورد مصرف مخمر شنیدم که خیلی ها نتیجه گرفتن و صورتشون چاق شده. می خوام بدون چاقی صورت با مخمر دائمیه یا تا وقتی ادامه داره که این قرص ها مصرف بشه؟ ضرر نداره؟

    1. سلام و درود دوست عزیز. همون طور که توی متن هم نوشتیم مکانیسم عمل قرص های مخمر افزایش متابولیسم بدن و به دنبال اون افزایش اشتهاست که منجر به چاقی میشه. قرص های مخمر سرشار از ویتامین های گروه ب هستند و این ویتامین ها برای سلامت بدن و شادابی پوست و مو ضروری هستند. بنابراین مصرف قرص های مخمر نه تنها برای بدن ضرر ندارد بلکه برای سلامتی ضروری هم هست. البته این امر در صورتی محقق میشه که از قرص های مخمر معتبر و سالم استفاده کنید. قرص مخمر فقط صورت رو چاق نمی کنه اما تاثیرش در چاقی صورت نسبت به بقیه بدن بیشتر و مشهودتره. تاثیر چاقی حاصل از مصرف مخمر معمولا یک الی دو ماه بعد از قطع قرص مخمر از بین میره. البته برگشت به وزن قبلی در بعضی از افراد ممکنه بیشتراز این مدت طول بکشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + ده =

همچنین بخوانید
تأثیر مشاوره روان‌شناسی در تناسب اندام افراد متمرکز است و نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مشاوره روان‌شناسی می‌تواند بهبود چشمگیری در وضعیت تناسب اندام افراد داشته باشد و به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در بهبود سلامت جسمانی و روانی فردی مطرح می‌شود.