کای هاورتز، ستاره چلسی، در جریان شادی پس از گلش مقابل تاتنهام انگشت دستش را شکست.

به گزارش “ورزش سه”، چلسی شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه میزبان تاتنهام بود و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

هاورتز گل اول تیمش را در دقیقه پنج بازی به ثمر رساند تا چلسی خیلی زود به لطف درخشش این بازیکن از حریف پیش افتاده و بازی را با خیالی آسوده ادامه دهد.

 

 

 

 

 

به نظر می‌رسد که هم تیمی‌های این بازیکن آلمانی از گلزنی او کمی بیش از حد هیجان‌زده شدند و همین باعث شد که خوشحالی پس از گل برای او به اتفاقی دردناک تبدیل شود.

توماس توخل پس از بازی اعلام کرد که فکر می‌کند هاورتز انگشت دستش را شکسته باشد و تصاویر منتشر شده نیز گویای همین اتفاق است.

 

 

 

 

 

 

تیم پزشکی برای درمان این بازیکن وارد زمین شدند و در ابتدا او توانست با بستن دست راستش به بازی ادامه دهد، هرچند این بانداژ به این معنا بود که او باید یکی ازدستکش‌هایش را دربیاورد.

اما به وضوح مشخص بود که این بازیکن به شدت درد دارد و قادر به ادامه حضور در زمین نیست، همین باعث شد که توماس توخل تصمیم به تعویض او در بین دو نیمه بگیرد.

تیمو ورنر، دیگر بازیکن آلمانی چلسی، به جای هاورتس وارد زمین شد تا پس از مصدومیتی که او را از 11 دسامبر تا به حال از میادین دور کرده بود بار دیگر در جریان بازی قرار بگیرد.

با توجه به ابتلای چند نفر از بازیکنان چلسی به کرونا، توخل امیدوار است که هاورتز هرچه زودتر بار دیگر آماده حضور در میادین شود.

 

 

 

 

توماس توخل سرمربی چلسی در پایان بازی و در واکنش به این اتفاق گفت:« مصدومیت بدی بود و شرایط انگشت کای خوب نیست. با وجود درد شدید اما او به بازی ادامه داد و معتقدم این حرکت او ستودنی است.»

حتما بخوانید  دی بروین: از ژوزه مورینیو متنفر نیستم

 

 

 

 

کای هاورتز که در ابتدای فصل گذشته و به عنوان یکی از خریدهای مهم چلسی وارد ترکیب این تیم شد، در روزهای ابتدایی حضور در لندن نمایش چندان خوبی نداشته و مورد انتقاد هم قرار گرفت. اما با ورود توماس توخل شرایط به کلی برای او تغییر کرد و در ادامه کای هاورتز در فینال لیگ قهرمانان موفق به زدن گل برتری بخش تیمش شد. 

حالا و در این روزهای دشوار ابتلا ستاره های چلسی به ویروس کرونا و البته افزایش مصدومان این تیم، توماس توخل امیدوار است اینقدر ساده یکی از بازیکنان ارزشمند خود را برای بازی های پیش روی تیمش از دست بدهند. تیمو ورنز، جانشین هاورتز در نیمه دوم نمایش چندان خوبی نداشته و یک موقعیت تک به تک گلزنی را نیز با ضربه چیپ نه چندان خوب خود از دست داد.

 

واکنش ها به مصدومیت انگشت هاورتز در توئیتر نیز جالب بود:

 

 

 

 

یک هوادار خوش ذوق چلسی نوشت:« مصدومیت انگشت هاورتز از تعداد قهرمانی های سیتی در لیگ قهرمانان بیشتر است.»

 

بسیاری برای او بهبودی سریع را آرزو کرده اند و برخی نیز معتقدند با مراقبت های پزشکی و اتل حتی می تواند به زودی برای چلسی به میدان برود.

 

هوادار دیگر چلسی نوشت:« وضعیت انگشت هاورتز از وضعیت فعلی تاتنهام بهتر بود.»

 

 

 

 

توئیت دیگر:« من دقیقا درد هاورتز را حس می کنم چون تجربه چنین شکستگی ای را دارم. سریع برگرد پسر.»

 

واکنش جالب دیگر به این مصدومیت:« عجب صحنه دلخراشی بود ولی شرط می بندم هفته دیگر او را در زمین می بینیم.»

 

دیوانگی محض؛ هاورتز تازه متوجه شده بازی در لیگ برتر یعنی چه!

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.