رئال مادرید قصد دارد در انتقالات زمستانی پیشنهاد جدیدی برای کیلیان امباپه به پی اس جی ارائه دهد هرچند همین حالا نیز می داند که پاسخ منفی خواهد شنید.

به گزارش “ورزش سه”، تقریباً از ابتدا تا انتهای نقل و انتقالات تابستانی، شایعات زیادی در رابطه با انتقال احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید به گوش می رسید اما در نهایت باشگاه پاری سن ژرمن راضی به جدایی ستاره فرانسوی نشد تا این بازیکن حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس ماندگار شود.

 

 

 

 

امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در ژانویه به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. همچنین او در مصاحبه چندی پیش خود تایید کرد که در تابستان درخواست خروج خود را به سران PSG ارائه داده بود. امباپه در این مصاحبه تاکید کرد که تنها به خاطر حضور در رئال مادرید خواهان ترکیب پاری‌سن ژرمن بوده است.

 

 

 

 

طبق ادعای مارکا، سران رئال کاملا مطمئنند که پروسه جذب امباپه در مسیر درستی قرار دارد و خوشبین هستند که ستاره فرانسوی با پی اس جی تمدید نخواهد کرد. آنها روی قول امباپه حساب کرده اند و قصد دارند ژانویه، پیشنهاد جدیدی به پی اس جی ارائه دهند. هدف مشخص است، رئالی ها اطمینان دارند که پی اس جی راضی به از دست دادن امباپه در ژانویه نخواهند شد و از حالا پاسخ منفی پاریسی ها را می دانند ولی ارائه این پیشنهاد، سیگنال جدیدی به امباپه خواهد بود تا او به این اطمینان برسد که رئال روی جذب او همچنان مصر است.

حتما بخوانید  مودریچ: کریم بنزما شایسته کسب توپ طلاست

 

 

 

 

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه با درخشش وینیسیوس، رئال دیگر علاقه ای به جذب امباپه ندارد ولی پیشنهاد زمستانی یک نوع اطمینان خاطر در ستاره فرانسوی ایجاد خواهد کرد.

امباپه تنها بازیکنی نیست که رئال قصد جذب او به عنوان بازیکن آزاد را دارد. پل پوگبا و آنتونیو رودیگر نیز شرایط مشابه دارند و رئال به طور موازی روی جذب این سه بازیکن کار می کند.

 

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.