رامون پلانس، مدیر فنی بارسلونا قصد جدایی از این تیم داشته و استعفای خود را تقدیم رئیس باشگاه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، با ورود ژاوی شرایط در باشگاه بارسلونا در حال تغییر است و حالا رامون پلانس نیز پیش از اتمام قرارداد قصد دارد این باشگاه را ترک کند. نشریه اسپورت مدعی شد خوان رامون پلانس معتقد است کارش در بارسلونا به پایان رسیده است و او می خواهد چالش جدیدی را در دوران حرفه ای خود تجربه کند. بازیکنانی مانند پدری و رونالد آرائوخو توسط رامون پلانس برای بارسلونا جذب شدند و رشد مهره هایی جوانی چون گاوی و ایلاکس موریبا نیز تا حدودی مدیون او بوده است.

 

 

راموس پلانس دیروز چهارشنبه با مدیران باشگاه بارسلونا در این رابطه صحبت کرده و آنها در جریان تصمیم خود بگذارد. البته بارسلونا نمی‌خواهد او پیش از پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاه را ترک کند و طرفین در حال مذاکره برای زمان جدایی رامون پلانس هستند.

 

حتما بخوانید  بازیکنی که یک شبه راه صد ساله را رفت (عکس)

اما اخبار حاکی از آن است که مارک اوورمارس، مدیر ورزشی موفق باشگاه آژاکس مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و ممکن است وینگر سابق و هلندی کاتالان ها، این بار در نقشی متفاوت در نوکمپ مشغول به کار شود. مارک اوورمارس در کنار ادوین فان درسار در سال های اخیر عملکرد درخشانی در مسیر بازسازی آژاکس داشته و چند باشگاه بزرگ دیگر نیز خواهان همکاری با او هستند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.