ممکن است در پایان فصل یک انتقال جنجالی دیگر در انتظار روملو لوکاکو، ستاره 28 ساله چلسی باشد.

به گزارش “ورزش سه”، تنها چند ماه از انتقال هنگفت و 115 میلیون یورویی روملو لوکاکو به چلسی گذشته که او در باشگاه جدید خود دچار مشکلات فراوانی شده است. مصدومیت شدید در ماه نوامبر و البته آمار گلزنی نه چندان خوب باعث افزایش انتقادات از روملو لوکاکو شده و مصاحبه اخیر این ستاره بلژیکی حواشی در مورد او را به اوج رسانده است. روملو لوکاکو اخیرا در گفت و گو با اسکای اسپورتس در مورد اختلافات خود با توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی صحبت کرده و مدعی شد جدایی از اینتر خواسته او نبوده است.

 

 

حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد اگر این شرایط تا پایان فصل استمرار پیدا کند، احتمال جدایی روملو لوکاکو از چلسی و حتی انتقال او به تاتنهام وجود دارد. آنتونیو کونته، سرمربی جدید اسپرز رابطه بسیار خوبی با این بازیکن داشته و بهترین روزهای روملو لوکاکو نیز زیر نظر این سرمربی ایتالیایی و در اینتر رقم خورده است. همچنین احتمال جدایی هری کین از تاتنهام وجود دارد و در صورت رخ دادن این اتفاق، ممکن است روملو لوکاکو در پایان فصل راهی اردوی رقیب همشهری چلسی شود.

 

حتما بخوانید  کونته و انتظار برای رسیدن پیشنهاد یونایتد تا آخرین لحظه

دیروز آنتونیو کونته بعد از برتری تیمش مقابل واتفورد ضمن ابراز علاقه به روملو لوکاکو مدعی شد او بازیکن چلسی بوده و به همین دلیل حرف زدن در مورد این بازیکن درست نیست.  اما به هر حال تنها یک سال بعد از قطع همکاری و اتمام دوران درخشان در اینتر، ممکن است به زودی لوکاکو و کونته در تاتنهام با یکدیگر کار کنند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.