سامی خدیرا، هافبک آلمانی و سابق یوونتوس مشکلات این تیم در فصل جاری را تشریح کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در فصل جاری تقریبا شانسی برای فتح اسکودتو نداشته و تمام تلاش این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آتی در ادامه سال پیش رو است. سامی خدیرا، هافبک سابق بیانکونری مدعی شد تغییرات سال های اخیر در یوونتوس نتیجه خوبی در پی نداشته و در ترکیب این تیم بازیکنی با قدرت رهبری دیده نمی شود.

 

سامی خدیرا گفت: “دو یا سه سال پیش بود که باشگاه یوونتوس کمی ایده خود را در مورد سبک بازی فوتبال و بازیکنان تغییر داد. البته حالا به نظر می رسد آنها در آن مقطع دچار اشتباه شدند و اکنون در تلاش برای بازیابی شرایط گذشته هستند. البته به نظر من یوونتوس در این فصل بد بازی نکرده، اما گل های زیادی به ثمر نرسانده اند و این مشکل بزرگ این تیم است.

حتما بخوانید  لاتزیو 0 - 2 یوونتوس؛ سه امتیاز ارزشمند از پایتخت

 

 

یوونتوس بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو را از دست داده که گل های زیادی برای این تیم در طول یک فصل به ثمر می رساند. حالا یک تیم کاملا جدید با بازیکنان جوان و بدون تجربه فراوان در رختکن یوونتوس دیده می شود که این باعث عدم تعادل شده است.

 

فکر می کنم در حال حاضر هیچ رهبری در ترکیب یوونتوس وجود ندارد و به جز جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی آنهم در خط دفاعی، چنین بازیکنی در خط میانی دیده نمی شود. یوونتوس نمایش خوبی مقابل ناپولی ارائه داد و مشکل این تیم کیفیت نیست. بلکه به نظر آنها دچار مشکل شخصیتی تیمی شده اند و امیدوارم یوونتوس بتواند این مسئله را برطرف کند.”

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.