پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، اخبار مربوط به ارائه پیشنهاد هنگفت از سوی این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که مدیران باشگاه یونایتد پیشنهاد هنگفتی به پوگبا ارائه کردند تا او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنند.

قرارداد این هافبک فرانسوی با یونایتد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این بازیکن از همین حالا می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند.

گفته می‌شد که یونایتد پیشنهاد پرداخت دستمزد 500 هزار پوند در هفته را به پوگبا ارائه کرده که باعث می‌شد او بالاترین دستمزد را در بین تمامی بازیکنان حاضر در لیگ برتر داشته باشد.

حالا یکی از نمایندگان پوگبا با انتشار بیانیه‌ای چنین پیشنهادی را به این بازیکن تکذیب کرده است. در این بیانیه آمده:« برای تصحیح اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، پیشنهاد جدیدی در ماه‌های اخیر از سوی یونایتد به پل ارائه نشده است. تمام تمرکز پل در حال حاضر روی طی کردن روند درمان و بهبودی از مصدومیت و کمک به تیم در سریع‌ترین زمان ممکن است.

حتما بخوانید  زمانی که قرعه‌کشی تبدیل به پوکر می‌شود

 

 

به نظر می‌رسد که مذاکرات یونایتد و پوگبا در  ماه‌های اخیر به نتیجه‌ نرسیده و شانس ترک اولدترافورد از سوی این بازیکن بسیار زیاد است.

پوگبا در سال 2016 با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند از یوونتوس به یونایتد برگشت و در طول این مدت 212 بازی با پیراهن این تیم انجام داده و 38 گل نیز به ثمر رسانده است.

یوونتوس حالا بار دیگر یکی از گزینه‌های جدی برای جذب این بازیکن به نظر می‌رسد. هرچند نام پاری سن ژرمن نیز بارها در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده و او ممکن است در پایان فصل به کشورش برگردد.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.