سیلوا سرمربی اسپانیایی تیم المپیک امارات و موسیمانی سرمربی آفریقای جنوبی سرمربی الاهلی مصر برجسته ترین نامزدهای جانشینی ژاوی هرناندز هستند که برای مربیگری به بارسا رفت.

به گزارش ورزش سه ، روزنامه اسپانیایی آس  خبر داد پیتسو موسیمانی ملقب به گواردیولای آفریقا پس از موفقیتی که اخیراً با الاهلی مصر در دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان آفریقا را کسب کرد، نزدیک ترین فرد به هدایت السد قطر شده است. چند روز پیش منبعی در داخل باشگاه الاهلی به روزنامه های مصری تایید کرد که موسیمانی به تازگی راهی قطر شده تا با باشگاه السد مذاکره کند تا جایگزین ژاوی هرناندز شود. 

از سوی دیگر دنیس سیلوا، سرمربی اسپانیایی تیم المپیک امارات، یکی از مطرح ترین نامزدها برای هدایت تمرینات السد برای جانشینی ژاوی هرناندز است. سیلوا به نوبه خود به فلسفه فوتبال بارسلونا تعلق دارد و سوابق نه چندان درخشانش شامل حضور او در لاماسیاست.البته مذاکرات بین السد و سیلوا ممکن است به هم بخورد زیرا این مربی 39 ساله در حال حاضر با فدراسیون امارات تا آوریل آینده قرارداد دارد.

حتما بخوانید  بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از شجاع

 سیلوا موفق شده  تیم المپیک امارات را به دور نهایی جام زیر 23 سال آسیا که سال آینده در ازبکستان انجام می‌شود برساند.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 6 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.