سرمربی پرسپولیس به انتقاد از عملکرد داوری زاهدی فر پرداخت و او را مقصر دریافت گل تیمش در این بازی قلمداد کرد. 

به گزارش “ورزش سه”، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی دور از انتظارش تیمش برابر قعرنشین این فصل گفت: امتیازات مهمی را در این بازی از دست دادیم. موقعیت های زیادی را هم از دست دادیم. اگر باهوش تر بودیم و از موقعیت ها سود می بردیم با تعداد گل زیاد برنده می شدیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. شاید 3-2 بار روی دروازه ما آمدند که یکی از آنها همین ضربه ایستگاهی منجر به گل بود که هدیه داور بود. آقای زاهدی فر اشتباه بزرگی کردند. من اسم آن را اشتباه نمی گذارم و اسم آن اشتباه نیست. توپی که بازیکن ما زده و خطا به ضرر ما می گیرند. آن هم در شرایطی که داور فاصله 8 متری با صحنه داشت و خیلی نزدیک صحنه بود. اما خیلی راحت ایستگاهی و خطا به سود حریف گرفت. این هدیه و موقعیت را به حریف دادند. البته روی صحنه خودمان هم اشتباه داشتیم و نباید به این راحتی گل بخوریم. 

حتما بخوانید  ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

 

وی در ادامه صحبت هایش گفت: در این زمین بهتر از این نمی شد بازی کرد. هم موقعیت درست کردیم و هم خوب پاس دادیم. اما در نهایت امروز یک مقدار از موقعیت ها سود می بردیم می توانستیم برنده باشیم. تغییراتی که داشتیم هجومی بود اما حریف تمرکز دفاعی خوبی داشت و کار را سخت کرد. باید بازی را می بردیم اما این اتفاق نیفتاد. 

 

گل محمدی درباره دریافت گل راحت از سوی تیمش در این فصل گفت: درست است که راحت گل می خوریم اما تعداد گل هایی که در این مقطع زدیم نسبت به فصل گذشته بهتر است. تفاضل بهتری هم داریم. باید تمرکز دفاعی بهتری داشته باشیم و بیشتر در بحث دفاعی کار کنیم.

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

همچنین بخوانید
باشگاه‌های ترکیه و آرارات لیگ ارمنستان به دنبال جذب علی مبارکی، هافبک ایرانی اسپورتینگ ۲۹ ساله هستند، که در لیگ آذربایجان با عملکرد موفق مورد توجه قرار گرفته است.