دختران اشکان دژاگه با گریم و لباس های مخصوص روز هالووین

اشکان دژاگه دو دختر دارد عکس های جدیدی را از روز هالووین در خانه اش در فضای مجازی منتشر نموده است دخترهای اشکان دژاگه لباس های مخصوص روز هالووین را پوشیده بودند و گریم های عجیبی بر جهره خود داشتند اشکان دژاگه در تیم تراکتورسازی تبریز می باشد او کاپیتان تیم ملی فوتبال نیز می باشد او دورگه می باشد ایرانی -آلمانی در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر گریم هالووینی و وحشتناک دختران اشکان دژاگه  را در سایت نیک استار خواهید دید با ما همراه باشید.

دختران اشکان دژاگه
دختران اشکان دژاگه

گریم هالووینی و وحشتناک دختران اشکان دژاگه

اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی تبریز، همزمان با روز هالووین، عکسی از دو دخترش با آرایش و استایلی مختص این روز منتشر کرده است.

دختران اشکان دژاگه
گریم هالووینی و وحشتناک دختران اشکان دژاگه
دختران اشکان دژاگه
گریم هالووینی و وحشتناک دختران اشکان دژاگه

پدر و مادر اشکان دژاگه برخلاف شایعات و اصطلاح «دورگه» که زمان دعوت اشکان به تیم ملی باب روز شد، هر دو ایرانی هستند و اشکان دو ساله بود که با خانواده به برلین مهاجرت کرد. اشکان دژاگه در پایتخت آلمان در محله‌ای جرم‌خیز و مهاجرپذیر بزرگ شد که هر روز وقوع جنایت یا درگیری بر سر فروش مواد مخدر در خیابان‌ها و کوچه‌هایش، طبیعی‌ترین و عادی‌ترین اتفاق بود. خانواده «بواتنگ» نیز در همین محله ساکن بودند و پدر و مادر و برادر اشکان هنوز هم آنجا هستند. خود او البته پس از پیوستن به فولهام، خانه‌ای در لندن خرید و همسرش «شقایق» به همراه دو دخترش در پایتخت انگستان ساکن هستند.

حتما بخوانید  باشگاه نساجی؛ با دژاگه مذاکره ای نداشتیم 
دختران و همسر  اشکان دژاگه
همس ر و دختران اشکان دژاگه

زندگی شخصی اشکان دژاگه

اشکان دژآگه مقیم برلین بوده و با همسر آلمانی-ایرانی (شقایق) و دخترانش (آلیا و آلیشا) زندگی می‌کند.

فرزند سوم اشکان دژاگه نیز در دی ماه ۹۶ به دنیا آمد. این بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر از تولد فرزند سومش داد.

اشکان دژاگه
عکس اشکان دژاگه فوتبالیست دورگه

منبع: سرپوش / پرشین وی

مطالب پیشنهادی
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =